Påkörd av bil - Reservdelar Ninebot Segway E22E

Permalänk

Påkörd av bil - Reservdelar Ninebot Segway E22E

Hej, jag var igår med om en olycka vid en korsning. Båda hade grönt men föraren såg inte mig och råkade köra på mig. Min Ninebot Segway E22E förstördes, men jag tror att många delar fortfarande fungerar felfritt. Den startar inte, men det beror mestadels på att framdäcket har ryckts ur position och någon sladd har kanske kopplats ur. (Se bilder). Föraren ersatte scootern då han visste att det var han som gjorde fel. Scootern är köpt den 9e september 2021 Helt ny nästan (4000kr nypris). Kvitto finns också. Köpt på Inet. Scootern finns i Linköping. Har även originalkartongen, kan skicka hela scootern om köparen står för frakten. (Eventuellt delar av scootern)

Om ingen här är intresserad men vet vart man kan vända sig för att få pengar för såna här grejer, skriv gärna det tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kolla så batteriet inte blivit skadat om du förvarar den inomhus. Det finns en viss explosionsrisk med så mycket litium.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk

300kr+ frakt

Permalänk
Skrivet av johanandersson:

Kolla så batteriet inte blivit skadat om du förvarar den inomhus. Det finns en viss explosionsrisk med så mycket litium.

Batteriet sitter i styret som är skyddad av tjock metallcylinder. (Gissar att batteriet sitter där i, ser inte mycket plats för ett batteri någon annan stans)

Tack för omtanken.

Bud på 300kr noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av owns good:

Batteriet sitter i styret som är skyddad av tjock metallcylinder. (Gissar att batteriet sitter där i, ser inte mycket plats för ett batteri någon annan stans)

Tack för omtanken.

Bud på 300kr noterat

Ah så bra. Jag trodde först botten var tjockare och att den låg där. Lycka till.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem

Har du inte försäkring för sånt här? Typ hemförsäkring fungerar väl.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 32GB 3600MHz | 9060 XT | Seasonic 750w | LG Ultragear 27GP850 | Sony MDR-1A

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av lossah:

Har du inte försäkring för sånt här? Typ hemförsäkring fungerar väl.

Om skadan redan ersatts av annan part så täcker inte försäkringen.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Aa, det var ju försäkring för scootern bara.

Permalänk
Medlem

Klarade du dig utan större skador? 😶

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av Gorian:

Klarade du dig utan större skador? 😶

Jag klarade mig tack.

Permalänk