Söka efter prissänkta Lenovo Legion laptops?

Permalänk

Söka efter prissänkta Lenovo Legion laptops?

Goddagens till er all!

Jag tänkte höra ifall det finns någon bra sida som listar gaminglaptops som sänks i pris?
Tex. via rea eller bara generellt.

Sitter och uppdaterar köpråd här på sweclockers tiotals gånger om dagen och håller tummarna på att något intressant ska rekommenderas, men kanske kan vara den som själv hittar prisvärda modeller

Trevlig kväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sherrinjo:

Goddagens till er all!

Jag tänkte höra ifall det finns någon bra sida som listar gaminglaptops som sänks i pris?

Sitter och uppdaterar köpråd här på sweclockers tiotals gånger om dagen och håller tummarna på att något intressant ska rekommenderas, men kanske kan vara den som själv hittar prisvärda modeller

Trevlig kväll!

Antingen kan du använda prisjakts "Dagens Deals" Eller så kollar du på Dagens Fynd här inne på Sweclockers någon gång om dagen. Du kan ju via prisjakt lägga till att du vill ha notis när en specifik modell når ett önskat pris eller mindre.

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Skrivet av Paddglutt:

Antingen kan du använda prisjakts "Dagens Deals" Eller så kollar du på Dagens Fynd här inne på Sweclockers någon gång om dagen. Du kan ju via prisjakt lägga till att du vill ha notis när en specifik modell når ett önskat pris eller mindre.

tack! Dagens deal prisjakt verkar nice!

Permalänk
Medlem

Lenovos sajt är bättre att hålla koll på, de har ofta rabattkoder som inte syns på prisjakt och liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sherrinjo:

Goddagens till er all!

Trevlig kväll!

Bra pris för en Pro: https://www.proshop.se/Baerbar-dator/Lenovo-Legion-5-Pro-16ACH6H-Ryzen-7-5800H-RTX-3060/3021078?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite