Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

Nån som vet vad man kan göra om Conan crashar direkt efter man tryckt på login knappen när man skrivit in user och pass?
Får bara en grå skärm sen kan jag skicka en bug report.

Får detta i CrashLog.txt.

Access Violation (0xC0000005) in C:\Program Files (x86)\Funcom\Age of Conan\AgeOfConan.exe
Access violation reading from memory location 0x000004D8.

+ annat

Permalänk
Medlem

Är det någon som överhubuvud taget har lyckats spela än?

Permalänk
Medlem

ok nu tappa jag fan för funcom jag kommer in startar en char men e inte nöjd med utseendet poppar ut tar bort honom och boom alla pvp servrar fulla går ej att starta nya chars där

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Åh sugen på att spela men har inte hunnit få mitt grafik kort.. kommer inte ens förbi introt med min 3200+ med x850

Permalänk
Medlem

Mina texturer laddades inte, fick starta om spelet och nu står man i kö

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel när man för felmedelande för att lösenordet inte är rätt, men det är det... ?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gloin_88
Vad är det för fel när man för felmedelande för att lösenordet inte är rätt, men det är det... ?

Har du köpt early access? =/

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ok nu kom man in och så fnns det bara 2 jävla PvP server som alla spelar på så man kan inte göra en gubbe där... jävla fitt spel...

Permalänk
Medlem

samma här

får starta en nån annanstans så länge QQ

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Ok nu kom man in och så fnns det bara 2 jävla PvP server som alla spelar på så man kan inte göra en gubbe där... jävla fitt spel...

Finns ju totallt 4 pvp?

Fury och wildsoul som är på heavyload.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

mkt köer lr?

Visa signatur

CPU - Amd Ryzen 9 5900X /// CPU Cooler - be quiet! Dark Rock 4
/// GPU - MSI 3080 Suprim X/// PSU - Corsair RM850i /// MB - Gigabyte aorus 570x pro /// RAM - G.Skill 32GB 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo /// Case - Phanteks Eclipse P500A D-RGB

Permalänk
Medlem

Ja det står det på manage account sidan:
Your Products

Early Access: Begins May, 17th 2008, The War Mammoth, Age of Conan

och sen går det inte uppgradera mera.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Kan ju säga att den här versionen flyter mycket bättre än den jag spelade i pvp weekend.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Medlem

någon som får voice?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

spelet flyter på bra mkt bättre än vad betan gjorde. synd bara att man inte kommer in på fury-servern

Visa signatur

0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
spelet flyter på bra mkt bättre än vad betan gjorde. synd bara att man inte kommer in på fury-servern

Ja, men de är något drygt..jag logga ju ur dum som jag är

Visa signatur

Permalänk
Medlem

mm sjukt mycket smidigare build en betan asså utom voice fel

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan nån som tagit sig in i spelet, skriva vad det står på deras manage account sida.
På min står det: Your Products

Account status: Open

å sen står det att det är uppgraderat till max.

Står det samma för er eller annat?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gloin_88
Kan nån som tagit sig in i spelet, skriva vad det står på deras manage account sida.
På min står det: Your Products

Account status: Open

å sen står det att det är uppgraderat till max.

Står det samma för er eller annat?

du ska kunna logga in

Visa signatur

CPU - Amd Ryzen 9 5900X /// CPU Cooler - be quiet! Dark Rock 4
/// GPU - MSI 3080 Suprim X/// PSU - Corsair RM850i /// MB - Gigabyte aorus 570x pro /// RAM - G.Skill 32GB 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo /// Case - Phanteks Eclipse P500A D-RGB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll

"Fitt spel" ? Är du säker på att du är 18 och får lov att spela spelet av mamma?
Låter inte så..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheDawg
du ska kunna logga in

Okei... men jag får det här medelandet när jag loggar in: Authentication Failure please note that password are case sensitive.

och jag är hundra på jag har rätt username och password

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

men varför har alla kvinnliga npc:s rysk accent för

Permalänk
Medlem

Oh börjar verkligen tycka om det spelet. Var glad att jag aldrig satte mig in i det 100% på betorna. Nu njuter jag för ufllt.

Dock en fråga, hur loggar man ut? När jag exit game får jag upp error!

Permalänk
Medlem

mm är lvl 7 nu detta har verkligen potential

Visa signatur

Permalänk
Medlem

billigast att hyra in ryskor?

Visa signatur

0100
0010

Permalänk

har inte ens kommit in i spelet! av någon anledning fastnar jag vid loading content efter att jag valt server och trycker create..musen går att röra men loading "bar" rör sig inte...

Ny patch uppdatering på 469mb...kan vara så att det fixar mina problem..

Permalänk
Medlem

ny eu-pvp server uppe.
Battlescar

Visa signatur

0100
0010

Permalänk
Medlem

nån som kan ge en kortfattad recension av spelet?

Visa signatur

Intel q6600@3.2 ghz | 3 Gig crosair xms pc6400 ram | Gigabyte p35-ds3 | Leadtec Geforce 8800GT 512mb |

Permalänk
Medlem

springa omkring. slå in skallen på folk med eller utan magi.

Visa signatur

0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
"Fitt spel" ? Är du säker på att du är 18 och får lov att spela spelet av mamma?
Låter inte så..

Trött, sur och 30
Nu ser jag att dom skall öppna en ny PvP server till också "Battlescar", och jag kunde göra en gubbe tillslut med