Permalänk
Medlem

Vem har fetast dator

Hej vore kul med en riktig skryt-tråd.

Så vem har:

  • Snabbaste datorn

  • Dyraste datorn

  • Mest utrymme

  • Bästa skärmen

Hitta gärna på egna kategorier.

Edit: Oj i helt fel forum, sorry

Permalänk
Avstängd

he

Visa signatur

| Barton 1833@2200mhz | NF7-s 2.0 | 2x256mb TwinMos PC3200 |
MSN: per_87@hotmail.com

Permalänk
Medlem

känns som detta kan bli en sån där tråd där mytomaner flockas ;P

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
känns som detta kan bli en sån där tråd där mytomaner flockas ;P

tex .. du

Visa signatur

| Barton 1833@2200mhz | NF7-s 2.0 | 2x256mb TwinMos PC3200 |
MSN: per_87@hotmail.com

Permalänk
Medlem

det är inte i rätt kategori. Jag har ganska bra system.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafa
Jag har ganska bra system.

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
känns som detta kan bli en sån där tråd där mytomaner flockas ;P

hehe du har en poäng där

Fast jag tycker bara det blir roligt så länge dom är så sjävupptagna att dom inte inser att deras lögn är uppenbar

Hittade föresten:

Väldigt lite utrymme

Permalänk
Medlem

MestKabeltrassel: http://galleri.sweclockers.com/chassi_img/3959_4.jpg

måste ju skryta lite om min fina kabeldragning kan säga att det ser värre ut i verklighet

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mantus
MestKabeltrassel: http://galleri.sweclockers.com/chassi_img/3959_4.jpg

måste ju skryta lite om min fina kabeldragning kan säga att det ser värre ut i verklighet

Haha samma här:
Skickligt

Permalänk

Jag behöver inte kompensera för något genom att hålla på och skryta om något (speciellt inget så oväsentligt som datorkraft...) men lycka till ni grabbar

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk

Vpenis, inte för stor inte för liten.
Men tänk på att det är tekniken som räknas.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

min är riktigt mager, inte alls fet faktiskt

Permalänk
Medlem

Kyligaste datorn kanske. Tills någon postar med en Mach 2 eller LS eller ännu värre Cascade

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

själv har man en gammal p4 2,8@3,6
och det kassa x800 pro och bara 1 gig dual channel:(:(

lol

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D PSU: Corsair AX 850W Gold GPU: 2x Gigabyte 680 GTX 2gb SLI Skärm: Dell UltraSharp 27" U2711 IPS CPU: i7 2600K 3,4GHz CPU kylning: Corsair H70 RAM: Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE 16gb MB: Asus P8Z68-V PRO GEN3 SSD/HD: 2x Corsair SSD Force 3 Series 90GB i RAID0 + 3TB lagring

Permalänk
Medlem

kolla sign

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Den som har minst kuk?

Permalänk
Medlem

mobo: NF7-S Rev 2.0
Cpu: AMD Athlon 2600+ @ 2309mhz
RAM: 1gb rualchannel pc2700
Grafikkort: X800 pro vivo flashat till ett XT-PE

Det är väl det viktigaste...

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Laptop:
1.6GHz Centrino
Mobility Radeon 9200
512 MB ram
60 GB HDD

Stationär:
A64 3000+
MSI FIS2R eller vad katten det heter
Radeon 9700 Pro
512 MB ram
300 GB HDD

Måste ha mer hårddisk snart

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Någon med kompressorkylning lär ha den dyraste datorn. Sedan har väl Arne Anka eller någon som är lika duktiga på att klocka snabbast dator. Sedan finns här någon som har 1.9tb diskutrymnme, eller rättare sagt share sedan totala lär väl ligga något där över. Bästa skärm, svårt att utse, då de kan vara bra på många olika sätt.

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk

1.7 ghz, 512 rdram, Radeon 9600 klockat till pro.
Så det så!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

jag har...

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk

amd althon xp - 2500+ 1902 Mhz
abit nf-7
1024 ddr (dual så klart)
radeon 9700 flashat till pro
120 gig disk
arla mellanmjölk paket som vindtunnel projekt (måste förbättras, inga bilder dock har ingen kamera)
6 år gammal 17 tumms dell skärm

får se om brorsan kan hjälpa mig med bilder på mitt finfina mjölkpaket :D.

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem

SKotermannen: jaså vad menar du med det då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Kyligaste datorn kanske. Tills någon postar med en Mach 2 eller LS eller ännu värre Cascade

ja är nog lite coolare me min vattenkylning, mach 396 hemmagjord o allt

Permalänk
Medlem

Ptja jag är rätt nöjd med mitt system... Fast jag skulle behöva en till SATA disk.

står i signaturen

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plexus
Ptja jag är rätt nöjd med mitt system... Fast jag skulle behöva en till SATA disk.

står i signaturen

Nu vill jag veta vem som har fetast dator! Typ dubbla xeon, 5 GB RAM och 6800 UE i SLI med 30 tums skärm. Någon som är nära?

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

Se galleri, orka länka Behöver en raptor sen är jag nöjd för tillfället.

Permalänk
Medlem

nasa---- nej don som gör Unreal 3/hl2/domm3/etc etc

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

Räknas min lek och lär dator vid namn "My first PC" som jag fick när jag var 4 år? Skärmen har en helt otrolig upplösning på hela 4 tecken med ett otroligt ljud som kan producera imponerande 2 ljud.

Designen är ett kapitel i sig själv, med ett otroligt exklusivt skal i helt äkta vit och blå hårdplast och en otrolig batteritid tack vare plats för 2 AA batterier och även ett knappcellsbatteri för att den inte ska tappa minnet
Självklart har den ett fullstort tangentbort med knappar som endast är 1mm höga med en exotisk plastfeeling.

Processorn vet jag inte vad det är för någon, men den skulle imponera även den mest inbitne fartdemonen.

Min vanliga dator är helt ok tycker jag, ska köpa en till hdd på 160gb imorgon..

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]