Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.
Canon EOS-1Ds Mark II
Visa signatur
Visa signatur
Som ett plan som stegrat till sin högsta punkt inom loppet av en 1/8 sekund, för att sedan falla ner mot jordens grund som en ljusståle gjord av oändliga koroppsmassor - Saibot 'Haphazardly'.
Visa signatur
Macbook
Visa signatur
Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe
Visa signatur
SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro
Visa signatur
Visa signatur
Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)
Visa signatur
Did you grab my ass?
Visa signatur
Har man slagit yxan i båten får man ro som fan.
Visa signatur
"Mr Andersson, suprised to see me?" Smith
Visa signatur
Från den andra sidan. :)
Visa signatur
Visa signatur
R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.
Visa signatur
Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Alienware AW3423DWF OLED 3440x1440 165Hz.
Visa signatur
Har du nhGPS? kolla detta.
Fotograferar lite ibland när jag har tid. Annars jobbar jag som fotograf.
Visa signatur
Jag har konverterat till Macismen och där tänker jag förbli.
Visa signatur
Ordspråk 1: Enklaste sättet att skapa en liten förmögenhet är att börja med en större.
Ordspråk 2: Det är aldrig försent att ge upp.
Visa signatur
Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal
Visa signatur
Ordspråk 1: Enklaste sättet att skapa en liten förmögenhet är att börja med en större.
Ordspråk 2: Det är aldrig försent att ge upp.
Visa signatur
Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7
Visa signatur