Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Måste ha en ny mobil: men vad?

Hallå, nu har min nokia 5210 krashat totalt så nu behöver jag nått nytt.. Jag har tittat lite på Nokia 7650, är det nått att ha? , ni som har lr vet nått om den kan ju komma med lite för/nackdelar om den
tackar för svar..

Edit: har tittat lite på SE P800 oxå, den ä lite tuff men jag vet inte om jag behöver dom grejerna som finns på den, nokia6610 och 3650 är väl lagom igentiligen, fan så svårt det ska va i den här *PIP* mobil djunglen .... (skulle vilja ha 1 av varje så man kan byta varje dag)

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

Finns just nu massor med sådana här frågor du behöver ju knappt söka för att hitta dina svar. Alla telefoner du har tagit upp är relativt stora men iafl P800an är fresh tycker jag. 3650 har bra kamera men jag gillar inte displayen men skulle jag valt ngn av dem skulle det nog bli en 3650 eller en P800

Permalänk

Tycker du ska skaffa en Samsung E700

Permalänk
Medlem

en E700 skulle faktiskt funka, Hittar jag den till ett bra pris så köper jag en sånn..

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TrACiD
en E700 skulle faktiskt funka, Hittar jag den till ett bra pris så köper jag en sånn..

Köp den för 1500 på Telia med Telia Go i 12 månader för 150kr/mån...

Permalänk
Medlem

jag ska inte köpa med abonemang.. :/

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

Min kompis köpte en 7650i för ett tag sen!. Det är en riktigt skön mobil, men kanske inte den nyaste, men det behöver det tydligen inte vara va?
Mobilen är snygg, kameran är bra!

Visa signatur

MBP.

Permalänk
Medlem

Det behöver absolut inte va den senaste o coolaste,, vill ha en snygg o rolig tele bara, nokia5210 va ju inte så jätte funny bunny alltså...
jag kan köpa en beg 7650 för typ 1000-1500:- , är den värd det?

edit: vad är skilnaden mellan 7650 och 7650i ?

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk

finns ingen 7650i..o skulle det finnas så e det säkert en telefon som kommer från övriga världen..o 1500kr för den luren så e den inte värd..finns att köpa från siba för 1995kr med vodafone prepaid..skulle den vara låst till vodafone så vänd dig till mig så hjälper jag dig att öppna den;)

Visa signatur

IRAQI FOR LIFE

Permalänk
Medlem

Det låter bra , jag har ett tag att titta runt lite eftersom ja ska köpa mobil den 20e

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

nokia 3310

Permalänk
Medlem

3510i

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

nokia 3310 och 3510i = ush, nej tack ..

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

Sonyericsson T610 är väldigt bra även Z600 fast aningen stor kanske...

Permalänk
Medlem

Tycker du ska köpa en SE P900/P800!!

Folk säger att dom är klumpiga... Det är dom som är avundsjuka för dom inte har råd med en sån.

Hoppas du väljer rätt mobil...

//Tusse

Visa signatur

Tusse

Permalänk
Medlem

Absolut P800 eller P900.. Du kan "växa" med mobilen och mobilen är det enda du behöver. telefon, handdator, musikspelare (till viss del även video) samt kamera som fungerar dugligt vid bra ljus.

Sen att allting ingår från start gör det inte sämre, köper du t.ex. en 7650 så får du betala syncning (blåtand då), handsfree och allt annat separat.. Går i alla fall på 500 spänn extra.

Jag har själv haft en 7650 och det är ingen dålig telelfon, dock är P800 bättre.

Permalänk
Medlem

en siemens S55 är förbannat bra,, billig oxå..

annars kan du alltid vänta på att T 630 kommer, en nyare version av T 610

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle jag haft pengarna hade jag köpt en SE Z600 direkt.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

finns ganska många mobiler jag vill ha , men grejen är att jag har bara 1000-2000 att lägga, ny lr begangnad det spelar inte så stor roll bara den funkar som den ska ..

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk

du får en beggad T610 för 2 papp

Permalänk
Medlem

jooo, jag har tittat på den ganska mycke, men man får ju se vad det blir när man har pengar i hand ...

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

Kanske ska titta lite på Motorola V525, display från sharp, vga kamera, BT plus massa annat sköj.

That's my 2 cents

EDIT: den kostar 1895 med vodafone kontantkort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dufinhu
Tycker du ska köpa en SE P900/P800!!

Folk säger att dom är klumpiga... Det är dom som är avundsjuka för dom inte har råd med en sån.

Hoppas du väljer rätt mobil...

//Tusse

haha, dumaste jag hört, har själv ägt en P800 :D:D jäkligt bra som handdator, nästan perfekt som mobil (saknar T9, därför int helt perfekt, men P900 löser ju den "buggen") hehe
o längden o bredden kanske inte stör SÅ mycket, men tjockleken.

har en NOkia 6600 nu är mycket nöjd me den, skulle jag köpa ny så skulle ja köpa den elelr E700.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Skulle jag haft pengarna hade jag köpt en SE Z600 direkt.

Och jag hade fan köpt till både flickvännen och hundarna om jag hade haft råd. Bästa telefonen någonsin

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)