Samsung sänder Galaxy Unpacked Part 2

Permalänk
Melding Plague

Samsung sänder Galaxy Unpacked Part 2

Veckans stora evenemang avrundas av Samsung, som med Galaxy Unpacked Part 2 väntas presentera nyheter inom såväl hårdvara som mjukvara.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Blir väl kolla men mina förväntningar är låga då jag ej ser något nytt spännande som kommer.

Permalänk
Inaktiv

Nice, ska bli trevligt att se ännu en telefon eller surfplatta som ser ungefär exakt likadan ut som tidigare generation med små prestandaförbättringar till ett hutlöst pris.

Ja e int bitter.

Permalänk
Medlem

20 minuter man aldrig kommer få tillbaka...

Visa signatur

MCP - MCTS - CCNA (expired)

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av ASBR:

20 minuter man aldrig kommer få tillbaka...

Vadå? Du kan ju få hörlurar med en räv på! Inte alla som har det (obs ironi)

Permalänk
Medlem

Så mycket snack och flum för så lite nyheter.

Permalänk
Medlem

Kom in sent, var det arband med en räv på som var nyheten? Jag tillhör de som sett fram emot S21FE men jag gissar på att jag inte får den på ett tag mao?

Visa signatur

Laptop: Asus UX303ln
Intel Haswell Core i7-4510U CPU / 8 GB DDR3 / 256 GB SSD / 2GB Nvidia 840M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Vadå? Du kan ju få hörlurar med en räv på! Inte alla som har det (obs ironi)

En räv bako..flåt, varje öra alltså

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Detta kändes ganska meh efter Apples event för mig.

Permalänk
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Blir väl kolla men mina förväntningar är låga då jag ej ser något nytt spännande som kommer.

Tror det kan vara svårt att lansera nytt just nu när de säkerligen har en hel hög med order från olika andra. I princip nästan alla kör Samsung skärm under skalet. Även senaste Pixel är samarbete med Samsung. Panasonic monster telefon använder Samsung. Äpplet som alla har högt upp på listan just nu använder också Samsung panel.
Jag gissar på att de sitter i samma båt som alla andra. Det finns ej tillräckligt med råvara.
Nästa telefon som de jobbar med är s22 där jag gissar på kommer använda den nyaste monster sensorn och RDNA2 och om de hinner kanske deras 3nm nod.