"öppna Messenger-appen på telefonen för att fortsätta"

Permalänk
Medlem

"öppna Messenger-appen på telefonen för att fortsätta"

"Eftersom lagarna ändras i din region måste du göra ett val gällande din Messenger-upplevelse. Öppna Messenger-mobilappen och gör ditt val och läs mer om hur det påverkar din upplevelse. Starta om mobilappen om du inte ser valet. Om du inte har appen kan du ladda ned den från din enhets appbutik."

Meddelande i windows-versionen av messenger som inte går att komma förbi. Det finns inget val att göra i telefonen. Får noll resultat på google, vad är det för något?

Permalänk
Medlem

Du kommer få välja om du vill fortsätta med ditt Facebook konto på Messenger eller om du vill skapa ett separat

Permalänk
Medlem

Jag får inte upp något val i telefonen. Har startat om både appen i telefonen och datorn flera gånger och inget förändras.

Permalänk
Medlem

Min mamma har samma problem

Permalänk
Medlem

Öppna Messenger-appen och gör valet där, starta sedan om datorn så bör det fungera.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Det gick inte igår när vi höll på. Idag på morgonen kom valen upp på Messenger - vi valde och nu funkar det perfekt igen. Tack för hjälpen.

Permalänk
Medlem

Bara att vänta då, jag har fortfarande inget val.

Permalänk
Medlem

Hmm konstigt!
Mamma fick meddelandet på sin mobiltelefon dagen efter. Har du startat om mobil o platta?
Så tråkigt när det krånglar...

Permalänk
Medlem

Bra orsak att byta till Signal.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Nu kom den, det tog sin tid.

Permalänk
Medlem

Va bra! Sent ska syndaren vakna 😁