Visa signatur
"as with all Debian release names, Sid takes its name from a ToyStory character. In the movie, Sid is the kid next door who breaks his toys and makes nasty creatures of them."
Hej!
Jag har en något äldre laptop, en Fujitsu Lifebook A530 som funkar klockrent för att vara vad det är... körde en SSD i den ett tag och det gjorde ju verkligen susen, dock är den inte kvar utan det är originaldisken på 250Gb som sitter i.
Kör själv Debian Buster (senaste) då jag inte spelar, funkar klockrent. Men att sätta i en SSD rekommenderas starkt. En äkta OEM-licens för Windows 7 Professional har du annars på baksidan...
Den har bluetooth, 15" skärm, webcam, högtalare... ja allt funkar som det ska. batteriet är inte på topp men du kan få med ett extra som jag har liggandes, samt en SD till microSD-kortläsare som sitter i, för jag har så sjukt många sådana nu
Pris: 450+ frakt, eller hämtas i jönköping. Vägde den nyss och den ligger med laddare runt 2,8kg, vet inte vad det extra batteriet kan väga, men kan se till att vi landar under 3 Kg i alla fall, och då, om jag förstår det rätt, blir frakten 130kr... (Skulle det visa sig att jag är helt fel ute här så delar vi broderligt på resten.)
Totalt pris för dig blir då alltså 580:-, så vi säger 550 inkl. frakt för att jag är schysst.
Om den kan hämtas i Jönköping/Huskvarna är det 450kr som gäller.
-------------------------------------------------------------------------
Hade tänkt att uppgradera denna till 8Gb Ram när jag fortfarande hade SSD-disken, men köpte fel... Så två stycken av dessa 4Gb DDR3 1600Mhz finns också till salu. De hittas av bios och fungerar, men bootar inte. Inser att det som passar i Laptopen är lågvolt, dvs ungefär samma fast ändå inte 4Gb DDR3L 1600Mhz.
275:- inkl. frakt hade jag tänkt mig för minnena. Skickas i antistatpåse, någon slags kartong och vadderat kuvert. om du också köper dessa (även om de inte passar till just den laptop du köper) får du allt för 700:- inkl frakt
Dert går självklart också att sälja till två olika köpare som behöver olika saker, och då gäller priserna 550:- inkl. frakt (avhämtning 450:-) för laptop och 275:- för båda minnesmodulerna inkl frakt.
Swish, PayPal eller i värsta fall cash i handen vid möte är det som gäller.
Glasklart?
Annars är det bara att höra av sig!
"as with all Debian release names, Sid takes its name from a ToyStory character. In the movie, Sid is the kid next door who breaks his toys and makes nasty creatures of them."
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.