Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Vaah ? Bara för Pul.

Köpte nyss Hate Terror och Destruction för 2 Pul.

Trodde jag skulle kunna byta mot en ist eller 2 som jag gjorde före ladder reset,
och på så sätt få en rejäl vinst.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Hahaha dagens. Destruction key tror jag går på en Pul runa. Dom två andra är inte speciellt värda.

Inte änns det. 3x3 (ett set) är ju värt Um

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Nån som kan döda Lilith, Uber Izual eller Uber Duriel åt mig ?

Permalänk
Medlem

Har du redan öppnat så kan jag försöka. Jag har bara varit med o dödat Izual så jag vet inte hur bra det kan gå med min ama. Kan ge det ett försök

Permalänk
Medlem

Nej. Jag har inte öppnat än.
Öppnar när nån är säker att dom kan döda dom.

Permalänk
Medlem

Okej. Fråga Ultroz han har skrivit att han kan hjälpa till med ubertristram. /w *basrutten

EDIT:

Han har en smiter så han bör klara det lätt.

Permalänk

Är Lilith lika svag mot fire som Andy, så kan jag leka ut henne i alla fall

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Är Lilith lika svag mot fire som Andy, så kan jag leka ut henne i alla fall

Nej.

http://www.battle.net/diablo2exp/monsters/act5-lilith.shtml

Permalänk
Medlem

Hehe.. Andy är svag mot allt. Lilith har 75% fire resist och Andy -50% lite skillnad.

Permalänk

Någon som vill ha en 33% vipermagi?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag..om jag får gratis ?

acc diabol1c87

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Inte änns det. 3x3 (ett set) är ju värt Um

3x3?? menar du 3st destruction key och sen 3st av den andra och 3st av den sista?

bara värd um?

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Ja han menar 3 av varje nyckel. Och nej du får inte ett helt set för bara en Um. Snarare Mal-ist. En del vill tom. ha en Gul runa för det.

Permalänk
Medlem

Nån som kan tänka sig att hjälpa mig lite genom nightmare på SCL? /w *manno
isf

Permalänk

sheit vad bloodscalp laggar, hoppas värkligen att vi som lirar där får ett antal exdradagar att spela =/

Edit. Ops trodde detta va world of warcraft tråden :D.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Hej! Jag hoppas att någon har ork och tid att besvara en nybörjarfråga:

Jag förstår inte hur man använder sig av en Mule-character för att flytta prylar. Hur??? Finns det någon guide för detta eller kan ni förklara för mig?

Vore jättesjysst om nån kunde berätta hur man gör!

Permalänk
Medlem

altså det är en gubbe som du bara sparar sakerna hos. du ber helt enkelt någon hjälpa dig att mula så går du in med en gubbe kastar ut sakerna du ska spara med mularn. hoppar in i spelet med mularn och plockar upp sakerna

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Du kan mula själv genom att göra ett game och vänta ca 5 minuter då så håller sig gamet uppe ett bra tag så du kan byta gubbe efter du slängt ut sakerna. Kanske inte så jätte säkert att göra på det här sättet.

Jag kan hjälpa dig att mula men det beror på om du litar på mig
*onix_mattias

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
sheit vad bloodscalp laggar, hoppas värkligen att vi som lirar där får ett antal exdradagar att spela =/

Edit. Ops trodde detta va world of warcraft tråden :D.

Nybörjarfel ;p

Bytte nyss en 22 Viper mot en 14 fire / 3 Meteor Ormus haha .. det kallar jag bra byte:D

Visa signatur

Permalänk

Vad händer när man har +20 Lightning Absorb? För det fungerar väl inte som Lightning Absorb 20%.

Permalänk
Medlem

Det är 20 poängs skada som absorberas, istället för 20% av skadan

Permalänk
Medlem

Kan nån hjälpa mig med Hf på Nm igen.

Eller är allihopa i skolan ?

Permalänk
Medlem

dia: är du klar? annars kan jag hjälpa dig..visserligen en halvtimme sen du skrev men

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snowblind
Vad händer när man har +20 Lightning Absorb? För det fungerar väl inte som Lightning Absorb 20%.

Går att läsa om det här:
http://www.battle.net/diablo2exp/basics/resistances.shtml

Permalänk
Medlem

ne nu ska jag ta en d2 pause .. så om någon vill ha mitt acc så pm:a. har INGA uber saker så ni vet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du har fått ett pm

Permalänk
Medlem

så nu är det borta =>

Visa signatur

Permalänk
Medlem

yeaa .. har en enigma nu
nån som vet vad man kan få för en torch barb 17-15?

Visa signatur

• Corsair Obsidian 800D • i7 920 @ 4.0GHz • Radeon 5870 • Asus P6TD DELUXE • Corsair 6GB 1600MHz PC3-12800 • Intel X25-m 80gig • Dell U3011 •

Permalänk
Medlem

Fan jag som trodde skulle bli först med Enigma på Swec Får bli först med CoH då

Permalänk
Medlem

Kan man få tals amu för en mal runa?

Visa signatur

Att försöka är det första steget mot att misslyckas.