Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Alltså ingen som kan boosta mig? Är i act2 hell med komplett stav och allt... den som boostar mig får hellforge i hell också accet är manno

Permalänk
Medlem

Vad gör ni grabbar när ni mf:ar? Mephi? Andy? Pindel? Alla tre kanske? Eller nått helt annat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Vad gör ni grabbar när ni mf:ar? Mephi? Andy? Pindel? Alla tre kanske? Eller nått helt annat?

Jag kör på Andy, Mehp & Pindel !

Permalänk
Medlem

Blir lite av varje Andy, Meph, Pitruns och Diaruns. Mycket exp när man kör diaruns också.

Permalänk
Medlem

Haha, nu är jag säkert helt efter.. Men, pitruns?
Men använder ni mh?

Permalänk
Medlem

Just nu efter att 1.11b har kommit ut så kommer jag vänta tills mousepad kommer med uppdatering. I Tamoe Highland ligger The Pit, hög lvl på gubbarna där och går snabbt och döda.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Blir lite av varje Andy, Meph, Pitruns och Diaruns. Mycket exp när man kör diaruns också.

Är det inte mycket lightning immuna där? :S

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Är det inte mycket lightning immuna där? :S

Väldigt olika där, både fire, cold och lightning har jag för mig. För mig spelar det dock ingen roll med hammerdin hihi hittat två till des keys

Permalänk
Medlem

Jag Pitrunnar med en Meteorb sorc + en stark Merc. Funkar fint

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

Jag syftade mer på Chaos Sanctuary. På Pitruns är det mest Lightning och cold, eller har jag fel ?

Permalänk
Citat:

Just nu efter att 1.11b har kommit ut så kommer jag vänta tills mousepad kommer med uppdatering. I Tamoe Highland ligger The Pit, hög lvl på gubbarna där och går snabbt och döda.

LOVA att skriva till mig när Mousepads nästa uppdatering kommer ok?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ingen som har en gratis Occo till mig?

Non ladder /w *malvack

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malvack
Ingen som har en gratis Occo till mig?

Non ladder /w *malvack

Om du hade varit några dagar snabbare att skriva hade du fått:

1 Fortitude
2 Occu
2 Shako
5 ist

Permalänk
Medlem

*snyft*
Ska bygga en MF sorc.
Bättre med Gull då el?

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk

Usch min druid kan ju inte döda någonting i hell! Däremot har den så jävulskt med liv och resistans. Kör med 1h vapen 180 max dmg och ral ort tal sköld :). Har hittat en thunder maul som jag försöker rolla fram till cruel i kuben men det går långsamt. Lv 85 hcl, riktigt härligt att va druid hc. Jag mf'ar bara high council, pindle och shenk i nm hehe.

Permalänk
Medlem

Skulle just nu behöva en Pul, Ko och en ETH 4sockad Flail. Har ni så skriv till *onix_mattias (scl)

EDIT:
Har Pul runan nu. De andra två behövs fortfarande. Ger en Pul runa för Flail'en

Permalänk
Medlem

Råkade hitta en eth Heaven's Light Mighty Scepter hos mephisto nu och undrar om den är värd nånting?

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/mghtscptr.jpg

Edit: Märkte ju direkt att den inte va perfekt, men 3 skills till pala, och eth

Permalänk
Medlem

Varför skulle någon vilja ha en sådan eth Kanske en till en hammerdin men då vill de flesta ha med 2 sockets. Jag skulle nog slänga den

Permalänk
Medlem

Duh, varför skulle man inte vilja ha den eth? Man kan ju alltid socka den med zod ;P fast det skulle nog klassas som slöseri...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0bb1t
Råkade hitta en eth Heaven's Light Mighty Scepter hos mephisto nu och undrar om den är värd nånting?

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/mghtscptr.jpg

Edit: Märkte ju direkt att den inte va perfekt, men 3 skills till pala, och eth

Hit med den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

JÄVLA FITTA.. min första Hoto blev 32%........................................... surt

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
JÄVLA FITTA.. min första Hoto blev 32%........................................... surt

Taskigt Hade lite mer tur med den jag gjorde igår, blev 37% Går ju fortfarande använda den fast den är 32%

Permalänk
Medlem

jo det är klart den kan användas men det är ändå lite surt :(.. aja.. nästa gång då jävlar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Andra gången jag nu droppar lite saker, gamet är onix99//xxx. Bara hoppa in o ta vad som behövs. Lite högre klass på grejerna än förra gången kanske.

Behöver ni inte allt så kan ni låta det ligga kvar så någon annan kan ta det. Men det är upp till dig

EDIT:

Slängt ut lite fler saker.

Permalänk
Medlem

Jag är alltid för sen... Har inte hunnit in nån gång :'(

Permalänk
Medlem

jag var inne o snodde 3 eller 4 saker minns dock inte vad

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Citat:

Andra gången jag nu droppar lite saker, gamet är onix99//xxx. Bara hoppa in o ta vad som behövs. Lite högre klass på grejerna än förra gången kanske.

Behöver ni inte allt så kan ni låta det ligga kvar så någon annan kan ta det. Men det är upp till dig

EDIT:

Slängt ut lite fler saker.

FRÅGA MIG FÖRST!? Saker till: Smiter, Amazon, Sorc och hammer är mina

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
FRÅGA MIG FÖRST!? Saker till: Smiter, Amazon, Sorc och hammer är mina

Du kan ju lika gärna ta allt då...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shift-0
Du kan ju lika gärna ta allt då...

I did see that one coming

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hittade nyss Ume's Lament & Carin Shard & Undead crown, nån som kör necro kan ju få dem mot några topazer typ...har ingen användning av dem....

Släng iväg ett mess till Traveller, sitter nog större delen av kvällen och lirar.

Visa signatur

Winfast K7ncr 18dpro | Sempron 2400+ @ 1800mhz | Geforce 6200 | 512 PC3200 | Soundstorm | Samsung 40gb + Seagate 80gb | NEC 2500A | Benq Dvd-spelare