WoW... hur långt kom du?

Permalänk
Medlem

Race: Human Male
LvL : 41
Class: Rouge
Server: PvP 7
Guild: the alterac deviants

2. Race: Human Female
LvL: 16
Class: Warrior
Guild: None

3. Race: Dwarf Male
LvL: 11
Class: Paladin
Guild: None

EDIT: Tyckte rouge var tuffa i början men efter ett tag blev dom ganska tråkiga... I retail tror jag att jag väljer Warrior om inte Paladin den ovanliga klassen (NOT).

Permalänk
Medlem

hm orkar inte skriva så mycket

name KRILLER
warrior 31 orc

name svensk
hunter 24 troll

name Fanta
rouge 23 troll

alla server 6

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av RozZy
[B]Human ,Warlock - Väldigt underhållande o spela må jag säga, men drygt pga dålig armor och hp
LvL 20

Dålig hp? Jag hade ca 2500 vid lvl 42 med min gnome warlock. Sta är den vikigaste attributen för en warlock, eftersom du kan göra om liv till man med lifetap. Dessutom kan du ta ner monster 3 lvl över dig utan att bli träffad mha fear. I och för sig var det skönt att ha en eller 2 pala som skötte den mesta av tankningen åt en efter lvl 35+.

Permalänk

Undead warlock - lvl 5
ehh..provade lite på closed beta hos min kusin i höstas...skit kul va de..:P

Visa signatur

You spin me round round baby round round like on meatspin baby..

Permalänk
Medlem

Human Warrior lvl 31
Gnome Mage lvl 32
Night Elf Hunter lvl 21

Permalänk
Medlem

Eldoria - NE / Rogue LVL. 32

Permalänk
Medlem

Human Mage - lvl 41.
Human Priest - lvl 10.

Permalänk

gnome mage
lvl 25
pvp 11

Visa signatur

Gnom mage lvl 24 (sammyfreak) euro EN beta 11

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ugha

vill lägga till ang psy_shr00mz komentar något ovan..

va int så bra crtic du hade .. jag ha fått över 600 me min 36 rogue samtidgit som jag hinner slå typ 10 gånger med min dagger och svärd medans du hinner slå 1 slag med ditt feting vapen.. så jag tror om en rogue lvl 60 och en warrior lvl 60 där båda spelarna är inne på pvp och har hyfasde items.. .. så har warriorn inte en suck..
kollar du på talents på roguen maxar du critic.. critc dagger.. evade.. maxa alla parry och evade talents 50 %dmg på 2 hands vapnet..

warriron hinner slå 5 slag varav han träffar 1..
sen e han död..

Jag tror du missade något ... varje gång du dodgar ett slag från mig så får du smaka 600-700dmg slaget... instant ... enda gången en rogue tar en warrior är om roguen är stun speccad...

Permalänk
Medlem

NE druid, lvl22, spelade tre dagar

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem

Troll, priest
en pvp 10
lvl 36

ne, druid
pvp server
lvl 20

Permalänk
Medlem

NE hunter lvl 21 PvP
Paladin lvl 34 PvP
Tauren Druid lvl 14 PvP

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk

Human, Warrior
Normal
lvl 23

Human, Paladin
Normal
lvl 15

Shaman, Orc
Normal
lvl 8

Druid, Tauren
Normal
lvl 6

Rogue, Human
Normal
lvl 14

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

human lvl 13
Dwarf lvl 18
night elf lvl 18

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk

Dwarf Hunter lvl 30 - 33 (kommer inte riktigt ihåg) Normal server
Tauren Shaman lvl 16 pvp server
Human Warlock lvl 15
Samt en massa som var under lvl 10

Permalänk
Medlem

Human Paladin Lvl 50
Human Warrior Lvl 16
Orc Shaman Lvl 20
Undead Mage Lvl 18
Undead Rogue Lvl10

Permalänk
Medlem

Shadowstorm, lvl 32 Tauren druid
EN PVP server 6

Permalänk
Medlem

ROGUE..inte ROUGE som är ett slags smink. Hur svårt ska det vara att lära sig en så enkel liten sak?

Hmmm, det är tragiskt. Många av dagens ungdomar stavar sämre än jag gjorde när jag var 5-6.

Visa signatur

"We're all prototypes for the future, products of today, manufactured by the past" - Zeilon, 2000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeilon
ROGUE..inte ROUGE som är ett slags smink. Hur svårt ska det vara att lära sig en så enkel liten sak?

Hmmm, det är tragiskt. Många av dagens ungdomar stavar sämre än jag gjorde när jag var 5-6.

stör mig också på det...

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

lvl 47 rogue 300 skinning och 278 leatherworking (var tribal leatherworker)

Permalänk
Medlem

Night Elf hunter
PvP
lvl 27

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

Undead rogue "Andrimmer" lvl32
PVP8

Undead priest "Nordblad" lvl24
PVP8

Och ett gäng under lvl10.

Permalänk
Medlem

Humman Warrior lvl 19

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Human Paladin lvl 53, Korize en pvp 7, Var med i Juggernaut clanen, vi hade ett flertal lvl 57+
ska köra Nightelf Warrior i Retail, Paladin var på tok för lätt att spela, det blev...Tråkigt

Hur klarar sig hög lvl paladin i pvp?

Permalänk
Medlem

Dwarf, Hunter
Speltyp: PvP (11)
Level: 14

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Undead Rouge
PvE
Level 21

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frke
Hur klarar sig hög lvl paladin i pvp?

det beror på vad man möter
Jag, klarade dock av och döda en lvl 55 rogue..

Permalänk
Medlem

som Warrior tycker jag det är en fest att slåss mot mages eller warlocks, en critt, oj hamstring + piercing howl, ett slag till, hoppsan execute, där dog han. Visst, deras frys-skills och liknande kan vara lite jobbigt, samt Polymorph (lite knasig skill, en lvl 29 mage ska inte kunna polymorpha en 14 levlar högre motståndare..) Annars brukar det inte vara några problem, sålänge dom inte är flera.

När man läser här verkar det som att alla mött världens nötter till Warriors, faktiskt. Jag försöker inte på något sätt framställa Warriorn som en av de bättre karaktärerna, för det är den inte, alls.

Tycker aldeles för många underskattar Warrior i Pvp, vilket jag märkt är en solkar fördel. Speciellt rogues som kommer i ryggen. Visst, dom slår fort och har evation + deras andra critt-skill, men vad tar deras vanliga slag? 70-100 @ lvl ~40? Det var ungefär en trettiondel av mitt hp när jag var lvl 43. Medans mina vanliga slag tar ca ~200dmg, ungefär 10% av Roguen's hp, om inte mer.

Och då har jag inte använt overpower (wep dmg+15. critt-66%, då roguen dodgear, instant), retalliation (motatack på varje mottaget slag, instant), sunder armor (sänker armor med 270-1350 beroende på stack) , battle shout (atackpower increased by 100+) , demoralizing shout (sänker atackpower med 80-90 har jag för mig), eller execute (då roguen har 20% eller mindre av HP't kör jag denna, dealar 375dmg + rage X 9, dvs 900+375 om jag har full rage, och om den crittar kan den göra riktigt ont..)

En välspelad warrior med bra eq samt talents är mycket farlig.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Race: Nightelf Female
LvL : 47
Class: Hunter
Server: PvP 8

Race: Undead Male
LvL : 16
Class: Rogue
Server: 5

Innan har jag spelat en paladin till lvl26 och en hunter till 23, sedan småsaker som lvl 7 warlock, lvl 5 shaman etc.

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Warrior Human

Lvl 22 (Final Beta Europ) alltså drygt 1 vecka lir.. Ni som har 30+ är ju som spelat i flera månader..

Flera månader?
Jag hade en lvl 36 palla server 6 som hette mjukost, spela den väll max 3 veckor hade närmare 5 dagars speltid på den.

Visa signatur

Cpu: Athlon64 winchester 3000+ @ 2340Mhz | MB: MSI K8N Neo2-54G | Ram: Ballistix 2x512 520Mhz| HD: Barracuda IV 40GB, Maxtor DaimondMax 160GB, WD Caviar 250GB | Gpu: Geforce6800 LE @ 16/6 430/883 | Os: winXP SP2 |