Missa inte Amazon Prime Deal Days!

World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

några tips på ormkillen i ZG? Han den andra bossen alltså

Permalänk
Medlem

AMEN FÖR FAEN! *tar ut ilskan* jag vill spela bu huhuhu

"Unable to connect - Okay" Nä! det är fantamej inte "okej"

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

det gåt ju inte fort direkt, har laddat i två timmar nu....

Visa signatur

D31

Permalänk
Medlem

Fick ner patchen på 30 minuter och lirar nu på The Maelstrom med 50 ms.

Det ni

Permalänk
Medlem

Punctured Voodoo Doll fick jag nu.. Det man ska ha är det boss drop? =/

"Use: Combines with Gri'lek's Blood, Renataki's Tooth, Wushoolay's Mane, and Hazza'rah's Dream Thread to form a powerful charm. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av David30
det gåt ju inte fort direkt, har laddat i två timmar nu....

Ladda ner från Fragzone!
http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world_of_warcraft/WoW-1....

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vesslan
Fick ner patchen på 30 minuter och lirar nu på The Maelstrom med 50 ms.

Det ni

Ah The Maelstrom, Namn/Faction/Guild? Jag lirar också där

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

"Use: Combines with Gri'lek's Blood, Renataki's Tooth, Wushoolay's Mane, and Hazza'rah's Dream Thread to form a powerful charm. "

Fick min för mage också, typ samma saker man behöver, har för mig att jag såg nåt av det där på stentavlorna i imp rummet.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matsuda
Ah The Maelstrom, Namn/Faction/Guild? Jag lirar också där

Nybörjare
Vezzla/Orc (Male)/Rouge Lvl 19

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=62466&search%5Btext%5...

Skaffa lite geek tröjor.

"Ask for my sheep services" hehe

Några bra där, ja!

Här har du min!
http://photobucket.com/albums/v142/Zerox_no1/T-shirts/?action...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

FAAN vad sur jag är i över 2 timmar har jag försökt att logga in men det tottal vägrar >:( kommer till "connected" så står den där och sedan "disconnected from server" asså det är förjävligt att blizzard inte kan fix EN dag utan problem på sina sketna servrar.

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Ganska schysst dagger från Zulgurrub.

http://www.computergames.ro/forum/attachment.php?attachmentid...

Oj! Två sånna skulle man ha på en hunter

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p

Permalänk

Argh! Vilka problem den nya patchen har medfört.

Först när jag loggade in så var alla spelare nakna (underkläder) och hetter "Unknown Entity". Detta hände efter flera inlggningsförsök...

Dessutom, flertalet av de vitala addons jag använder funkar inte för fem öre. /cry Och de verkar inte heller uppdateras speciellt ofta...

Vart kan man hitta WoW-1.7.0-enGB-patch.exe? Då menar jag alltså INTE den som finns på Fragzone.

Jag har nämligen ominstallerat och när WoW plockar hem patchen vid första inloggingen så är det WoW-1.7.0-enGB-patch.exe den downloadar. Vill ha hem den fortare...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vesslan
Nybörjare
Vezzla/Orc (Male)/Rouge Lvl 19

Oh ok, Spadger, lvl 60 UD mage. Vi kanske ses därinne nånstans

Permalänk
Medlem

De är så underbara! Först hittade en kille en tråd där Blizzard menade att de som inte kan logga in efter patchen har problem med brandväggen och nu skriver de..............

" We are currently investigating the cause of the login issues affecting some servers at present. We apologise for the inconvenience and thank you for your patience and understanding in this matter.

A more detailed update will follow when we have further information."

:D:D

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Jaha....3 bossar kvar i Zul'Gurrub då fruktansvärt tråkigt mellan bossarna men bossfighterna är riktigt bra

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Fan vad rolig tigerbossen var då.. nästan så man gråter ju..

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. 3 troll
2. Man dödar en går på nästa sen blir den man dödat ressad.
3. Okey vi testar annan sak.
4. Ta ner addsen sammtidigt nähe då blir båda ressade
-kom vi på att alla kan ressa
5. Då tar vi alla sammtidigt när dom når ~10% blir dom healade upp till 80%.. FY FAN!!
6. Aja nu då håller vi alla på avstånd tar ner alla till 10% sen mata på

YESSS!!!! Vi klarade det.. Sen poff Så kommer en Skit stor tiger ut ur han och han har 2st adds. Man dödar addsen men sen spottar han ut två nya..

Fy fan vilken fight Men roligt som fan! )))))

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Jaha....3 bossar kvar i Zul'Gurrub då fruktansvärt tråkigt mellan bossarna men bossfighterna är riktigt bra

hur ska man göra hoss hon spindeln?

AoE alla små spindlar sedan döda han "translatorn" sedan på prästen?

*edit* fick en fin shaman yxa vid orm gubben
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19900

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Drops?

har du kört Molten Core är det knappt något du vill ha i ZG.. hakkar tror jag droppar fina saker.. men vi gjorde 4a bossar nu och inget bra drop direkt,

Permalänk

Vad fan är problemet? Jag har nu ominst. hela WoW, patchat enligt instruktion och när jag loggar in så är alla FORTFARANDE nakna + Unknown Entity. Nån som vet?

Permalänk
Medlem

panterbossen var nog något av det skummaste jag sett
först spawnar har nassa små pantrar hela tiden som dör fort men ju längre in i striden man kommer desto större blir addsen och ju hårdare slår de (skitskoj när hon vanishar sen)
Vi lycakdes ta henne (#6 va?) och sen ANTOG vi att alla skulle despawna vilket de inte gjorde. så vi fick dö och blinka in igen ta loot rolla fort och sen dö igen
mycket rolig afton imorn tar vi det allra sista hade vi tänkt

*edit*
höll på att glömma, ZG gör ont : aj aj aj

Permalänk
Medlem
Citat:

När man häller potten (black lotus, massive mojo, greater mojo och blood of heroes) så spawnar randomboss. och varje boss droppar sin grej typ.

vi fick möta en snubbe som verkade skitlätt först. vanlig mob typ, slår hårt. mycket hp.

sen plötsligt blev han stor som fan och one-hittade vår MT med en hit på 12k :P.
han blev även väldigt långsam när han var stor. så det hela blev en kiting fight där tanks gjorde vad de kunde när han var liten typ. jäkligt shockad dock när mt:n bara var borta dock :P.

och den där pantertanten. hur tusan gör ni :/. vi testar razorgore taktik och gör en mage och 2 shamaner som kör earthbind och kitar alla typ. men blir för mycket ändå.
har inte försökt döda alla då vi sett att de spawnar nytt hela tiden ändå.
Kanske köra full dps på prästen typ? skita i pantrarna helt? ge mig idéer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken
panterbossen var nog något av det skummaste jag sett
först spawnar har nassa små pantrar hela tiden som dör fort men ju längre in i striden man kommer desto större blir addsen och ju hårdare slår de (skitskoj när hon vanishar sen)
Vi lycakdes ta henne (#6 va?) och sen ANTOG vi att alla skulle despawna vilket de inte gjorde. så vi fick dö och blinka in igen ta loot rolla fort och sen dö igen
mycket rolig afton imorn tar vi det allra sista hade vi tänkt

*edit*

vi hade säkert tagit dom 2 sista om vi inte hade bwl och onyxia, vi ska försöka ta dom på fredag

ja fyfan, det var den grymmaste fighten, men vi fick ner alla pantrar när hon dog

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

har du kört Molten Core är det knappt något du vill ha i ZG.. hakkar tror jag droppar fina saker.. men vi gjorde 4a bossar nu och inget bra drop direkt,

Beror på vilken klass man spelar. Det finns t ex ett antal bra mage saker eftersom +dmg > alla andra stats vilket gör att t ex Arcanist-settet är dåligt.

Permalänk
Medlem

märkte en kul sak under fighten med Bloodlord i ZG, kolla vad dom yellar

Permalänk
Medlem

Lite irriterande att MyInventory inte finns för 1.7 än så att jag inte kan komma åt min inventory... Har det kommit ut någon annan inventory addon för 1.7 eller?

Visa signatur

Am I here to fuckin' amuse you?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkRoT
Oj! Två sånna skulle man ha på en hunter

Hunter ska hålla sig till ranged

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av disken

*edit*

Vi lät tanken bygga lite aggro sen chargade resten in. Poff 5 st gick ner direkt så jag undrade vad som hände och kikade i combatloggen.

Permalänk
Medlem

Måste säga att mina farhågor om Zul'Gurub besannades. Det är trevligt med en utomhus-instance men som den är designad skulle man varit färre. Det blir onödigt rörigt, inte så att det blir svårt utan att det förtar spelupplevelsen. I Molten Core ser man iaf en anledning till varför man är en hel pluton då man möter enorma monster men här är det bara troll och annat oknytt som inte ger något speciellt visuellt sett. Tycker det hade gjort sig bättre med 10, max 15, man i den bandesignen och jag tycker de borde kunna göra riktiga utmaningar även för mindre grupper då allt som finns nu är barnlek för de som fått lite erfarenhet av MC. Tycker även att röstskådespeleriet inte var speciellt bra på de bossar vi mötte.