HIS x800xt ICE Q II ?!

Permalänk
Avstängd

HIS x800xt ICE Q II ?!

finns den i nån webbutik? på db är den en bristvara, på komplett finns den inte, på webbhallen står det att den kommer ut det tredje kvartalet. har den ens kommit ut? om inte, när isåfall??? längtar ju ihjäl mig!!!!

Visa signatur

AMD 64 3400+ @ 2500 MHZ, Sapphire X800PRO @ X800XT, ASUS K8N-E deluxe NFORCE3 250 GB, 1 GB DDR corsair XMS PRO leds

Permalänk
Hedersmedlem

Det gjordes bara en handfull av dom så du får snällt vänta.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd

hur länge?

Visa signatur

AMD 64 3400+ @ 2500 MHZ, Sapphire X800PRO @ X800XT, ASUS K8N-E deluxe NFORCE3 250 GB, 1 GB DDR corsair XMS PRO leds

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske till slutet av September kanske ännu längre och innan dess kan du nog köpa samma kylare löst.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Avstängd

hmm, va ska man ta o köpa för gfx då? har ungefär 5000-5.500... finns det vanliga x800xt ute från nåt annat företag? eller ska man gå på ett x800 PRO ??
såg att db inte har många hi-end gfx alls...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skall själv köpa ett 6800GT kort så jag är jävig men köp inte ett X800Pro kort
utan välj ett X800XT och som du ser får man tyvärr vänta till den första September för att få något till ett vettigt pris.

Och du kan välja vilken tillverkare som helst då dom alla kör med samma kylare förutom HIS:en då

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Avstängd

oki, ska köpa min A 64 3400 + sys på måndag... får väl plugga i mitt geforce 2 så länge... inget doom 3 på ett tag alltså tack för hjälpen

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill också ha en Athlon 64.................

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pompedoo
oki, ska köpa min A 64 3400 + sys på måndag... får väl plugga i mitt geforce 2 så länge... inget doom 3 på ett tag alltså tack för hjälpen

Ska du lira DOOM3 är 6800 korten mycket bättre

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Jag vill också ha en Athlon 64.................

Vem vill inte det Väntar på 3600+ till 939. Skall tydligen vara en FX-51 fast i 939 skor.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Hedersmedlem

Oooooooooo jag spara för fullt.

Visa signatur

Rocking hard !!!