[KÖPES] 3 x 120 mm [Noctua NF-S12A PWM eller NF-A12x25 PWM]

Permalänk
Medlem

[KÖPES] 3 x 120 mm [Noctua NF-S12A PWM eller NF-A12x25 PWM]

Hallå!

Innan jag beställer nya prylar så tänkte jag kika om någon här har några fläktar över som ni vill bli av med. Jag är ute efter 3 stycken 120 mm som ska vara till ventilering i chassit. Därför skulle jag främst vara intresserad av är Noctua och följande:

Chassi: 3 x NF-S12A PWM eller 3 x NF-A12x25 PWM

Har ni något annat märke utav motsvarande kvalité så är det givetvis också intressant!

Jag står för fraktkostnad vid eventuellt köp.

Med vänlig hälsning,
Viktor

Läs hela annonsen här

Tog bort förfrågan om annan fläktstorlek då jag fick det köpt.
Permalänk
Medlem

Har 3st Corsair ML120 Basic, något bud? (Hade väl tänkt mig 300kr)

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk

Har 2st Noctua NF-A14 FLX 140mm (100kr/st)
samt
1st Ny Noctua NF-F12 PWM 120mm (150kr)

Har ytterligare 2st NF-F12 PWM i min nuvarande rigg men kan tänka mig sälja dem också om det är intressant.

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk
Medlem

Ska nog ha kvar dem..,

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk

Har 5 st nf a14 pwm. Bor även i Örebro

Visa signatur

RTX 3090 Strix OC • 9900KS • Z390 Aorus Xtreme • Trident Z Royal 32GB 3200MHz CL14 • Kraken Z73 • 9x120mm Noctua • Corsair AX1000 Titanium • Samsung 980 PRO 2 TB • Samsung 970 EVO 500GB + 1TB • Lian Li PC-O11 PCMR Limited Edition

Asus 27" OLED 240 Hz • LG 38GL950G (3840x1600) • Audeze Mobius • Keychron K6 • Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Jag har en Noctua "NF-P14s redux".

Har även Två stycken fläktar från Fractal Design som kom med deras chassi Define S. Har inte fläktarna framför mig just nu så jag kan inte se exakt vilken modell det är men jag tror bestämt att de åtminstone är 140 mm.

Säg till om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewmify:

Har 3st Corsair ML120 Basic, något bud? (Hade väl tänkt mig 300kr)

Tack för ditt förslag. Jag är helst ute efter Noctua för att få helheten med samma kvalité / märke men skulle jag inte få tag på några 120 mm så kan det vara av intresse. Jag återkommer i sådant fall.

Skrivet av cooljeppe3:

Har 2st Noctua NF-A14 FLX 140mm (100kr/st)
samt
1st Ny Noctua NF-F12 PWM 120mm (150kr)

Har ytterligare 2st NF-F12 PWM i min nuvarande rigg men kan tänka mig sälja dem också om det är intressant.

Tack för ditt erbjudande. Jag får nog avstå detta då jag fick tag på ett par NF-A14 PWM av en annan användare. Dessvärre är NF-F12 inte bäst lämpat för chassits ventilation utan mer för radiatorer, varpå jag måste försöka få tag i en annan modell.

Skrivet av FörstaÄrSåJävlaGod:

Har 5 st nf a14 pwm. Bor även i Örebro

Tack för att du hörde av dig. Jag fick tag på två exakt likadana av en annan användare här på Sweclockers, och då jag inte har vägarna in till Örebro i närtid så passade det fint att även få det postat till mig. Så jag tog personen som var först

Skrivet av Trunk:

Jag har en Noctua "NF-P14s redux".

Har även Två stycken fläktar från Fractal Design som kom med deras chassi Define S. Har inte fläktarna framför mig just nu så jag kan inte se exakt vilken modell det är men jag tror bestämt att de åtminstone är 140 mm.

Säg till om du är intresserad.

Tack för att även du hörde av dig. Jag får nog även här tacka men avböja då jag redan fått tag på två 140 mm fläktar. Uppskattar dock att du tog dig tiden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

NF-S12A PWM

Jag har exakt en sådan samt en NF-P12. P12:an ska vara någonting mellan S12 och F12, alltså bra för att suga igenom damfilter och liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag har exakt en sådan samt en NF-P12. P12:an ska vara någonting mellan S12 och F12, alltså bra för att suga igenom damfilter och liknande.

Köper gärna din NF-S12A PWM om den inte blir alltför dyr. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktorph:

Köper gärna din NF-S12A PWM om den inte blir alltför dyr. 😊

Jag tänker att 100 kr är rimligt. Lite mindre än halva nypriset. Är det något annat märke än Noctua som är intressant? Jag har en del andra fläktar också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag tänker att 100 kr är rimligt. Lite mindre än halva nypriset. Är det något annat märke än Noctua som är intressant? Jag har en del andra fläktar också.

Det låter väldigt rimligt! Skicka gärna ett PM så gör vi upp betalning/frakt. Så länge de motsvarar liknande funktion/flöde så är det nog inga bekymmer med ett annat märke. Vad är det för några andra du har?