MSN Messanger problem(som vanligt)

Permalänk
Avstängd

MSN Messanger problem(som vanligt)

Finns säkert ett tio-tal trådar om just mitt problem men inget som jag fann i alla fall!Det är så att mitt MSN e lite fuckt-up och vill inte uppdatera "inkorgen" för hotmail! Vi tar ett exempel:

Jag loggar in på MSN och det står att jag har 2 olösta meddelanden!Jag läser detta och så ska ju "räknaren" gå ner till "Inga Olästa meddelanden".Men i mitt fall måste jag logga ut varje gång för att den ska nollställas!!Någon som kan hjälpa lilla mig med vad felet kan vara?

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Inaktiv

Jag har samma problem men jag får aldrig reda på om jag får ett nytt e-post meddelande, skickade mail till msn-support men det som de sa till mig funkade inte men du kan pröva och se om det funkar för dig.

Citat:

1. Klicka på Start
2. Klicka på Kör.
3. Skriv in texten nedanför, ersätt <användarnamn> med användarnamnet du
brukar logga in på din dator med,
C:\Documents and Settings\<användarnamn>\Application Data\Microsoft\MSN
Messenger
4. Klicka på OK
5. Ta bort alla mappar som har nummer i namnet
6. Logga ut från MSN Messenger.
7. Logga in igen.
För Win9x, Windows 2000 eller Windows ME
1. Klicka På Start
2. Klicka på kör
3. skriv in texten nedanför,
C:\Windows\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
4. Klicka OK
5. Ta bort alla mappar som har nummer i namnet.
6. Logga ut från MSN Messenger
7. Logga in igen.

Någon annan som har haft samma problem och lyckats lösa det? Jag har Windows XP Home Edition Svenska.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broodhill
Jag har samma problem men jag får aldrig reda på om jag får ett nytt e-post meddelande, skickade mail till msn-support men det som de sa till mig funkade inte men du kan pröva och se om det funkar för dig.

Någon annan som har haft samma problem och lyckats lösa det? Jag har Windows XP Home Edition Svenska.

Tackar det där gjorde susen på min msn, nu "försvinner" meddelanden så fort jag läser de

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.