Permalänk

Ritplatta Wacom Intuos3 A5

Har en gammal ritplatta som ska bort, tror det är denna (produktnummer PTZ-630G-F):
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?e=44087

En Wacom Intuos3 A5 från 2006-ish alltså.

Funktion okänd men den har bara legat på hyllan i typ 10 år så den borde funka.

Kan hämtas i Malmö eller skickas med Postnord/DHL.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna om intresset är lågt. Ser dock hellre att den går till någon som verkligen vill ha en än som någonting att leka lite med för mig.

Permalänk
Medlem

Min syster skulle bli jätteglad över denna och hon fyller år snart. Hon fick alla estetiska gener då man själv inte kan rita så om ens liv hängde på det. Betalar givetvis frakt.

Permalänk
Medlem

Denna hade varit helt underbar att kunna överraska sambon med. Hon har länge velat ha en ritplatta men ekonomin har inte tillåtit det. Håller på med renovering nu av hus så alla pengar går just det. Betalar givetvis frakt om inte vi kan mötas upp i t ex ystad. Bor utanför Tomelilla.

Mvh

Visa signatur

.::. Be Quiet Silent Base 800 :: Corsair RM1000i :: Asus ROG Strix B550-F Gaming :: AMD Ryzen 7 5800X :: Be Quiet Dark Rock 4 PRO :: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB 3600MHZ :: Crucial MX500 1TB :: Seagate ST8000DM004 :: RTX 2080 Super :: Sound BlasterX AE-5 :: Samsung G3 32" 165Hz .::.

Permalänk
Skrivet av wargreymon:

Min syster skulle bli jätteglad över denna och hon fyller år snart. Hon fick alla estetiska gener då man själv inte kan rita så om ens liv hängde på det. Betalar givetvis frakt.

Skrivet av Neomike:

Denna hade varit helt underbar att kunna överraska sambon med. Hon har länge velat ha en ritplatta men ekonomin har inte tillåtit det. Håller på med renovering nu av hus så alla pengar går just det. Betalar givetvis frakt om inte vi kan mötas upp i t ex ystad. Bor utanför Tomelilla.

Mvh

Går till @wargreymon eftersom han hann lite före, PMar!