FRI FRAKT Stort parti optiplex 9030 AIO

Permalänk
Skrivet av falkon0046:

Hämtade ut en försändelse från Linneuniversitetet igår. Hade iofs kommit överens om leverans då han kom till Göteborg 1-3 oktober så det var oväntat.
Större problem var att jag betalat för två men det var bara en i lådan.

Hmm undra om han blandat ihop oss? Jag är i gbg och köpte bara en.

Permalänk

Hej ursäkta att det har varit dålig respons, har verkligen varit fullt upp, Men alla paket ska vara skickade nu via jobbets internpost, Dock så verkar det vara 50/50 om spårningen fungerade eller ej.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem

Jag har fått min och fungerar fint. Rekommenderar TS.

För er som var orolig för brott så brukar problemet sällan vara människor med fina googlingar/historik/lexbase, och särskilt inte folk som säljer till fler än 10 pers. Polisen älskar bedrägerier med över 10 offer, då det är 10 lösta brott till kostnaden av ett.

Permalänk
Medlem

Jag har fått den första datorn och den fungerar utan problem. Jag tror att varje dator skickas enskilt så den andra kommer nog snart @falkon0046

Visa signatur

| Ryzen 3800XT | Corsair LPX 32GB | B550 Aorus Elite v2 | GTX 970 | Samsung 970 Evo | CM Masterbox 520 | RM750x | Windows 7

| Ryzen 2700 | Corsair LPX 16GB | Prime B450-Plus | GT 1030 | Samsung 970 Evo | Kolink Observatory | RM750x | EndeavourOS

| JDS Labs Atom | Khadas Tone Board | Fostex TX-X00 & HIFIMAN HE4XX |

Permalänk
Medlem

Ja, jag tar tillbaka min oro för brott. Ber som sagt om ursäkt @Bacon-Matte men klart man blir lite orolig när man swishat och sen försvinner du

@Skrotnisse92 Jo så är det väl.

Har för övrigt fått mina 2 datorer och är grymt nöjd, endast provat ena men är inte bekymrad över den andra.

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Ja, jag tar tillbaka min oro för brott. Ber som sagt om ursäkt @Bacon-Matte men klart man blir lite orolig när man swishat och sen försvinner du

@Skrotnisse92 Jo så är det väl.

Har för övrigt fått mina 2 datorer och är grymt nöjd, endast provat ena men är inte bekymrad över den andra.

Fick du dem via samma paket eller enskilt?

Visa signatur

| Ryzen 3800XT | Corsair LPX 32GB | B550 Aorus Elite v2 | GTX 970 | Samsung 970 Evo | CM Masterbox 520 | RM750x | Windows 7

| Ryzen 2700 | Corsair LPX 16GB | Prime B450-Plus | GT 1030 | Samsung 970 Evo | Kolink Observatory | RM750x | EndeavourOS

| JDS Labs Atom | Khadas Tone Board | Fostex TX-X00 & HIFIMAN HE4XX |

Permalänk

Hej fick idag reda på att våran postkille eventuellt hade mixat ihop några fraktsedlar 😂 så har det blivit fel hojta till

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA