World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Meep kan göra dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooni
Bluff och båg, rasen spelar roll. Gnome har mycket intillegence, Dwarf har mycket stamina, Night elf har mycket Agility.

En klass som ALLTID tar shamaner är destruction speccade warlocks.

Succubus, slänger kyss grejen på dem.
Laddar upp en soul fire (800-900 Dmg) som tar 6 sekunder att kasta.
Shadowbolt som tar kring 600 skada, om det blir critical så tar den runt 1200. Efter en crit så blir alla shadowbolts (4 stycken) 20% starkare.
Sedan att slänga på en massa DoTs som gör kring 250 DMG per 3 sekunder. Sedan när han får lågt med liv så drar man en fear och lite shadowbolts. Shamanen = död.

lr så kanske jag rör på mig och försöker göra motstånd?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Ja alla raser börjar med lite olika mkt INT men det är ingen massiv skillnad så någon bluff och båg är det sannerligen inte. En Shaman och en Priest som båda satsar på INT kan mycket väl ha lika stor Mana pool.

Gnomes har +5% Int som en racial bonus och humans har en +5% sta racial bonus.
åt minståne 300 int kommer väl de flesta magiker upp i och 5% av 300 är 15. Det är 15 gratis poäng. Inte såååå jäkla illa ändå

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Gnomes har +5% Int som en racial bonus och humans har en +5% sta racial bonus.
åt minståne 300 int kommer väl de flesta magiker upp i och 5% av 300 är 15. Det är 15 gratis poäng. Inte såååå jäkla illa ändå

Humans har 5% spirit, inte stamina.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Humans har 5% spirit, inte stamina.

Sorry, blev fel i tankeverksamheten här ^^
självklart har de "The Human spirit" vilken ger spirit

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem

SEGT!!!!!!!!!!... orka, har letat efter nån som kan enchanata 9 intellect på 2hand ett tag, har alla reagents,

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

atWa fråga Demonaz

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
lr så kanske jag rör på mig och försöker göra motstånd?

Du kan förklara hur du haxxar dig ur succubus grejen? Ja, förutom den där förbaskade trinket grejen. Men den funkar inte mot detta, hohohohoh.

Permalänk
Medlem

Onyxia nere på 30% allt går perfekt, så kraschar vår MT.... Jaja, snart så.

Permalänk
Medlem
Citat:

Har ni ingen extra som kan ta överdå?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Har ni ingen extra som kan ta överdå?

Lättare sagt än gjort när Onyxia sprutar eld på alla priests som ligger högt på aggro-listan.

Permalänk
Citat:

I början av en onyxia runda så krashade alla warriors(blizzard hatar oss ja), men ändå lyckades vi klara det fastän han blåsta halva campet åt helvete.

Hon är inte så svår när man lärt sig henne.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk

hello peeps tänkte bara kolla om nån känner till ett svensk gille på burning blade?
pm'a gärna om ni känner till om de tar in newbies

Visa signatur

apple, wacom, adobe = love

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
atWa fråga Demonaz

enchanter var han men ingen 9 intellect

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vilken är den bästa rasen i spelet PvP och solo?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
enchanter var han men ingen 9 intellect

ok synd:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men arf. Onyxia är ju så grymt lätt (nåja) fram tills phase 3 när hon landar och börjar teleportera runt folk. Lagom kul när man plötsligt står i lavan och dör :<

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Men arf. Onyxia är ju så grymt lätt (nåja) fram tills phase 3 när hon landar och börjar teleportera runt folk. Lagom kul när man plötsligt står i lavan och dör :<

hon teleporterar inte, hon fearar...

YAY hitta en som kunde 9 intellect fan vad fint!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Vilken är den bästa rasen i spelet PvP och solo?

Nja, tror inte det har nånting med ras att göra... Du kanske menar klass?

I PvP tycker jag mage är bäst...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Bara jag som är en Onyxia-film galning? måste ha alla filmer med onyxia så jag lär mig alla taccsen innan jag ska dra dit ^^

För tillfället har jag:

Goonifistvsonyxia - Mycket bra film. Ventrilo inspelning är med. [ALLIANCE]
Onyxia-Pwnzored - Mest bara en snabb genomgång av Onyx. (filmad utan UI) Bra musik. [HORDE]
onyxiathekill - britter som visar från 24% [HORDE]
Onyxia(purify) - Bra film, Mycket bra taccs. Ser Atwa en gång (kanske jag som är blind men ändå ) Ventrilon är inspelad. [ALLIANCE] (vem var idioten som dog av lagg? )
[NY] Onyxia-goonifist-kilranin - Lite komiskt. Exakt samma film som Goonifistvsonyxia fast En paladin som filmar.

INC: Onyxia_Slain

och en massa oseriösa, : )

Har ni några tips på fler bra filmer som visar från början till slut så SKRIV LÄNK!

[EDIT]

Får väl snart skriva recention på alla filmer : ) får se om jag kan samla ork till det

Permalänk
Medlem

klass menar jag ju

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Finns det någon klass som tar shamans lätt? Dom är bra på nästan allt ^-^

edit: alltså, har kollat på alla shamans-skills nu. Finns det något dom inte kan göra?! skulle vara stealth då

En druid som spenderar sin mana på rätt sätt kan överleva en shaman.

Visa signatur

OOO
OOO
OOO

Permalänk
Medlem

Shamans är ju sämst... Döda en med en enda fireball...
...
...

han var grå och 12lvlar lägre än mig....
...
...

Han hade ress sickness....

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Sjukt segt detta. Igår serverkrash idag worldserver krash.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Medlem

hm, vi håller på och försöker döda garr nu. Banish på 4 adds, sen dödade vi dom andra. Sedan gav vi oss på garr och det gick bra ända tills en warlock klantade sig lite med banish och blev dödad. Då bytte de flesta target till adden, och när vi fick ihjäl den som exploderade det om honom så att alla i hela raiden dog (tror 5 stycken överlevde expoltionen). Varför blev det så? Får man inte döda mer än stycken innan garr eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hon teleporterar inte, hon fearar...

YAY hitta en som kunde 9 intellect fan vad fint!

Då var det väl lagg då, men jag och många andra bara (i alla fall till synes) teleporterades mot mitten oberoende av fearen.
Dessutom teleporterade hon folk som stod ända borta vid instansingången också en gång när fighten inte abslutades ordentligt och folk började komma tillbaka. Ska det inte vara så?

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
Bara jag som är en Onyxia-film galning? måste ha alla filmer med onyxia så jag lär mig alla taccsen innan jag ska dra dit ^^

För tillfället har jag:

Goonifistvsonyxia - Mycket bra film. Ventrilo inspeling är med. [ALLIANCE]
Onyxia-Pwnzored - Mest bara en snabb genomgång av Onyx. (filmad utan UI) Bra musik. [HORDE]
onyxiathekill - britter som visar från 24% [HORDE]
Onyxia(purify) - har inte sett än, ^^ har bara några MB kvar.

INC: Onyxia_Slain

och en massa oseriösa, : )

Har ni några tips på fler bra filmer som visar från början till slut så SKRIV LÄNK!

Du är inte den ända dock vill jag ha mera filmer från Molten core och ragnaros

Själv har jag runt 6-7st filmer från onyxia och 3 stsom visar något från MC och 2 från ragnaros

Permalänk
Medlem

Någon som vet en sida där man kan få tips om hur en Hunter ska PVPa (och ja, jag har googlat )? Eller någon som kanske redan vet?

Permalänk
Medlem

Bra dag det här.

Jag har haft ett uppehåll på ~3 veckor från wow, men började spela idag när guildet skulle ta ner onyxia för femte gången eller något liknande. Tog henne på första försöket utan problem och sen stängde jag av för att plugga (tenta om 9h). Guildet fortsatte i MC med majordomo, sulfuron och golemagg. När de skulle förska på ragnaros så var en tvungen att lämna och jag loggade in precis då så jag fick vara med. Tydligen så wipar man på första försöket(?) så jag blev sumonad dit vid andra. Vi fick ner han till 20% men fick porblem med sönera. Tredje försöket så dog MT direkt av någon anledning så det gick åt skogen. På fjärde försöket fick vi ner han! (på daggerspine btw) Vi var ~7 pers kvar när han var på 2% så det var ganska nervöst :), det gick otroligt långsamt kändes det som, men till slut så.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/WoWScrnShot_0...

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Då var det väl lagg då, men jag och många andra bara (i alla fall till synes) teleporterades mot mitten oberoende av fearen.
Dessutom teleporterade hon folk som stod ända borta vid instansingången också en gång när fighten inte abslutades ordentligt och folk började komma tillbaka. Ska det inte vara så?

nej du har fel, har gjort 2 gånger, om du läser om hennes faser så står det inget om teleportera, synd

RatFace, säg gärna vad du tycker om purifys onyxia slain sen

Visa signatur