Permalänk
Medlem

LG OLED65B7V

Intressekoll för min OLED TV på 65 tum. Kom med ett bud

TV:n är inköpt Oktober 2017. Den är i superfint skick och levererar kanonbild. Kartong och andra tillbehör finns kvar.

Finns i Vindeln, 5 mil utanför Umeå.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Har du ett riktpris att utgå från?

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Medlem

hur många timmar har den varit igång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T0MT0M:

hur många timmar har den varit igång?

Den står nere i hemmabion och används till att se film och spela. Svårt att gissa antalet timmar, men den används långt ifrån dagligen och har aldrig stått på länge stunder. Inga tecken på inbränning eller döda pixlar. Jag har aldrig haft något strul med den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edlife:

Hej,

Har du ett riktpris att utgå från?

Nej, egentligen inte. Att värdera begagnad teknik och speciellt TV-apparater är alltid svårt, tycker åtminstone jag. Jag vet att 2020's modell går lös på 17 990:- ny.

Är som sagt svin-nöjd med TV:n och har aldrig haft något strul med den. Jag går i tankarna att uppgradera till 77 tum av samma modell.

Så du får helt enkelt komma med ett bud så ska jag överväga det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av marleey:

Den står nere i hemmabion och används till att se film och spela. Svårt att gissa antalet timmar, men den används långt ifrån dagligen och har aldrig stått på länge stunder. Inga tecken på inbränning eller döda pixlar. Jag har aldrig haft något strul med den.

Det finns en meny som visar information om hur många timmar den varit igång

Permalänk
Medlem
Skrivet av T0MT0M:

Har bara snabb googlat på detta, så kan sitta på fel information, men det funktion verkar inte vara tillgänglig på EU-modellen.
Då måste man in i en dold service meny med hjälp av en universal kontroll. Har inte hittat någon app för telefon för att utföra detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av T0MT0M:

Funkar inte på b6 och b7 om du inte har specialkontroll