Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

om nån behöver hjälp med uber tristram kan jag döda dom åt er ... (ladder)
/w *basrutten

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem

Har kommit upp en liten trevlig Baalrun kanal på Quakenet för någon dag sen. Läs mer på http://www.diabloii.nu/#rad1345

#Baalruns

Ultroz kör du med Smite build?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sture
Antar att du menar

Treachery
3 Socket Body Armor
Shael + Thul + Lem

5% Chance To Cast Level 15 Fade When Struck
25% Chance To Cast level 15 Venom On Striking
+2 To Assassin Skills
+45% Increased Attack Speed
+20% Faster Hit Recovery
Cold Resist +30%
50% Extra Gold From Monsters

Fade när du blir träffad och venom när du försöker attackera någon. Sjukt bra för dom billiga runorna iaf.

aa, fick reda på det typ 10 min efter att jag skrev inlägget. men orkade inte editera. men håller med dig, helt klart värt runorna.

om någon har lust att hjälpa mig igenom hell är ni välkommna att skriva /w *bjurre-boeg

Permalänk
Medlem

HAHAHA vilken tabbe jag nyss gjorde...råka trycka f3 isf för f4 o drog upp en tp till ancients i hell...vi hade dödat 2 av dom så gör jag det ahaha dom är nog inte glada på mig men lefta gamet får vi se om några har addat mig på deras friendlist för o klaga

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
HAHAHA vilken tabbe jag nyss gjorde...råka trycka f3 isf för f4 o drog upp en tp till ancients i hell...vi hade dödat 2 av dom så gör jag det ahaha dom är nog inte glada på mig men lefta gamet får vi se om några har addat mig på deras friendlist för o klaga

Först Cowking, sedan detta.. Oj oj!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

jag sitter och kör singel player i skolan undra huir långt tid det tar innan jag börjar lira med polarna "nätverk"

Permalänk
Medlem

om någon har 4s monarch kontakta mig på /w *bjurre-boeg

Permalänk
Medlem

Nu har jag Runor så jag kan göra Spirit och Insight.
Men jag behöver ett vapen och en sköld att sätta runorna i.

Har nån en 4 socket Sköld och ett 4 socket vapen att trada ?

Permalänk
Medlem

Jag har en 4sockad broad sword. Även en vit Monarch fast inga socket på den, än.

*onix_mattias

Permalänk
Medlem

japps .. kör med smiter .. plockar ner dom hyfsat lätt .. mephisto är dock lite svår ibland

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus

haha va gott

Permalänk
Medlem

trading

tja jag har lite stuff för trading (klaga inte på min stavning)

2x azure 261 - 267%
1x bonehew ? %
1x bk 4%
1x storm med dimond
1x GC 14% all-r 32 life
1x viper 32% 976 deff
1x gaze 7-7-12 eller 14%
1x Lidless 127%
1x shaft 160%

säg va ni vill ha ock vad ni offrar,, ja e öppen för förslag

acc /w *Hagstar

Visa signatur

---W---

Permalänk
Medlem

Har vampiregaze, Lum , Ethereal Kira's guardian, Draculs grasp, dual leech ring, Jade Talon och windhammer. Behöver Oculus, skullders.

Nån som nappar?=)

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Medlem

Kan du skriva stats på Gaze och ringen ?

Permalänk
Medlem

klart jag kan, fast ännu bättre, jag tar en bild på dom=)

Uploaded with http://www.imgshare.net

Visa signatur

dator yay

Permalänk

Någon som behöver?:

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förutom att jag behöver skullders och oculus så behöver jag en shysst +2 skill amu..

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r0ni
Förutom att jag behöver skullders och oculus så behöver jag en shysst +2 skill amu..

Till Sorc antar jag. Tror jag har en ska kolla "right away"

EDIT: hade bara en +2 till Fire Skills (förutom dom 3 st +1 to sorc skill jag har)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ah dang..=) ja till sorc..=) vill ha +2 to all skills=)

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Citat:

ah dang..=) ja till sorc..=) vill ha +2 to all skills=)

Hittar jag en så ska jag hojta!

Vad har du för char då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

en blizzsorc=) lvl75 än så länge, inte lvlat på ett bra tag eftersom jag dödar mephe primärt och det klarar jag galant nu..=)

Edit: Kom på att jag behöver chanseguards med!=)

Edit2: Yay! hittade en unik amulett, hoppas det är maras=)

Edit3: Nepp, det var en nozokan relic..

Edit4: Hittade precis en nästan perfekt bonehew, alltså 1% ifrån bara.

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Medlem

Hittade en 35% ed jewel.. Värd mycket eller?
Om den är det och om det är någon som vill trada så behöver jag mf grejer till en sorc.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Kan nån hjälpa mig göra HF i Hell ??

Permalänk
Medlem

Dog med min lvl 91 sorc för några dar sen på HC Ladder. Blev så jävla förbannad så jag deleta alla mina gubbar i alla mina acc. Hade rätt fina grejer, skulle precis göra min Death eth berserk axe, behövde bara runan Gul, hade alltså själva yxan och Vex.

Aja, går på universitet så har ändå inte tid att hålla på med ett sånt beroendeframkallande spel...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiaBol1c
Kan nån hjälpa mig göra HF i Hell ??

Jag kanske kan hjälpa dig med min Light zon, lvl 87.

*onix_mattias

Permalänk
Citat:

en blizzsorc=) lvl75 än så länge, inte lvlat på ett bra tag eftersom jag dödar mephe primärt och det klarar jag galant nu..=)

Edit: Kom på att jag behöver chanseguards med!=)

Edit2: Yay! hittade en unik amulett, hoppas det är maras=)

Edit3: Nepp, det var en nozokan relic..

Edit4: Hittade precis en nästan perfekt bonehew, alltså 1% ifrån bara.

haha Hur f*n klarar du av Undead Stygian Dollsen i Durance?

Adda mitt b.net account: *TrbgVictor

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morannon
Dog med min lvl 91 sorc för några dar sen på HC Ladder. Blev så jävla förbannad så jag deleta alla mina gubbar i alla mina acc. Hade rätt fina grejer, skulle precis göra min Death eth berserk axe, behövde bara runan Gul, hade alltså själva yxan och Vex.

Aja, går på universitet så har ändå inte tid att hålla på med ett sånt beroendeframkallande spel...

Att du orkar spela hc. Spelade förut ganska mycket hc men när jag dog så berodde det inte på mig utan på datorn/uppkopplingen och därför slutade jag :). Om det endast skulle bero på hur jag spelade och inte på några utomstående faktorer så skulle jag lätt spela hc.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morannon

Precis i döds sekunderna sitter man bara med tom blick och stirrar på skärmen men fingrarna på ALT+F4. Känns som om någon river bort en bit av ens hjärta. Sen spelar man inte Diablo igen på flera dagar. Kanske veckor.

Usch, känner igen det allt för väl.

Permalänk
Medlem

Haha.. Myrus får jag fråga varför du har kvar flaskan man kan få från Alkor/Malah?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Haha.. Myrus får jag fråga varför du har kvar flaskan man kan få från Alkor/Malah?

hahaha glömt o göra questen helt bara

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000