Noctua 3070 OC Edition. Oöppnad & Oanvänd.

Permalänk
Medlem

Noctua 3070 OC Edition. Oöppnad & Oanvänd.

Hej! Lyckades få tag i ett Noctua 3070 kort från inet igår, blev lite av ett panikköp och såg i efterhand att jag kommer behöva uppgradera min PSU om jag vill använda den, och mitt CSN räcker tyvärr inte riktigt till för det.
Jag har tänkt att lämna tillbaka kortet, men tänkte kolla lite här först då jag vet att kortet är ganska eftersökt.

Kortet är inköpt for 10 999kr så tänkte att budgivingen kan börja där. Frågor kan skickas i PM men alla bud läggs nedan.

Lämnar annonsen uppe i en vecka eller så.
Reserverar mig att sälja till vem jag vill, när jag vill och om jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tipps om det är där skon klämmer sjukt billigt!

https://www.inet.se/produkt/6904978/zalman-wattera-800w-80-go...

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Tror inte det är där skon klämmer.

Om man nu köpt något som man direkt ångrar sig över är det inte svårare att lämna tillbaka och få pengarna återbetalda inom oftast 2 dagar istället för att låta "budgivningen" pågå en vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Tror inte det är där skon klämmer.

Om man nu köpt något som man direkt ångrar sig över är det inte svårare att lämna tillbaka och få pengarna återbetalda inom oftast 2 dagar istället för att låta "budgivningen" pågå en vecka.

Som sagt så är planen fortfarande att lämna tillbaka kortet om det inte finns något intresse här, då kortet verkar vara väldigt ”limited edition” så tänkte jag att det kanske finns någon på sweclockers som har letat efter detta kort och är intresserad då den inte är till salu någon annanstans.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 999 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad