Permalänk
Medlem

SteamDeck

Är ute efter ett (en?) SteamDeck, helst 256gb versionen men 64gb fungerar också. Toppskick och komplett är ett krav.
~ 4000kr kan jag tänka mig att ge så skriv i tråden eller PM vad som erbjuds:)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Varför köper du den inte från Valve? Den är ju tillgänglig.

Visa signatur

Motorola 68020 @ 42Mhz, AGA Grafik, 2MB RAM, 8MB Fast RAM, 2GB eMMC

Permalänk
Medlem
Skrivet av _genki:

Varför köper du den inte från Valve? Den är ju tillgänglig.

Det är absolut min backup plan. Men chansar på att få den billigare för att nån gjort ett impulsköp. Win-win liksom:)

Permalänk
Skrivet av danneee:

Det är absolut min backup plan. Men chansar på att få den billigare för att nån gjort ett impulsköp. Win-win liksom:)

Trevligt när ngn är ärlig.
Sen tar det en stund få hem sin deck från valve.
Så hade velat också köpa beggat pga få den fortare

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Det är absolut min backup plan. Men chansar på att få den billigare för att nån gjort ett impulsköp. Win-win liksom:)

Får hoppas att du hittar någon som är villig att skiljas från sin Steam Deck. Jag förhandsbokade min på impuls och var lite skeptisk. Tänkte "vad ska jag med en steam deck till?". Det visade sig bli min mest använda hårdvara under 2022. Jag har använder den även som min arbetsstation. bootar in i Manjaro från en usb-c nvme disk.

Insåg att det inte fanns någon anledning att sitta på en ~75W desktop när Steam Decken idlar runt 1-3W samtidigt som prestandan är mer än tillräcklig för mina arbetssysslor.

Visa signatur

Motorola 68020 @ 42Mhz, AGA Grafik, 2MB RAM, 8MB Fast RAM, 2GB eMMC

Permalänk
Medlem
Skrivet av _genki:

Får hoppas att du hittar någon som är villig att skiljas från sin Steam Deck. Jag förhandsbokade min på impuls och var lite skeptisk. Tänkte "vad ska jag med en steam deck till?". Det visade sig bli min mest använda hårdvara under 2022. Jag har använder den även som min arbetsstation. bootar in i Manjaro från en usb-c nvme disk.

Insåg att det inte fanns någon anledning att sitta på en ~75W desktop när Steam Decken idlar runt 1-3W samtidigt som prestandan är mer än tillräcklig för mina arbetssysslor.

Ja jag har varit lite fram och tillbaka om jag ska ha en eller ej ett tag. Tror att det verkligen är en sån pryl som man dels behöver lägga tid på och dels redan ha bra use case den passar in i.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad