Min första mod... Enkel men lite nytänkande ;)

Permalänk
Medlem

ser ut som datorn verkligen svettas

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

I want a lover I don't have to love,
I want a girl who's too sad to give a fuck.

Permalänk
Medlem

Najsigt som fan

Permalänk

jag tycker det ser ut som något som en alien har slimat ned..
dvs, det är tufft

fan.. man kanske skulle modda...

Permalänk
Medlem

ett tips för att får det rakt när man sägar med sticksåg är att sätta fast en linjal eller liknande med skruvtvingar och sen kör med kanten på sticksågen mot. har inte testat själv men jag kom just på det.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt! Fattar dock inte hur du fått effekten?

Permalänk
Medlem

har du nån bit kvar??

Visa signatur

You can't tell the bottom from the top...

Permalänk
Medlem

Nu bumpas det igen Men jag är hemma från semestern nu!
JoKK: Vilken effekt menar du? Jag har kastat in lite ccfl och sånt men det har ju alla?

Epix: Återkommer när jag pratar med dom som ville ha först. Har två bitar till salu

Visa signatur

AMD 64 3500+ Venice S939 + Zalman CNPS7700-CU | MSI K8N NEO2 Platinum nForce3 | 4X 512mb Corsair Value PC3200 | HIS Radeon X850XT PE ICEQ II | 19" TFT - Hyundai L90D+
Min burk

Permalänk
Medlem

det där var jäkla snygt och cooooolt:cool:

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem

´Fett tufft... gav mig lite utökade idéer

Permalänk

Är det badrumsplexi du använt?

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]

Permalänk
Medlem

detta bevisar ju bara att det är hoplöst med trådar på mer än 2 sidor folk läser ju inte ens början...

"är det badrumsplexi" jössses

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellraiser
Är det badrumsplexi du använt?

Nä "dusch-plexi"

Visa signatur

AMD 64 3500+ Venice S939 + Zalman CNPS7700-CU | MSI K8N NEO2 Platinum nForce3 | 4X 512mb Corsair Value PC3200 | HIS Radeon X850XT PE ICEQ II | 19" TFT - Hyundai L90D+
Min burk

Permalänk
Medlem

Får väl inte vara värre än alla andra då, Läckert Smulan ger den där iskalla looken som saknas. Har letat efter en ersättare till mitt tonade plexi jag använt mig av ett bra tag nu. Det där duschglaset med ett 1/2" v-system skulle se riktigt läckert ut. Är väl bara vända sig till nån som säljer Dusch tillbehör.

Visa signatur

Don't let the time pass waiting for the answers...
Bättre att se dum ut än att vara dummare än man ser ut!

"Man måste ju fan anstränga sig för att höra ditt mekk" /Martinuz

Permalänk

Super snyggt ju! man kan tro att det regnar i datorn!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
ett tips för att får det rakt när man sägar med sticksåg är att sätta fast en linjal eller liknande med skruvtvingar och sen kör med kanten på sticksågen mot. har inte testat själv men jag kom just på det.

det kan vara ganska bra...men man kan råka såga in i linjalen...och sågar man med full styrka med sticksågen så kommer linjalen att smälta...bättre ha en trä bit eller liknande

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.