Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

Wiie Hell Griswold droppade nyss mig en Thundergods Vigor

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Dödade precis uber diablo Men fan så fick man inte upp den, skulle jag haft låg ping skulle den lätt varit min men tyvär. Dog iaf inte en ända gång med min ama som alla andra noobs i gamet

Permalänk
Medlem

Finns det nån character editor ute till senaste patchen som man kan testa lite olika builds med?

Permalänk
Medlem

vad kan man få för lem till en javazon? utan att förlora för mycket på det

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Wiie Hell Griswold droppade nyss mig en Thundergods Vigor

Jag fick min första och enda SoJ på en vanlig fiende i akt 1 Hell. Cold Plains eller Stony Field tror jag. Rätt jävla paff man blev. Tänkte typ: jaha, nu får jag en till Nagelring eller Manalds Heal.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Jag fick min första och enda SoJ på en vanlig fiende i akt 1 Hell. Cold Plains eller Stony Field tror jag. Rätt jävla paff man blev. Tänkte typ: jaha, nu får jag en till Nagelring eller Manalds Heal.

Samma sak har hänt för mig, bara det att jag hittade Herald of Zakarum istället Har hittat många andra unika bra saker där...

Permalänk
Medlem

Andariel droppa just en Unique Ring.
Var så jävla säker på att de skulle vara en Soj.
Men nej de var en Manald Heal

EDIT: Har 220 % i mf och hittar ända inget bra.

Permalänk
Medlem

Ok nu har jag spenderat en dag eller så på att boosta upp en sorc till lvl 55. Jag har maxat Frozen Orb, som fortfarande äger på Nm. Lagt 15p i warmth (jag gillar inte potions), 15 i cold mastery och sen det vanliga, prereqs, teleport och static field. Det är ingen mening med att lägga fler poäng på cold mastery eller warmth, så vad fan ska jag göra av poängen nu?

Jag hade satsat på en orb-sorc. Men jag behöver ju en alternativ attack. Men att maxa typ meteor krävs ju massor av poäng om man ska ha synergis också, typ 30-50 poäng. Kommer nog aldrig få så många poäng. Vilken alternativ attack är värd att satsa på, som kräver så få points som möjligt? Är det värt att maxa den enda synergin till Frozen Orb?

Visa signatur

"Bibeln skrevs av samma människor som sa att jorden var platt..." -O. Kend
"The best argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter." -W. Churchill
"Religionens värsta fiende är informationsåldern." - F. C. Hughes

Permalänk
Medlem

Maxar du den synergin gör orben 40% mer damage

Permalänk
Medlem

http://www.afterlifeguild.org/Thott/d2/ nån som vet om den stämmer fortfarande?:O
enl den så är typ griswold bäst på allt ju..fan där kan man väl inte mfa?

Visa signatur

§

Permalänk

Do anyone holding a Griffon's Eye for trade?

Permalänk
Medlem

kan man få titans för lem utan att förlora allt för mycket på den traden? :S

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Messer
http://www.afterlifeguild.org/Thott/d2/ nån som vet om den stämmer fortfarande?:O
enl den så är typ griswold bäst på allt ju..fan där kan man väl inte mfa?

The statistics are based on MPQ ver 1.09e which no longer can be applied to the current bnet status.

Permalänk

Någon som har en bra idé hur man bygger upp skillsen till en mf sorc...?

Hade en pure fire med meteor=ca 14k och 450 mf...

men tyvärr så har gubben expirat men sakerna har jag kvar
vet inte om det var den bästa mf gubben möjligt men allt som hjälper till vid meteor var iaf maxat.

är tacksam vid svar

Visa signatur

Det finns tre typer av människor de som kan räkna och de som inte kan räkna.

Permalänk
Medlem

Alltså jag ska börja lira igen, efter ett långt uppehåll. Så jag undrar om någon kan boosta mig genom normal? /w *smuck
Och fungerar det fortfarande att mfa med en Metsorc?

Visa signatur

..

Permalänk

Jag behöver Skullder's!! Jag har i nuläget att erbjuda för den:

Colossus Voulge Insight - Dwarf Star Ring - Tal Rashas Belt och Mask - Atma's (sug) Armor - Fal Runa

Behöver någon något?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blir ganska svårt att få en skullder för det där

Permalänk
Medlem

har en 3 traps amu med 34% mf om någon är intresserad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag frågar igen.. :)..

Finns det någon sida där man kan se vilken ip adress som är het så att man kan jaga uber diablo.

Jag var inne på en sida förr jämt men den har jag inte kvar i minnet tyvärr.

snälla säg.. eller pma till mig tack.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk

Jävligt nice MyRus men jag stannar vid min 33% :P, det är helt enkelt inte nödvändigt att lägga ner items på att byta till sig den amun (e sorc).

tror att en 5-7%mf charm skulle bli billigare... eller vad kostar den ?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Jag frågar igen.. :)..

Finns det någon sida där man kan se vilken ip adress som är het så att man kan jaga uber diablo.

Jag var inne på en sida förr jämt men den har jag inte kvar i minnet tyvärr.

snälla säg.. eller pma till mig tack.

Det finns en channel i mIRC dock kommer jag inte ihåg vad den hette nåt typ med Clone hunters,
sedan finns det ett program lr iaf fanns där man kunde skriva in ip adresssen så letade den efter rätt ip

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

http://www.diabloclone.com/faq.php - #dc.eu

EDIT:
Regga dig på deras forum och läs deras guide så du förstår deras topic rätt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
http://www.diabloclone.com/faq.php - #dc.eu

EDIT:
Regga dig på deras forum och läs deras guide så du förstår deras topic rätt.

På Quakenet eller ?

Permalänk
Medlem

Ja. Varför inte pröva

Permalänk

haha :D:D Fick en Um för Colossus Voulge Insighten (LOL?)

Nu behöver man bara en Um till då Sen har man sin skullders

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är en skullders värd ist nu? det låter väldigt mycket, man fick ju en för pul innan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
är en skullders värd ist nu? det låter väldigt mycket, man fick ju en för pul innan

2 Um = Mal

2 Mal = Ist

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur mycket är en "Destruction Key" värd ?

Samt hur mycket är alla tre nycklarna värda ?

Permalänk

I butik så kostar destruction key ca 150 :-

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hahaha dagens. Destruction key tror jag går på en Pul runa. Dom två andra är inte speciellt värda.