Americas Army Special Forces är ute!

Permalänk
Medlem

Americas Army Special Forces är ute!

Hooah!

Den är inte ute på den officiella sidan (som verkar ha stora problem i största allmänhet).

Länkar för nerladdning:

www.fileplanet.com
www.aaotracker.com
www.aafiles.com
www.militarysim.com
www.intelrecon.com

Det är EXTREMT hög belastning på de flesta servrarna nu, prova med en annan om någon inte fungerar.

Visa signatur

AMD XP2800+ | 1024 Mb | 2x80 Gb | Asus FX6800| Samsung 17" TFT
HP nc6000 | 512 Mb | 40 Gb + 40 Gb
Compaq D300 P4 1,7Ghz | 384 Mb | 20 Gb | Asus Ti4400- HTPC Testrigg

Permalänk
Medlem

måste...ha...nu...

edit: 6 timmar kvar. då har man det lagom till helgen

Permalänk
Medlem

Jag har lagt upp filerna på vår hemsida också -det bör gå relativt fort därifrån under natten...

Uppdatering: jag lägger upp filerna på FragZone också, så de går att ladda ner från deras FTP också...

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
Jag har lagt upp filerna på vår hemsida också -det bör gå relativt fort därifrån under natten...

Uppdatering: jag lägger upp filerna på FragZone också, så de går att ladda ner från deras FTP också...

Man tackar, nu sitter jag och tankar i 60kb/sek istället för 10.

Permalänk

Tack för att ni hostar filen

Visa signatur

Proud member of the [><((((*>~] clan www.piranha.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue

Kan ni inte lägga ut patchen ist. för fulla 2.0???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plake
måste...ha...nu...

edit: 6 timmar kvar. då har man det lagom till helgen

Kommer bli väldigt mycket krig i helgen verkar det som...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill

Om du bekvämar dig med att sänka ögonen några centimeter, så ser du att patchen också finns för nedladdning hos SvK.

Permalänk
Medlem

Gött, då blir det att testa nya versionen av AA .
Hoppas dem har fixat problemen med kurser som man gjort som inte sparades .

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

sweet tankar det nu.. synd bara att ja måste vänta en hel halvtimma innan ja får testa : /

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Hade du lite bråttom när du läste rubriken "Version 2.0 - Fullversion"... Precis som PAB påpekade så stod det faktiskt bara några centimeter längre ner "Ladda ner uppdateringen till 2.0"

Härlig inledning på helgen -komma hem och sätta sig med en splitter ny version av det bästa spelet någonsin...

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

sweeeeet! tankar nu...från edgefiles eller nåt sånt...går i 92 kb/sec med mitt xstream

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [LG Ultragear 27GP850 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Glorious Model O White] [Epos H3PRO]

Permalänk
Medlem

WTF? Måste man gå igenom all tränning igen? Är inloggad men kan inte komma in nånstans, måste klara all basic tränning först.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
WTF? Måste man gå igenom all tränning igen? Är inloggad men kan inte komma in nånstans, måste klara all basic tränning först.

Hehe, ja alla mina tester var klara utom SP testerna då...

Permalänk
Medlem

Kan inte någon dra igång en TBittorrent och lägga ut på suprnova.org eller liknande? skulle vara MYCEKT bekvämt om man kune använda bittorrent till att tanka detta...

hioppas, det fanns redan på suprnova.org
http://www.emptylogic.com/suprnova/torrents/527/AmericasArmy2...

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Men hur jävla kul är det... Hade precis blivit kvalificerad som Special Forces med 86% rätt på provet, men när jag skulle spara med användarnamnet så blir det "communication error". Och nu måste jag höra på de jävla mesarna igen och deras olika språk som de kan..

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte ens förbi fallskärmshoppet....antingen står det fel lösenord eller comunication error. Tror deras servrar håller på att dö :). Det går inte att spela överhuvudtaget...kommer inte heller in på nån server utan att spelet hoppar ut till serverlistan.

Permalänk

Svk:s funkar ej längre att tanka ifrån

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När jag ska instalera uppgraderingen står det "Invalid patch file"
Någon som vet vad som är fel?

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H-can
När jag ska instalera uppgraderingen står det "Invalid patch file"
Någon som vet vad som är fel?

Ficka samma sak men den fortsatte endå att installera. Har du patchen i samma mapp som spelet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Jag kommer inte ens förbi fallskärmshoppet....antingen står det fel lösenord eller comunication error. Tror deras servrar håller på att dö :). Det går inte att spela överhuvudtaget...kommer inte heller in på nån server utan att spelet hoppar ut till serverlistan.

Nej, det är sant... Fan då.. Jag som var så duktig på provet. Fan det tog jue en halvtimme bara det testet. Såg på huvudsidan att de håller på med huvudservern nu. Därför kan man inte en träna..

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, det är sant... Fan då.. Jag som var så duktig på provet. Fan det tog jue en halvtimme bara det testet. Såg på huvudsidan att de håller på med huvudservern nu. Därför kan man inte en träna..

Huah! Måste vara terrorister som infiltrerat koden

Nevars me lite jobbigt när det ballar samma dag som spelet rellas. Ingen vidare reklam.

Visa signatur

Tell 'em like it is and not like it might be, that's why some fools don't like me...

Permalänk
Medlem

Kan någon ge mig lite ingående info om vad det är som är så häftigt med Special Forces?

Känner mig inte så peppad att gå in på deras sida och läsa:
"WE HAVE TEH NEWEST UNREAL-TECHONOLOGI FORM EPICGAEMS!!!OneOneTwo!?!"
Som många utvecklare gör på sina sidor.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av varland
Kan någon ge mig lite ingående info om vad det är som är så häftigt med Special Forces?

Ja vad ska man säga...
Det är nog det att det är väldigt taktiskt. Mycket fina och lugna animationer.
Och det med SF delen är väl alla mods med ben och kikare hit & dit som är det hela stora. Och så mer objektivbaserade uppdrag i 2.0. Alltså inte så mycket springande bara för att leta rätt på fiender utan först spränga, rädda eller infiltrera innan man ska ta kål på FI. Äsch, jag vet inte. Prova själv vettja. Jag har iaf. fastnat för typen av spel..

Permalänk
Medlem

Jag har ett fint problem:

No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1739 MHz with 255MB RAM Video: No Video Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine

Vad göra? Jag har:

WinXP SP1a med de senaste uppdateringarna
nForce 2.45
ForceWare 52.16
DX9b

vad mer behövs?

Hårdvara:

Se Signatur.

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holm
Jag har ett fint problem:

No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1739 MHz with 255MB RAM Video: No Video Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine

Vad göra? Jag har:

WinXP SP1a med de senaste uppdateringarna
nForce 2.45
ForceWare 52.16
DX9b

vad mer behövs?

Hårdvara:

Se Signatur.

Ingen aning. Men köp mer minne om du vill lira med mer fps än 10...

Permalänk
Medlem

men?..

men va fasen.. du har ju SUPPORT på spelet via hemsidan, jag tog live support å snackade med en kille där som gav mig tipps på consolkoder (ja ej minns) om hur man fixar mina problem för 190 samma som dina, där kunde de se att jag klarat marksman å medic m.m. å fixade så att jag fick Passed på allt (konstant). . .

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av varland

Helt enkelt för att det är ett grymt bra spel. ( när det funkar)
Sedan står det knappast så på deras sida heller

Alla ni som har problem kan lugna er, skit i att göra någon träning överhuvudtaget. Iom att auth servrarna är nere kan ni inte spara resultaten ändå.

Edit: logga in på denna länken där kan ni kolla vilka träningar ni har klarat sedan tidigare. http://login.americasarmy.com/

Visa signatur

Proud member of the [><((((*>~] clan www.piranha.nu

Permalänk
Medlem

Ja, helt sjukt jue! Jag klarade precis SF utbildningen och skulle spara. Och det stod "complete", men ändå blev den inte "completed" när jag skulle kolla tillbaka och fortsätta med den sista träningen... Är oxå ganska arg. Dessutom finns det knappt några bra servrar ute.. =/

Permalänk
Medlem

Mitt problem är att allt jag tiddigare gjort är borta. Måste spela om alla banor för att få "godkänd" så det är inte bara tränningsuppdragen. Det finns inte en enda server med den första mission så jag kan inte göra om den! Allt är borta. Sånt har man kämpat för så det är därför jag är förbannad inte för att autentiseringsserver är nere.

Har kvar 30 i honor men inget mer. Kollar jag på min account på http://login.americasarmy.com/ står det att min nick registrerades för en månad sedan. Det stämmer inte! Har haft den sedan första versionen av spelet! Hoppas nu att de har backup på sånt och återställer allt annars blir man riktigt ledsen...