PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schizm:

https://www.amazon.se/Console-Playstation5/dp/B08H93ZRK9

Funkar inte den för dig?
Jag ska nog svänga förbi MediaMarkt idag och boka min med.

Det gör den men ska ha DE

Permalänk
Medlem
Skrivet av izcho:

Hur bevakar men ens amazon eftersom sidan inte finns när den inte är i lager?

Gpu sidan funkar fint för amazon, annars kan du spåra med visualping om du har lyckats spara den i din kundvagn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsstrom2:

Tackar hjärtligt för denna essemH. Seglade iväg till min lokala Media Markt på en VOI direkt när jag såg ditt inlägg som var 30 minuter gammalt och hann med med samma tåg. Kassörskan sa att jag var i rättan stund, och imorgon hade det inte gått. Nu håller vi tummarna på snabb levererans. Sålänge det är innan BF2042 är jag nöjd!

Bokade två st kl 13:00 idag då sa dom att det var 100st kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holme:

Bokade två st kl 13:00 idag då sa dom att det var 100st kvar

Hur kom du undan med det? Trodde det var ett per hushåll?

Permalänk
Medlem

Var ett bra tag Mediamarkt fick in så tror på en dunder leverans
tippar på att dem får in sina senast slutet på nästa vecka eller kanske denna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Hur kom du undan med det? Trodde det var ett per hushåll?

Beställde ett åt min bror (annat hushåll) han jobbade och var rädd att han inte skulle hinna (fördelen när man är hemma pappaledig)

Permalänk

Beställde en på mediamarkt idag i Täby. Var tvungen å betala hela beloppet. Han sa att det kunde ta veckor eller månader innan vi får den och han kunde inte se hur många som hade beställt innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jennifeer:

Beställde en på mediamarkt idag i Täby. Var tvungen å betala hela beloppet. Han sa att det kunde ta veckor eller månader innan vi får den och han kunde inte se hur många som hade beställt innan.

Jag fick välja själv minst beloppet var 10% , och att 2-3v är det som är sagt men kan ta upp till 5v om dom inte får alla samtidigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holme:

Beställde ett åt min bror (annat hushåll) han jobbade och var rädd att han inte skulle hinna (fördelen när man är hemma pappaledig)

Låter otroligt märkligt.. Jag har redan ett ps5 så ska inte in och boka men då kan alltså jag, åka in till media markt och boka ett åt mig, åt min mor, åt min far och syster utan att de är närvarande? Räckte anledningen att din bror inte trodde han skulle hinna?
Tragiskt att man skulle kunna boka åt flera andra och ha som ursäkt att de tror inte de skulle hinna, så jag måste boka åt dom.. läskigt skalper beteende

Permalänk
Skrivet av Holme:

Jag fick välja själv minst beloppet var 10% , och att 2-3v är det som är sagt men kan ta upp till 5v om dom inte får alla samtidigt

Okej! Beställde du också i Täby?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jennifeer:

Beställde en på mediamarkt idag i Täby. Var tvungen å betala hela beloppet. Han sa att det kunde ta veckor eller månader innan vi får den och han kunde inte se hur många som hade beställt innan.

Drottninggatan här. Fick också betala hela. Fanns ~20 digital edition kvar vid tillfället enligt säljaren.

Permalänk
Medlem

Jag bokade idag på MediaMarkt i Norrköping. Kunde välja hur mycket jag ska betala, men valde att betala hela beloppet.
Igår vid ca kl 18 var det 12 bokningar, men idag (vid 16:30) av någon anledning vägrade de berätta hur många, endast "kan säga att det är fler än 12 idag".
Konstigt, men ja, troligtvis för att jag inte ska ändra mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sher!kan:

Låter otroligt märkligt.. Jag har redan ett ps5 så ska inte in och boka men då kan alltså jag, åka in till media markt och boka ett åt mig, åt min mor, åt min far och syster utan att de är närvarande? Räckte anledningen att din bror inte trodde han skulle hinna?
Tragiskt att man skulle kunna boka åt flera andra och ha som ursäkt att de tror inte de skulle hinna, så jag måste boka åt dom.. läskigt skalper beteende

Min bror ligger borta i veckorna , inte hemma innan fredag eftermiddag , (frågade först om han kunde boka på något annat sätt men gick inte) så ringde upp honom på högtalartelefon så fick han uppge sina uppgifter

Permalänk
Medlem

Hämtade precis ut mitt nya PS5 från amazon.se. Det gick fort! Håller tummarna nu att det inte sitter en nidec-fläkt i...

Permalänk
Medlem
Skrivet av coolwine:

Hämtade precis ut mitt nya PS5 från amazon.se. Det gick fort! Håller tummarna nu att det inte sitter en nidec-fläkt i...

ska inte byta nick till coilwhine istället?

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Discharged:

ska inte byta nick till coilwhine istället?

Hahaha var faktiskt därifrån jag tog det.

Permalänk

Någon som har ett tips på vart man kan boka? Såg att cdon säljer men för 10 000 och det känns inte aktuellt.

Permalänk
Medlem

Fick precis ett mail att Power släpper PS5 SE kl5.
Lycka till alla som fortfarande försöker få tag i en!

/M

Permalänk
Medlem

Finns 1 i lager hos Inet Malmö:
https://www.inet.se/produkt/6609649/sony-playstation-5

Edit: Slut

Permalänk
Medlem

Börjar klia lite i fingrarna nu och försöka få hem en, känns som nu e det lugnet före julstormen, och sen kan det bli kaos igen

Permalänk
Skrivet av Slapinator:

Fick precis ett mail att Power släpper PS5 SE kl5.
Lycka till alla som fortfarande försöker få tag i en!

/M

Power.se släppte vid 15:00 idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ballwaterboy:

Power.se släppte vid 15:00 idag.

Tusan... då missade man där också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Fick precis ett mail att Power släpper PS5 SE kl5.
Lycka till alla som fortfarande försöker få tag i en!

/M

Kl 15.00, slutsålt

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Skrivet av Ballwaterboy:

Power.se släppte vid 15:00 idag.

Här satt man och förberede sig för att äntligen fiska upp en ps5:a...

Permalänk
Medlem

Jag gick in vid kl 15.00 för skoj skull på Power. Dröjde nog ca 15 sekunder innan den gick att lägga i kundvagnen men då var den redan slutsåld, så de hade nog inte jättemånga....Inte som Amazon där de har i lager 30-90 minuter.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem

Älskar att alla ni väntade med att skriva detta EFTER 15 och inte innan

Permalänk
Skrivet av b-fire:

Jag gick in vid kl 15.00 för skoj skull på Power. Dröjde nog ca 15 sekunder innan den gick att lägga i kundvagnen men då var den redan slutsåld, så de hade nog inte jättemånga....Inte som Amazon där de har i lager 30-90 minuter.

Exakt samma här, refreshade sidan typ 30 ggr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Älskar att alla ni väntade med att skriva detta EFTER 15 och inte innan

Fick själv email kl 14.31 om att dom hade släpp kl 15.00, lite konstigt att dom inte meddelade om det lite tidigare

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

MaxGaming har standard i lager.

Permalänk