Alfabetet på tid! vem är snabbast på SWEC??

Permalänk

Jag vill också se!!!

Permalänk

11.34 första
08.00 andra

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamberg
3,5 mb borde jag kunna hosta, kristian.hamberg@moderat.se på MSN och skicka över dom.

Nu har jag addat dej
Så jag skickar över filmerna så fort jag snubblar på dej online o den biten o detta.

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Avstängd

22 sec min lillebro 1minut och 45sekuunder hahaha

Visa signatur

pentium 2 haha 16 gb hårdisk och 64 mb grafikminne och 256 ramminne. hehe

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Yeah.. En del felskriv.. O inga överdrivna tider där.
Men alltid nått.
I slutet på andra videon skriver jag några ggr i rad mellan 1,6-1.7 nånting?
Så då kan ni ju tänka hur det ska se ut om man skriver på 0,8..
Ganska precis dubbelt så fort

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Percy
Yeah.. En del felskriv.. O inga överdrivna tider där.
Men alltid nått.
I slutet på andra videon skriver jag några ggr i rad mellan 1,6-1.7 nånting?
Så då kan ni ju tänka hur det ska se ut om man skriver på 0,8..
Ganska precis dubbelt så fort

1.65 såg jag... Men varför kör du pekfinger varianten? Känns iaf som om du gör det men gör du säkert inte hehe

Permalänk
Medlem

ahh det var jobbigt.. 10 sek:(

Visa signatur

go och glad

Permalänk
Medlem

4,11 som bäst..

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
1.65 såg jag... Men varför kör du pekfinger varianten? Känns iaf som om du gör det men gör du säkert inte hehe

Haha, mjaaaa
har hittat nån liten grej som gör att jag skulle kunna pressa tiden nån tiondels sekund.
Q-R-S + W-X (byta ett par fingrar där så skulle tiden kunna pressas)
Men jag lovar att det är både teoretiskt och prakiskt omöjligt att på ett vanligt qwerty tangentbord skriva under sekunden

har inte nött alfabet nått senaste åren nu sen jag fick rekordet. Underhåller det genom att visa folk på jobbet som alltid frågar om dom får se när jag skriver (jobbar på bowlinghall). Så man tappar inte så mycket men.
Tror inte jag kommer idas pressa tiden något förrän jag får svart på vitt att det finns någon som lyckas skriva snabbare
Då skulle jag fan sätta mej o nöta igen.

1,1 - 1,2 kanske det skulle vara mänskligt att komma ner till..
Det e ju ungefär som att dra ett snabbt gitarrsolo detta. En innötningsgrej.

Jag kan spela Yngwie malmsteen - Eclipse på gitarr förresten
Iof inte någon av hans snabbaste låtar kanske, men den e bra

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem

Vad är världesrekordet eller det svenska rekordet enligt Guiness då? Är det du som har det? Du får ta hem om dom sen öva lite innan

Permalänk
Medlem

20 SEC långsamst på swec

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Vad är världesrekordet eller det svenska rekordet enligt Guiness då? Är det du som har det? Du får ta hem om dom sen öva lite innan

Jooh, jag står med i boken redan så det e luuugnt
Mitt rekord nu e ju 1,32 sekunder så.
Jag brukar kunna skriva runt 1,6-1,7 o få ut den minst varannan gång utan felslag typ.
Ska jag försöka skriva på 1,4 sekunder o därikring.. Ja då gör jag det nog bra om jag får ut den 1 av 40 ggr utan felslag haha

Jag har idiot nött så mycket så jag brukar i princip kunna skriva o få den o stanna på vilken tid jag vill.. Inom 2-3 hundradelars marginal iaf..
Har lyckas skriva på 1,52 utan att kolla på tangent bordet oxå.. O när man far kors o tvärs med händerna som jag gör e det ju en ren innötningsgrej att man lyckas träffa rätt ändå.

Vad jag hört e det ingen som skrivit lika snabbt. Förrutom han som sa att han kunde skriva på 0,69 sekunder eller vad det var hahahaha..

Därför jag la upp ett par videos där för o bevisa att det e teoretiskt omöjligt att skriva så snabbt

Edit:!!!
Enligt Guinnes e ju rekordet 1,42 sekunder. (Guinnes rekordbok 2002, sida 278)
Jag har nu 1,32 som rekord men det har jag inte idats anmäla än eftersom det ändå inte e nån som skrivit snabbare än 1,42 heller.

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Percy
Jooh, jag står med i boken redan så det e luuugnt
Mitt rekord nu e ju 1,32 sekunder så.
Jag brukar kunna skriva runt 1,6-1,7 o få ut den minst varannan gång utan felslag typ.
Ska jag försöka skriva på 1,4 sekunder o därikring.. Ja då gör jag det nog bra om jag får ut den 1 av 40 ggr utan felslag haha

Jag har idiot nött så mycket så jag brukar i princip kunna skriva o få den o stanna på vilken tid jag vill.. Inom 2-3 hundradelars marginal iaf..
Har lyckas skriva på 1,52 utan att kolla på tangent bordet oxå.. O när man far kors o tvärs med händerna som jag gör e det ju en ren innötningsgrej att man lyckas träffa rätt ändå.

Vad jag hört e det ingen som skrivit lika snabbt. Förrutom han som sa att han kunde skriva på 0,69 sekunder eller vad det var hahahaha..

Därför jag la upp ett par videos där för o bevisa att det e teoretiskt omöjligt att skriva så snabbt

Edit:!!!
Enligt Guinnes e ju rekordet 1,42 sekunder. (Guinnes rekordbok 2002, sida 278)
Jag har nu 1,32 som rekord men det har jag inte idats anmäla än eftersom det ändå inte e nån som skrivit snabbare än 1,42 heller.

Har du det rekordet på svenskt tangentbord då? Borde gå lite fortare på engelskt

Permalänk
Permalänk
Medlem

2.62 sekunder

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Percy
Okej här kommer det..

Varningstriangel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller vad man nu ska säga?

Känsliga tittare bör ej öppna dessa länkar!!!

Övrigt kan jag kanske tillägga att det gör lika ont som det ser ut att göra =(

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Finger_1.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Finger_2.jpg

Ett litet tips, kanske låter dumt, men men.

När ni sedan kommer att diskutera invaliditeten med ditt försäkringsbolag så är det helt klart värt att nämna att du har ditt rekord.

Borde kunna öka ersättnigen.

Mvh dabean

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dabean
Ett litet tips, kanske låter dumt, men men.

När ni sedan kommer att diskutera invaliditeten med ditt försäkringsbolag så är det helt klart värt att nämna att du har ditt rekord.

Borde kunna öka ersättnigen.

Mvh dabean

Jo får hoppas det. Måste komma på så mycket grejjer som möjligt.
Ju mer grejjer man kommer på desto mer pengar får man väl?

Guinnes rekord i alfabet.
Tillhör Sveriges topp 50-60 bästa bowlingspelare snittmässigt.
Musiker med största inflytningarna på Gitarr + Piano, synt
Vetifasiken mer vad man ska komma på? hur mycket man fick sjukskriva sej o ta ledigt osv kanske?

_2FST_ by the way!
Det borde gå lite fortare ja. Speciellt med tanke på att åäö försvinner om man skulle skriva alfabetet internationellt. Har inte hört nått med guinnes om det finns ett sånt rekord oxå? Kanske man skulle göra

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk

4,84 sekunder

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

3,03 sekunder.

Kanske redan skrivit, men isåfall var det med en äldre tid.

Permalänk
Medlem

Ge upp. Ni har inte en Janne på o knappra tangenter ändå

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem

pappa skulle typ ha 6minuter....eftersom det tar typ 3min för honom att stava www.föreningssparbanken.se, därför blir han så sur då alla favoriter är borttagna pågrund av format c:

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag har i alla fall träffat han som har världsrekordet! =D typ 0,46 sekunder eller vad det nu är 1,46 möjligtvis, nä det låter för mycket.

Visa signatur

Officially known as WixlunD

Permalänk

2.811 sek är mitt rekord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WixlunD
Jag har i alla fall träffat han som har världsrekordet! =D typ 0,46 sekunder eller vad det nu är 1,46 möjligtvis, nä det låter för mycket.

Plats Luleå?

1,42 i boken, nu sänkt till 1,32
Annars e det jag det
Kanske har du haft vägarna förbi bowlinghallen i stan?

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem

Jepp Percy, bowlinghallen syftar jag på =D Så det var 1,42 du hade och nu har någon slagit det?

Visa signatur

Officially known as WixlunD

Permalänk

Gjorde ett litet VB program

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WixlunD
Jepp Percy, bowlinghallen syftar jag på =D Så det var 1,42 du hade och nu har någon slagit det?

mja det e jag själv som har slagit det oxå = 1,32 sek.

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem

5 sek, UTAN ATT TITTA rekord ?

Visa signatur

"Värm upp ugnen innan du stoppar in bullen".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pr0bz
5 sek, UTAN ATT TITTA rekord ?

mehehehehe.
jag Har skrivit på 1,48 sekunder utan o titta hehhe.
Använde samma taktik (far kors o tvärs över tangentbordet med händerna)

Men när man har gjort 1800 000 försök att skriva så kan man till slut blunda o träffa rätt ändå.

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö