Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Permalänk
Avstängd

Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Jag satt och körde cs och då tog jag upp 4.6 an och sköt bredvid en och då fick jag head shot skumt eller hur. Sen så tog jag upp 1.2 och sköt genom väggen som är gjorda av betong och lyckades döda två stycken skumt det också eller hur. Sen när jag tittade upp ur min plats på lanet såg jag människor, olyckliga människor. De var arga för något, det tog ett tag jag var lite seg i huvudet men till min fasa så såg jag folk körde Counter-Strike.
jag reste mig upp och sa
-lägg av med det där
inte en käft reagerade, jag gick fram till han som hade servern och drog ur hans kabel först då blev alla lite chockade, men sen så sa någon till mig TACK. Varför han sa det var att han var fri.

http://www.vagavagracs.tk

Visa signatur

[size="-5"]:H_22/|p4 2000Mhz,|RAM 512 rdram|XP PRO |Geforce3 Ti 500 64mb|120gb Ibm, 60gb Seagate, och 2st 120 Maxtor|hemsida:
[/size][size="-5"]Hej mitt namn är Alexander och bor i maspelösa det är en liten by långt ut i skogen.
Så jag är en redig buch man.
[/size]

Permalänk
Medlem

Hahaha skönt inlägg
Sluta med det där skiten, lira TacticalOps istället

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk

Grattis nu är du inte cs-addict längre.
Bara knarket kvar nu då!
Jag tror faktiskt inte att du hittar så många sweclockare som spelar cs sjukligt mycket. Kolla på cs.nu eller nåt.

Visa signatur

Man kan ha hallonsaft istället för avgaser på bilen.

Permalänk
Medlem

Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av H_22
Jag satt och körde cs och då tog jag upp 4.6 an och sköt bredvid en och då fick jag head shot skumt eller hur. Sen så tog jag upp 1.2 och sköt genom väggen som är gjorda av betong och lyckades döda två stycken skumt det också eller hur. Sen när jag tittade upp ur min plats på lanet såg jag människor, olyckliga människor. De var arga för något, det tog ett tag jag var lite seg i huvudet men till min fasa så såg jag folk körde Counter-Strike.
jag reste mig upp och sa
-lägg av med det där
inte en käft reagerade, jag gick fram till han som hade servern och drog ur hans kabel först då blev alla lite chockade, men sen så sa någon till mig TACK. Varför han sa det var att han var fri.

Det är nog bara jag som fatta vad du skrev direkt.
Det är rätt pricksäkert det du har skrivit.

Har själv sett dessa frånvarande blickar mot skärmarna på LAN.
Man är helt inne i spelet timme efter timme.
Tillslut mår man psykisgt dåligt.

Det är det negativa med lan.

Men dom flesta "fastnar" ju inte så här på Lan.
Har själv alldrig hamnas så sådan "tillstånd" utan jag lägge av när jag känner jag har spelat för länge.

Men observera att detta har inget med just CS att göra, det kan vara vilket typ av spel som hälst.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knashatt
Det är nog bara jag som fatta vad du skrev direkt.
Det är rätt pricksäkert det du har skrivit.

Har själv sett dessa frånvarande blickar mot skärmarna på LAN.
Man är helt inne i spelet timme efter timme.
Tillslut mår man psykisgt dåligt.

Det är det negativa med lan.

Men dom flesta "fastnar" ju inte så här på Lan.
Har själv alldrig hamnas så sådan "tillstånd" utan jag lägge av när jag känner jag har spelat för länge.

Men observera att detta har inget med just CS att göra, det kan vara vilket typ av spel som hälst.

Man SKA fastna i saker på lan. När man går på fotboll ska man fastna i matchen. Det är inget dåligt utan det är hela syftet. Visst mår man dåligt om man ständigt är fast, men ett par dagar är bara skoj...

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av silvr
Man SKA fastna i saker på lan. När man går på fotboll ska man fastna i matchen. Det är inget dåligt utan det är hela syftet. Visst mår man dåligt om man ständigt är fast, men ett par dagar är bara skoj...

Nja, jag ser LAN som ett kul sätt att TRÄFFA männikor. Prata. Äta. Ha kul. Snacka. mm mm mm.
INTE att enbart glo på en skärm. Det kan man göra hemma med ADSL.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk

Cs är en ljuvlig drog och alla som inte håller med är noobz.

Visa signatur

Salta pinnar

Permalänk

haha ja fattar va du skrev.. du gick lite djupare in när du berättade.. så alla fattar nog inte

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att det var djupt skrivet iaf. Fattade in te första eller andra eller tredje gången, men fjärde gången gick det upp för mig. Och när man tänker effter var det bra skrivet.

Permalänk
Avstängd

svar från mig

Men det jag vill ha sakt är att ca inte roligt längre. Jag vill att folk ska få upp ögonen för andra spel själv så kör jag mycket Warcraft III och Wolfenstein - Enemy Territory.

Men ni som inte förstår va jag menar så står det alltså sluta spela cs rent sakt

Visa signatur

[size="-5"]:H_22/|p4 2000Mhz,|RAM 512 rdram|XP PRO |Geforce3 Ti 500 64mb|120gb Ibm, 60gb Seagate, och 2st 120 Maxtor|hemsida:
[/size][size="-5"]Hej mitt namn är Alexander och bor i maspelösa det är en liten by långt ut i skogen.
[/size]

Permalänk

Seriöst, får jag fråga hur man INTE kan förstå vad grabben menar?

Jag menar ( ), folk som inte fattar vad han skrev första eller KANSKE andra gången, måste ju vara segare än författaren själv?

Permalänk

Tecknet " . " kan annars användas till att göra din text läsbar.
Annars måste man läsa 2-3 gånger ens för att förstå vad du försöker säja.

Finns det nån som tvingar en att spela cs?
Jag har tröttnat på det för mycket länge sen, iofs delvis för att cs är en infekterad fjortiscommunity , men det kan vara kul att spela nån gång ibland.

Visa signatur

Man kan ha hallonsaft istället för avgaser på bilen.

Permalänk
Medlem

Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

ojoj, så gammalt ;P (fick bara lov att säga det här)
jag och en polare hade sidan Front Mot CS för ungefär 1 år sen, la av efter ett tag, men fick väldigt många arga CS Spelare som besökare nu lirar även vi CS lite då och då, inget fel alls med det spelet och folk får väl lira om de vill, men man kan fortfarande ha en kamp mot det onda spelet CS

Permalänk
Avstängd

.......

Ni får väll spela skit spelet jag sak inte slå er, men jag tänker i jalla fall inte spela det någon gång mera under hela mitt liv

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem

jag kan inte leva utan cs det är det perfäkta spelet........
så e det bara. och vad lirar du för spel H_22? ''bara undrar''

Visa signatur

NY DATOR SNART F*N VAD GÖÖT...

trogen cs spelare....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkpage
jag kan inte leva utan cs det är det perfäkta spelet........
så e det bara. och vad lirar du för spel H_22? ''bara undrar''

bara losers spelar spel som är större än 1mb

beerworm 2.2 rules!!

Visa signatur

Arguing on the internet is like competing in the special olympics...
even if you win, you're still a retard!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cail
bara losers spelar spel som är större än 1mb

beerworm 2.2 rules!!

fan kan jag inte spela risk2 någon mer?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

H_22 stämmer ju precis in på den persontypen som spelar cs!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

????

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
H_22 stämmer ju precis in på den persontypen som spelar cs!

Jag förstår inte, gör jag ?

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

Re: ????

Citat:

Jag förstår inte, gör jag ?

När du skriver

Citat:

Jag satt och körde cs och då tog jag upp 4.6 an och sköt bredvid en och då fick jag head shot skumt eller hur. Sen så tog jag upp 1.2 och sköt genom väggen som är gjorda av betong och lyckades döda två stycken skumt det också eller hur.

Seriöst eller inte, så får du väl skylla dig själv.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Nja, jag ser LAN som ett kul sätt att TRÄFFA männikor. Prata. Äta. Ha kul. Snacka. mm mm mm.

du har SÅ rätt

Visa signatur

IBook G4 12" | 1.5GB | 120Gb | OS X 10.4.9 / Ubuntu
C2D E6400@2.8GHz | 2GB | 1,7TB | Gentoo
1700+@2400MHz | KD7-RAID | 1,25GB | Win2k

Permalänk
Medlem

Varför var det så bra att sluta med CS om du ändå fortsätter spela andra spel?
Varför stavar många (lika bra jag klargör; inte alla) CS-spelare så dåligt? (Då menar jag inte förkortningar, utan riktiga felstavelser).

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Re: .......

Citat:

Ni får väll spela skit spelet jag sak inte slå er, men jag tänker i jalla fall inte spela det någon gång mera under hela mitt liv

Kan vi få skriftligt på det?

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk

Re: Re: Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Kan man inte då lika gärna annordna en tillställning och lämna datorn hemma?

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Avstängd

Re: Re: .......

Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_wiz
Kan vi få skriftligt på det?

NP jag ska bara skriva lite på ett papper
Så här står det på pappret:

Jag ska aldrig mera köra Counterstrike. Den som skriver under här får aldrig köra Counterstrike någon gång under hela sitt liv. Om man bryter detta kontrakt så är det kontrakts brott!

Skriv under HÄR Alexander Lindebring(min lila syra skrev under med )

bild har du här http://w1.120.telia.com/~u12005111/Bild%20001.jpg

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: .......

Citat:

Din lila syra? Du har väl hört att det inte är bra att ta syra?
Om du menar din lila syrra så är det nog inte bättre

F.ö hoppas jag innerligt att du skämtar med pappret?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Nu jävlar är det dags, Counter-Strike dagar är räknade

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Kan man inte då lika gärna annordna en tillställning och lämna datorn hemma?

Jo, precis. Det är ju inte så stor mening att släpa en tung dator till en lokal, där man med andra människor hittar på saker som har med allt annat än datorer att göra.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: .......

Citat:

NP jag ska bara skriva lite på ett papper
Så här står det på pappret:

Jag ska aldrig mera köra Counterstrike. Den som skriver under här får aldrig köra Counterstrike någon gång under hela sitt liv. Om man bryter detta kontrakt så är det kontrakts brott!

bild har du här http://w1.120.telia.com/~u12005111/Bild%20001.jpg

Wow, du kommer få fet respekt på skolan och alla brudar kommer slåss om dig...

Permalänk
Medlem

Vafan du satt ju själv och spelade CS?!

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att 22 i H_22 inte står för din ålder.
Hur kan det vara ett kontraktsbrott om du bryter mot ett kontrakt som bara du själv skrivit under? haha