Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk

T5 utomlands

Finns det nagra hinder for att man ska kopa sig en T5 nu nar man befinner sig utomlands, den gar namligen loss pa runt 2500 vilket kanns valdigt prisvart!

Permalänk
Medlem

Tex så är Laddaren inte anpassad för Sverige och språket i enheten är inte anpassad för europa. Garanti kan även det säkerligen bli problem.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

"Språket i enheten är inte anpassad för Europa" vadå?? Jag köpte en amerikansk handdator förra året och har inga som helst språkproblem med den

Köp! ^^ Det med laddaren är ju en enkel sak att fixa - kan du bergsäkert göra redan på flygplatsen innan du åker hem, där brukar man nämligen sälja reseadaptrar som omvandlar spänningen till andra länders elnät.

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConraDargo
"Språket i enheten är inte anpassad för Europa" vadå?? Jag köpte en amerikansk handdator förra året och har inga som helst språkproblem med den

Köp! ^^ Det med laddaren är ju en enkel sak att fixa - kan du bergssäkert göra redan på flygplatsen innan du åker hem, där brukar man nämligen sälja reseadaptrar som omvandlar spänningen till andra länders elnät.

Det finns flera typer utav mjukvaror och de är såldels anpassade för den region där de säljs. I staterna har man tex Spanska, Engelska och några andra tjommespråk, i EU har man Engelska, Franska, Tyska och andra tjommespråk medans man i Asien länderna har Japanska, Thailändksa, Kinesiska och allt vad de heter. Känns lyckat värre att komma hem med en enhet där man är tvungen att läsa ifrån vänster och studera språket i ett antal år för att ens kunna använda den. Adaptern är osm du säger pissenkelt att orda, PalmOne säljer även de små "clips" som du fäster på själva laddaren. Tror nog tom att de följer med sådana, men det varierar beroende på var man köper den.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
I staterna har man tex Spanska, Engelska och några andra tjommespråk, i EU har man Engelska, Franska, Tyska och andra tjommespråk medans man i Asien länderna har Japanska, Thailändksa, Kinesiska och allt vad de heter. Känns lyckat värre att komma hem med en enhet där man är tvungen att läsa ifrån vänster och studera språket i ett antal år för att ens kunna använda den.

Jojo, men jag bara utgår ifrån att han inte befinner sig i just Asien - för så pass långt tycker jag att man borde kunna tänka själv. Köper man en handdator i Japan så får man den knappast med engelsk mjukvara ^^

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk

Befinner mig i just Asien, men nar jag kollade pa T3an for nagra manader sedan sa var den pa engelska och inte massa andra konstiga sprak, fast det kanske vara var menyer då? Men som tur är får man ju testa så det med språket kommer ju inte vara något bekymmer. Och laddaren kommer ju att vara vanlig eftersom Thailand (som köpet ska ske i) använder samma system, det gör iofs hela asien så som jag har fattat (iaf de länder jag varit i, mer vill jag inte säga )

Permalänk

Jaha ja, det var ju typiskt ^^ Det är ju iaf toppen om du kan få pröva den först - så du får se vad för språk du egentligen har att välja på. Hoppas du inte får tag på någonting skumt bara, litar inte riktigt på Thailand...

Men ser du till ett PSP Standard Pack (dvs enbart enheten) så PMa ;P

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk

Det är pålitligt i allra högsta grad, är världens största byggnad med enbart dataprylar, stora affärer och hundratals av dem...Bangkok är bra på elektronik....