Vilken butik på internet är bäst egentligen?

Permalänk
Medlem

Vilken butik på internet är bäst egentligen?

Vilken butik på internet är bäst egentligen? Vad tycker du? Skriv!

Visa signatur

[AsRock 939Dual-SATA2 | Athlon64 3000+ | 1024 ddram | Leadtek Geforce 6880le 1,3V 12/1,5 @ 400/900 | 160Gb

Permalänk

defeniera bäst.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

För min del har datorbutiken varit bäst. Beställt därifrån mängder med gånger och det har alltid funkat kanon. Även returer och sådant.

Permalänk
Medlem

Komplett,DB och JME är dom jag har handlat över nätet med utan större problem än att DB var lite slöa med att betala tillbaks för fraktkostnader + kreditering av returnerad hårdvara men efter lite mailande så löste det sig också.

Permalänk
Medlem

I fråga om leveranstid så slå Dustin lätt alla andra på fingrarna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mange_
I fråga om leveranstid så slå Dustin lätt alla andra på fingrarna.

Galler nog de flesta storre internet butikerna, vet att folk har fatt grejorna dagen efter fran Komplett ifall dom ha bestallt tidigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
Galler nog de flesta storre internet butikerna, vet att folk har fatt grejorna dagen efter fran Komplett ifall dom ha bestallt tidigt.

Beställde ett par prylar runt 14 tiden från Dustin och hämtade ut paketet dagen efter!

Permalänk

Mitt självklara svar: den billigaste

Permalänk

db, komplett, dustin är alla bra. Pcaction tycker jag är bra, men de är dyra för det mesta.

grindhouse.de är också bra fast ingen datorbutik.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Geeks
SweClockers

Inga klår Dustin i dagsläget, maken till service finns inte. Jag hade köpt en hårddisk som krånglade, en 160GB Seagate. Jag ringer dom och ber om RMA, de skickar en ny 200(!)GB hårddisk samma dag. Dagen efter hämtar jag ut min nya disk och skickar iväg den gamla.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Inaktiv

Dustin, dom har enligt mig den bästa servicen man kan få.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Goatpower.Se | DayofDefeat.Nu | DayofDefeat.Net
HDTV für die ganze familie!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheWretch
Mitt självklara svar: den billigaste

Så billigast är bäst?

itbutikken, dataprince brukar vara de billigaste.

Permalänk
Medlem

http://www.buggy.nu <- hitta billigaste själv.

För övrigt så är Dustin dyra och dataprince har dålig service.

Visa signatur

| AMD Athlon64 3000+@4048+ (9x285=2565MHz) | MSI K8N NEO2 Platinum | 1GB Corsair XMS PC3200 XL |
| Leadtek 6800LE (8/6) @ 410/830 | 3x120GB HD | 250GB SATA | NEC 3500-A | Logitech MX 510
| 19" DAEWOO CRT | SuperPI = 33s | Powered by: ColorsIT 400W (13A@12V = skräp)|

Permalänk
Hedersmedlem

Korspostning är inte tillåtet.

*låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |