Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Google doc markör fast på vänstersida

Permalänk
Medlem

Google doc markör fast på vänstersida

Som rubriken lyder.
Jag har klickat i något eller gjort något som gör att markören alltid är längst ut till vänster oavsett var jag klickar nånstans i texterna. All text sprutar ut som vanligt men jag kan inte flytta markören in i dokumentet och markören är alltid längst till vänster och följer inte med texten.

Vad har jag klickat på och hur fasen får jag tillbaka det till default då det inte finns någon resetknapp som jag ser :/

Permalänk
Medlem

samma google konto på annan dator funkar det som vanligt på. Vad fasen har jag klickat på???? jag blir galen

Permalänk
Medlem

installerade om chrome. Nu fungerar det som det ska. Dock hade det varit kul om någon vet vad jag hade gjort...

Permalänk
Medlem

Tja! Fan va sjukt, sitter o pluggar och fick exakt samma problem! All formatering sabbade dessutom befintliga dokument. Legit varit förbannad i 5 h och stress, hoppas du löste mitt problem också XDD

Permalänk
Medlem

De fungerade ju då inte Raderade du all samlad data när du avinstallerade ? Någon som kan detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl_8P:

De fungerade ju då inte Raderade du all samlad data när du avinstallerade ? Någon som kan detta?

yes jag tog bort allt och började om från 0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

yes jag tog bort allt och började om från 0

Tack! Testade radera all webbinformation nu också och det funkade