Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0bb1t
I 1.09 började min polare gråta när han råkade tappa sin buriza och någon plockade upp den

Haha det var hårda tider

Jag funderar på att installera D2 igen. Är det fortfarnade mkt folk? är det like roligt som förut. Har mina bästa minnen med D2 så jag vill inte bli besviken.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
Buriza är och kommer inte bli värd något efter 1.10 patchen.

Iofs nu vill väll alla bara ha en eth botd båge :).

Permalänk
Medlem

Ptja. Faith båge gillar jag mer Röjde som fan med den innan ladder reset.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Myrus. Gambla mindre och kör mer MF runs

har faktist fått endel hos pindelskin har dock inge mf på min java typ...tror bara jag är 24% ;P

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Var länge sen jag spelade D2. Funderar på att installera det igen. Vilka builds är det folk kör nu? Jag låg topp 10 Europe Ladder när jag körde för länge, länge sen. Då var det nästan bara orb-sorc och whirlwind-barb som gällde, men blizzard ändrar ju allting i sina patchar. Vad satsar man på nu för tiden?

Visa signatur

"Bibeln skrevs av samma människor som sa att jorden var platt..." -O. Kend
"The best argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter." -W. Churchill
"Religionens värsta fiende är informationsåldern." - F. C. Hughes

Permalänk
Medlem

Haha installerade just, har spelat wow ett tag, fick en liten chock när det inte var så snyggt Men AHHH känslan finns kvar
Var tvungen ta en paus och blev helt nostalgisk.

Permalänk
Medlem

Har nu fått tag på min första torch som jag bytte Dock så blev det en med druid skill, skulle egentligen haft en med Ama. Blev lite lurad där Men hoppas att jag kan byta till en med ama snart.

Inte så högt på attributes fast tycker det inte är det viktigaste på den Fick ge 2Ist för den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xstar
Var länge sen jag spelade D2. Funderar på att installera det igen. Vilka builds är det folk kör nu? Jag låg topp 10 Europe Ladder när jag körde för länge, länge sen. Då var det nästan bara orb-sorc och whirlwind-barb som gällde, men blizzard ändrar ju allting i sina patchar. Vad satsar man på nu för tiden?

Hammerdin, Meteorb och LF-javazoner är väldigt vanliga.

Permalänk
Medlem

Hahaha mefhisto droppade just en soj åt mig. Min första unika ring i nya laddern. Kan nån säga vad en soj är värd nuförtiden? Om nån bjuder bra så kan jag kanske byta bort den.

Visa signatur

Att försöka är det första steget mot att misslyckas.

Permalänk
Medlem

Vad för saker söker du?

Permalänk
Medlem

Jag behöver mf saker till en sorc och paladin saker.

Visa signatur

Att försöka är det första steget mot att misslyckas.

Permalänk
Citat:

Har nu fått tag på min första torch som jag bytte Dock så blev det en med druid skill, skulle egentligen haft en med Ama. Blev lite lurad där Men hoppas att jag kan byta till en med ama snart.

Inte så högt på attributes fast tycker det inte är det viktigaste på den Fick ge 2Ist för den.

http://www.imgshare.net/thumbnails/zy92gvmn_Screenshot037.jpg

När fan blev du sådan elit Vi MF:ar ikväll?

Lompsis: Jag har chanceguards 30% och Goldwrap om du är intresserad!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Hur är det nu.
Gäller MF % på Meppe Dibbe och Baal?
Har för mig att jag läste att det bara gäller på typ Frozensteiner Rakanizsu och dom slags bossar.
Stämmer detta?

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk
Medlem

Nej det stämmer absolut inte. Det funkar på alla monster, även på lådor etc.

Permalänk
Medlem

Woooow, jag är med på din bild onix Nu blev jag riktigt glad

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.imgshare.net/thumbnails/zy92gvmn_Screenshot037.jpg

har redan ekonomin krashat i d2 eller är denna charm vanlig att hitta? 2 ist lätt väldig billigt för en charm med de statsen

Permalänk
Medlem

Ja den är rätt lätt att hitta. Men det känns som ekonomin är på väg att krascha. Har kommit ut dupade Ber, Jah, och Zod runor som bara fan de senaste två dagarna. Går att få en hr för bara 5ist, kanske inte så bara för vissa men. Innan så var en hr ca 8-10ist.

Varför jag gav 2ist för den är att jag inte har någon gubbe jag kan göra tristruns med, och litar inte speciellt mycket på folk över battle.net.

Permalänk
Medlem

redan när jag spelade 1.10. sista veckorna var en hr nere i 5 ists. dock låter det tråkigt att det kommit ut dupade runer:(. det tu sa med tristruns. droppar den nere i det gammla tristram eller finns det ett nytt? för det gammla vanliga är väll inte så svårt

Permalänk
Medlem

Alltså Onix... hur många timmar om dagen kör du eller?
Sist jag snacka med dig över battle.net så gjorde du ett nytt acc och du är redan 684684 gånger rikare än mig.

Säg hemligheten..
Vart mfar du osv.

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Medlem

Ja, självklart så är det en ny tristram. Det där med nycklar etc. du vet

EDIT:

Haha Finns ingen hemlighet. Vet man värdena på alla saker så är det hur lätt som helst att lura av någon. Kanske låter lite taskigt att lura av någon men men

MF:ar inte särskilt mycket, kör endast med min Java nu.

Permalänk
Medlem

Om ni vill trada med arliga manniskor kan ni registrera er pa http://forums.diabloii.net/ och hanga i Europa-forumet.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem
Citat:

EDIT:

Haha Finns ingen hemlighet. Vet man värdena på alla saker så är det hur lätt som helst att lura av någon. Kanske låter lite taskigt att lura av någon men men

jo jag viste att det fanns nycklar som man kommer till nån ny boss med. men jag viste inte vad som finns där nere

Permalänk
Citat:

EDIT:

Jag bytte till mig goldwrap för min Lum runa, blev jag lurad?

Permalänk
Medlem

När det gäller så låga så bryr jag mig inte om skiten. Bytte nyss till mig en ETH titan för en Um+2*shape skillers

Permalänk
Medlem

någon druid som är intresserad?

*myrus

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

LOL Andariel droppade Dwarf Star + Carrion Wind på en gång nyss :D:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

När det gäller så låga så bryr jag mig inte om skiten. Bytte nyss till mig en ETH titan för en Um+2*shape skillers

Men för att ha kommit upp i den nivån som du är på nu så måste väl du ha brytt dig lite om såna låga skit :).

EDIT: det fanns en sida där man kunde kolla vilka games med en viss IP address som var "heta", alltså att uber diablo skulle dyka upp på dessa. Någon som kommer ihåg vilken sida det vad?

Visa signatur

Dry follows Wet as Death follows Me

Permalänk
Citat:

Själv bytte jag nyss till mig 193% ED Titans för en.. LUM!

Visa signatur

Permalänk

Är en 17% vampire gaze värd något då?

Permalänk
Medlem

någon necro intresserad?

Visa signatur