=DWC²= server uppe

Permalänk

=DWC²= server uppe

Nu kan man komma in och spela på CS:S våran server. Från KL 22:35 Hela natten

][DWC2.swe][Source Server][

MVH =DWC²=

Permalänk
Medlem

Får man fråga vad det är för spel?

Permalänk

Bra att veta:rolleyes:

Låter som något med HL2 att göra. Men är endå en fördel att veta exakt vad det handlar om.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

om jag vill spela på morgon?

gå till http://www.fragbite.se/ dom vill nog veta...

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

är ganska säker på att det är en CS:S server....

Permalänk

Jag glömde bort att skriva att det är CS:S :), men server namnet är ju ][DWC2.swe][Source Server][

Permalänk

Men Source är en grafikmotor, kunde lika gänra varit HL2, jag förstod iofs ^^

Visa signatur

P4 2.8Ghz@3Ghz - 2x256MB PC3200 DDRSDRAM - Leadtek 6800GT@Ultra - "19 SyncMaster 957MB -- 3dmark03 >-> 12296pts - 3dmark05 >-> 5360 pts

Permalänk

Undrar också. Vad är det för problem att skriva ut vilket spel det är? Folk spelar faktiskt andra spel än CS också.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Undrar också. Vad är det för problem att skriva ut vilket spel det är? Folk spelar faktiskt andra spel än CS också.

Ja, men folk kanske glömmer lite också, sluta gnälla så mycket över ett litet misstag!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airprofile
Ja, men folk kanske glömmer lite också, sluta gnälla så mycket över ett litet misstag!

det händer ju hela tiden.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Jag vill flama lite: Varför tror alla Cs-spelare att detta är et CS-forum?

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Om ni vill att jag ska spela där får du ta och skriva ip.

Permalänk

Jo, visst skulle jag kunna det men det finns andra som kanske vill haxa datorer då:) så jag är ledsen att ni får söka lite själva:/

Permalänk
Medlem

Var tankar man cs : source dedikerad stand alone kittet. E.x som med vanliga cs HLDS.

Tack!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo, visst skulle jag kunna det men det finns andra som kanske vill haxa datorer då:) så jag är ledsen att ni får söka lite själva:/

om jag vill haxxa så jag bara letar upp di server sen kolla server egenskapen så den stod ip..det spelar ingen roll..skaffa brandvägg då

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Citat:

Gnälla? CS-anhängarna verkar ju tro de äger stället. Fast oftast brukar det synas var ifrån de kommer. Menar då på hur de skriver. Säkrare kort att det är CS-spelare finns inte
Visserligen verkar du kunna skriva hjälpligt, så det är ett plus i kanten.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Jag spelar också i klanen, vorde kul om lite SweC:are kom in!
Delarium: Snacka om att hänga upp sig på småsaker... Han erkände ju sitt misstag, eller hur? Angående CS-spelare så känns det som ett rätt korkat uttalande då så pass många spelar spelet. Klart att det lätt blir en fjortismagnet men det finns många sjyssta spelare också.
Brukar CS-människorna bete sig som de äger stället?
Finns väl hur många CS-bashingtrådar som helst...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phyrex
Jag vill flama lite: Varför tror alla Cs-spelare att detta är et CS-forum?

Spel heter denna forumdel... och vilket är det spel som spelas mest?

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.

Permalänk

Ok, nu har jag fått klart tecken från min cl och här är ip:

83.226.189.146:27015

Nu känner ni till ip och kom in och testa servern.

MVH =DWC²=

Permalänk
Medlem

den är juh full

Visa signatur
Permalänk
Medlem

alla sög ju som spelade på den, o min grafik var helt cp.
vad kör ni på för grafik ?

Visa signatur

Antec Super Lanboy | Aspire 500W | Msi k8n Neo2 Platinum | AMD64 Winchester 3500+|Zalman 7000b-Alcu|
X800Xt-PE|Corsair XMS3200Xl 2x512Mb 2-2-2-5| Seagate S-ATA 200Gb|Nec Dvd Brännare O LG Dvd Spelare + lysrör|Sleeving kit |fläktar|Mx 510|Koss SB45|fUnc 1030|SuperPi - 31|3dmark 05 - 7896

Permalänk
Medlem

När jag kör brukar jag använda inställningarna 1024x768, allt på high, 4xAA, 8xAF.

Jag fick konstigt nog _mycket_ bättre fps med dom inställningarna än t.ex 800x600, ingen aa eller af.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W