Quiz: Handhållen hårdvara

Permalänk
Cylon

Quiz: Handhållen hårdvara

Det är sommar och Valve har nyligen utannonserat deras Steam Deck. Vi tar tillfället i akt att sätta era kunskaper om handhållet på prov.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nöjd

Permalänk
Medlem

Ganska nöjd

Permalänk
Medlem

6 av 10, slumpen ger samma resultat då det är 2 av 3 alternativ.

Permalänk
Medlem

Duger.

Permalänk
Medlem

Helt ok! Gissade på två av de rätta svaren.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Permalänk
Medlem

Mer än nöjd! 😃

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Helt OK 👍

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gick bättre än jag trodde, ett slarvfel dessutom..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vadan detta, andra gången på rad jag får 10/10.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Meathim:

Vadan detta, andra gången på rad jag får 10/10.

kanske är jag som tappat stinget och gör för enkla quizar

Permalänk
Medlem

För en gång skull frågor jag slapp gissa på, men fick en brainfart ang. dvd-frågan.

Ang. gps-frågan så vart det lite skoj, det var faktiskt min mammas chef som hade en av volvos första bilar med inbyggd gps; en röd volvo 850R. Vi fick låna den ett par gånger för att besöka släkt i sundsvall med!

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Ostbullen:

Mitt resultat: 7/10.

För en gång skull frågor jag slapp gissa på, men fick en brainfart ang. dvd-frågan.

Ang. gps-frågan så vart det lite skoj, det var faktiskt min mammas chef som hade en av volvos första bilar med inbyggd gps; en röd volvo 850R. Vi fick låna den ett par gånger för att besöka släkt i sundsvall med!

Jag minns faktiskt inte riktigt första gången jag blev medveten om GPS, men det var inte [insert det rätta svaret] i alla fall

Permalänk
Medlem

3/10, ingen koll alls 😅 meeen det spelar ingen roll, tröstar mig med att mitt Deck kommer i december 😎

Permalänk
Medlem

5/10 helt klart nöjd! 😊

Permalänk
Medlem

Inte illa pinkat, trodde jag inte! Hade fel på spelare-med-hårddisk-fråga, skämskudde på den

Permalänk
Hedersmedlem

Gissningar och åter gissningar men hälften var väl ok iofs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Jag minns faktiskt inte riktigt första gången jag blev medveten om GPS, men det var inte [insert det rätta svaret] i i alla fall

Nej herregud, fick köra slutledningsförmågan på den frågan, det känns helt galet tidigt!

Edit: Jag tog mig friheten att redigera bort det korrekta svaret från båda våra inlägg
/UndaC

Permalänk

Detta och en annan quiz har rekordet för mig, kan ha varit på FZ iofs men 7/10 och kuggade på en om sony ericsson. Klart jag kan svaret men blandade ihop med Ericsson.

Permalänk
Medlem

Trodde det bara skulle handla om handhållna spelenheter och då jag aldrig hållit i någon sån förutom Game & Watch spelen så räknade jag med ruskigt dåligt resultat.
Som tur var så kom det in en hel del andra handhållna enheter också😀

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gissade på kanske fyra frågor.

Permalänk
Medlem