Permalänk
Medlem

där ser man så fint det blir mad avart och orange. Ser ut att bli riktigt fint !!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fält
där ser man så fint det blir mad avart och orange. Ser ut att bli riktigt fint !!

Tack Blir svart utsida med.. Tyckte att det blev rejält mycket snyggare med nätagget nu, och det ser mer "hightech" ut Ska fixa kabeldragnigen sen, och fästa vattenkylnigen Sen blir det lite spackel och lack på lådan, så att den står klar till påsk

Visa signatur
Permalänk

blir fett najs stor insperations källa

Visa signatur

Dator: Intel Celeron CPU 2,4o GHz
2,42 GHz
256 MB RAM

Permalänk
Medlem

Ser bara bättre och bättre ut hoppas det kommer mer bilder snart

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

en skitbra nyhet! Verkade som att färgen som jag lackerat med, reagerade på uvljus märkte det idag, när jag pillat in alla saker i burken. Bootade den, och slog igång ljuset. Blev nästan bländad

Försökte att få en b ra bild på det, men det är svårt att fånga det på bild!

Lyser med ett "jämnare och skarpare" sken irl..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

shit pommes firts de va nicw om nåt god job matte hehe man kanske får snart se det IRL.. hehe enu en gång bra jobbat

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exZLime
shit pommes firts de va nicw om nåt god job matte hehe man kanske får snart se det IRL.. hehe enu en gång bra jobbat

allmänheten får se den när den är klar Började på utsidan precis, mätte och måttade hur jag ska ha det Ett stort problen, är placeringen av radiatorn, då den är så lång.. Den får inte plats någonstans

Så en ide som jag kom på var att bygga om "upphöjningen" från koolancechassiet. Liksom bygga en ny top, som har samma form, men som är större- Och i den upphöjningen, så ska det rymmas en radiator och 3 fläktar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

riktigt orange den där

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

ser bra ut, wattsan. jobba på!

Visa signatur

Do you have stairs in your house?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NinjaMuff
ser bra ut, wattsan. jobba på!

hehe ska bli klar till påsken, så jag får jobba som ett djur

btw, jag ser dig

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
hehe ska bli klar till påsken, så jag får jobba som ett djur

btw, jag ser dig

haha, ska du ha med den på lan i påsken eller?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

haha, ska du ha med den på lan i påsken eller?

Kanske får se..

btw, har fixat ett fönster nu, dock är där ett märke på det. Ett "biohazard"... så jag får se om jag ska använda det. Kanske kan man eventulet köra på ett tema ? Kanske lackera ditt ett likadant märke på andra sidan, i orange färg så att den ser "giftig" ut

Visa signatur
Permalänk

Ville bara säga SATANS vilken fin färg du har där grabben kanske man kan få använde i något bygge ! ! ! mycket mycket snyggt !!!

Permalänk
Medlem

hehe kul att ni gillar färgen Har börjat spackla, bocka och svetsa på utsidan nu mycket jobb att göra på utsidan, för att få dit radiatorn i toppen Men det ska gå!

Har även köpt 50 uv dioder ska ta bort rören, och "dölja" dioderna, så att man inte ser ljuskällan.

Visa signatur
Permalänk

Jag ska måla mitt hus i den färgen när jag flyttar;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

allmänheten får se den när den är klar Började på utsidan precis, mätte och måttade hur jag ska ha det Ett stort problen, är placeringen av radiatorn, då den är så lång.. Den får inte plats någonstans

Så en ide som jag kom på var att bygga om "upphöjningen" från koolancechassiet. Liksom bygga en ny top, som har samma form, men som är större- Och i den upphöjningen, så ska det rymmas en radiator och 3 fläktar

antingen sätter du radiatorn me tillbehör på sidan eller på toppen...

googlade lite och hittade denna burk: http://www.headroomx.de/images/mod2101.jpg

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
antingen sätter du radiatorn me tillbehör på sidan eller på toppen...

googlade lite och hittade denna burk: http://www.headroomx.de/images/mod2101.jpg

Vill ha allt inbyggt, så att det blir ett "cleant" chassie på utsidan Tror att jag har löst det med radiatorn nu iallafall. Har skissat lite, och kapat i toppen slänger upp lite bilder till helgen.

En fråga, finns det "uv-pennor" som fäster på plexiglas ?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

En fråga, finns det "uv-pennor" som fäster på plexiglas ?

Har du hört med polisen? dom har sådana så att man kan skydda sig mot stöld.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Har du hört med polisen? dom har sådana så att man kan skydda sig mot stöld.

meh moget muffie Jag vill köpa pennor.. tror inte polisen säljer

Visa signatur
Permalänk
Citat:

meh moget muffie Jag vill köpa pennor.. tror inte polisen säljer

hah men lånar ut gör dom?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

hah men lånar ut gör dom?

Nja, tror inte det Orkar inte gå till polisen och fråga heller internethandel is the shit!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Nja, tror inte det Orkar inte gå till polisen och fråga heller internethandel is the shit!

joo det gör dom! vi använde en för att märka vår telefon:P

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nice färg på chassiet!

Visa signatur

Film dator: AMD 900 MHz..512 sdram 45gig hdd 15" compaq skärm,Gforce2 gts 64 mb, cdrom och cdbrännare, +lite andra saker
DatorII:Amd xp 2500+@2366 mhz, moderkort: Abit nf7-s rev 2.0 nforce2 2x 256mb pc 3200. Radeon 9200 256 mb. Brännare, cdrom,

Permalänk
Medlem

Mycket fint, hade lite "gangsta-server (eller vad den nu hette)"-förväntningar när jag började kolla...men det blev så mycket finare

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

Jag vill se mer bilder

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

ja, mera mera;D

Permalänk
Medlem

Okejj Har köpt en grafisk lcd, som ska sitta på sidan eller i fronten på servern. Har inte bestämt mig än

Köpte även en hel hög med uv-dioder, som jag ska använda istället för rören. Ska försöka "dölja" ljuskällan.

Aja, lite bilder bara för att ni ber så snällt

Lcdn

Flyttat upp hårddisken, för att bli av med "hårddisk-racken". Gjorde detta för att få bättre plats i lådan

Uv-diod, med en hållare

Lite bilder på hur det ser ut nu lite jobb kvar innan den är klar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

http://upl.se/uploads/upload4/ledhallarmeduvled.jpg

Uv-diod, med en hållare

Var var det för adress till sidan där du köpte LED:sen? Man kunde köpa hållarna där också vill jag minnas...

FÖ: riktigt nice bygge, blir sugen på att göra nåt med min server som bara står och skräpar nu...

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk

Snyyyygt

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är rikgt snygg bara för att vara en server modd

Visa signatur

//Jens