Har tänkt inskaffa en kamera från PCAction men frågan är nu till er, vilken kamera skall jag inskaffa? skulle vilja ha en kamera på 2000-3000 kr som tar rätt så bra bilder, behöver inte vara en monster kamera, men heller inte en äcklig budget kamera med kvalite såsom kamerorna som säljs på RUSTA/ÖoB med 2 megapixels och utan blixt.
Ni som är bra på kameror kan väll hjälpa mig? jag älskar att fota men har bara en dålig GSm@rt Mini 2 cam . Skulle behöva en bra med mini skärm så man kan se bilden efter man tagit, kvaliten skall vara bra också, ska ha zoom m.m. för 2000-3000 tusen kr, helst från PCAction eftersom det är 0 kr på frakten :). Nu ännu en fråga. Man kan köpa på avbetalning, det står följande:
Antal månader ( 6 | 12 | 24 *) Pris per månad, räntefri betalning. 45 kr tillkommer i adminstrativ avgift.
jag som student och som bara får studiebidrag, har inte råd just nu att slänga upp 3000 kr på bordet, därimot skulle en avbetalning på t ex 24 månader vara till stor hjälp, då jag inte tänkt inskaffa en kamera om 2 år, om jag nu skulle köpa en och ha på avbetalning i 24 månader. Skulle det vara till hjälp för mig ? tacksam för alla svar!