Permalänk
Medlem

SE Z800 hos Tre den 5 maj?

Pratade precis med kundtjänst hos Tre tydligen så skall SE Z800 finnas i Tre-butikerna den 5 maj. Tjejen visste inte riktigt exakt vad den skulle kosta men datumet visste hon säkert...

Kan någon här bekräfta pris eller datumet?

Edit : Tjejen trodde att man fick betala 295:- vid 120-abonnemanget.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme / Intel i7 3930k / Corsair H100 / 16 GB Corsair Vengenace / Corsair Force Series 3 GT / Corsair HX 850W / Sapphire Radeon 7970

Permalänk
Medlem

katshing.se visar Prel lev.datum: 2005-05-30

Permalänk
Medlem

Z800 kommer kosta 695 SEK på 3Fri Start, 495SEK på 3fri120, 295SEK på 300, 0 SEK på 600 och 1000. Släpps den 5 maj...

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Låter ju riktigt bra! Hur vet du priserna?

Permalänk
Medlem

Han jobbar hos Tre om jag inte minns helt fel.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Bara tre som ska sälja telefonen? Telia då?

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

kmr bli så sjukt nice. ska köpa den när den kmr. Synd att den bara har 6 mb inbyggt miNNe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chichin
Bara tre som ska sälja telefonen? Telia då?

Z800 kommer att säljas av alla operatörer, ingen som har råd att inte sälja den då det är den bästa 3G-telefonen på marknaden just nu. Men operatörerna har väl lite olika lanseringsdatum för Z800 med sina abbonemang.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagis
kmr bli så sjukt nice. ska köpa den när den kmr. Synd att den bara har 6 mb inbyggt miNNe

Visserligen, men den har stöd för Memorystick Duo så man är inte begränsad till 6MB.

Permalänk
Medlem
Citat:

du kan ju använda memorystick.

sitter på 512MB i min Z(V)800

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boomer84
Z800 kommer kosta 695 SEK på 3Fri Start, 495SEK på 3fri120, 295SEK på 300, 0 SEK på 600 och 1000. Släpps den 5 maj...

Vadå e de priserna per månad? Utöver den vanliga abonemnagskostnaden? Jag fattar inte..

Sen undrar jag om Tre håller på att spärra massa funktioner och gör egna fula menyer på Z800an? Så som Vodafone gjort med V800.

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk
Medlem

jo men sånt kostar ju pengar

Permalänk
Medlem

andyp. du får betala 695/495/295/0/0 kr i butik beroende på vilket abbonemang du väljer. månadskostnad beror på abbonemang, och priserna finns på tre.se

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

står inget på HP va jag ser

Permalänk
Medlem

vad skiljer sig mellan Z800 och V800?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Inte mycket alls, bara programvaran som ska skilja vad jag vet, vodaphone har visst tagit bort funktioner.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bantumi
vad skiljer sig mellan Z800 och V800?

Det som skiljer är programvara och färgen på skalet, Z800 finns i två olika silverfärger.

Permalänk
Medlem

Nån som känner till om 3 håller på att förstöra telefonerna så som Vodafone gör (fula menyer, ta bort funktioner etc.)?

E de inte konstigt att telefonen släpps en söndag (kristhimmelsfärs på torsdag den 5e)?? Bara en tanke...

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk
Medlem

Ja... Telefonen finns nog inte för leverans tidigast fredag eller troligast början av nästa vecka, skulle jag gissa på. Enligt SIBA:s hemsida så är telefonen på väg in enligt deras lager status system.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme / Intel i7 3930k / Corsair H100 / 16 GB Corsair Vengenace / Corsair Force Series 3 GT / Corsair HX 850W / Sapphire Radeon 7970

Permalänk
Medlem

Var nyss inne på 3 stureplan och handlade en fick med ett 64meg dustick.
tog med tre fri 600 199kr x 6mån och 399kr x 6mån.=0kr

299 kostade den med tre fri 300 men jag ringer mycket.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Fan va nice att man fick med 64 meg. Synd att dom har börjat med öppningsavgift. Man kan välja 3fri 300 o betala 300 kr utan öppningsavgift fast då blir de 300*12. Får se om de e lönt o ta de lr betala 200*6 o 300*6 + öppningsavgift. Mitt abb går ut om 2 veckor

Permalänk
Medlem
Citat:

Fan va nice att man fick med 64 meg. Synd att dom har börjat med öppningsavgift. Man kan välja 3fri 300 o betala 300 kr utan öppningsavgift fast då blir de 300*12. Får se om de e lönt o ta de lr betala 200*6 o 300*6 + öppningsavgift. Mitt abb går ut om 2 veckor

du får byta lur nu om du vill 2 mån innan abb går ut får man byta enl 3.

den verkar inte helt spärrad kan låsa den till vodafons nät då får man 4ggr längre samtalstid innan batteriet mular.

men då missar man allt skoj med 3g men men....

laddar för fullt sen leka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Men Gud vad dyrt...

Alltså, vad är det om egentligen?
Det har kommit en "ny" telefon och den heter V802...?
Det "nya" består av som vi hittills vet i form av hela två olika skal att välja bland. Ett svart? Och en med silverfärg.
I övrigt har V802 en "ny" uppgraderad programvara, som innebär vad?

Pris, allt mellan 3 500 till 7 500 kr va?

Ja halleluja.

har du haft en dålig dag idag lr?

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Kom gärna med en liten recension här när du lekt färdigt.
Vågar man fråga efter bilder också?

mini recension bild innomhus totalt mörker enbart mobilens ljus avstånd ca 1 meter helt ok visst brusig men enbart med kameraljus.

övriga bilder innomhus skapliga lite brusiga ute i fullt ljus bra.

mp3 ljudet=kanon massa bas och diskant gillar equalaisern inte tokhög maxvolym men inget dist klart rent ljud.

klara bitrate 320 med min hitills enda testlåt.

"storföretagaren om du pmar mail eller icq skickar jag gärna bilder som du gärna får lägga upp om du vill".

Blåtanden har längre räckvidd än min Motorola och NEC.

kameraljuset går att använda som ficklampa utan att man måste hålla in någon knapp hela tiden.

när man fotar med kameraljus så blir det ännu starkare just när bilden tas.

skall testa lite java i natt så att det inte är spärrat som på NEC luren så man måste dra över nätet till luren.

Har ni frågor så hojta till.

"skitnöjd än så länge med (årets 3g lur)"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nice köper den nog nu i veckan

Permalänk
Medlem

instalerade dom första 4 spelen en jad och jar fil funkade kanon obs tankat från nätet till burken sedan överfört via usb till telefon.så den spärren verkar dom inte ha.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag var och kände lite på den idag. Riktigt fin, imorgon blir det att köpa den (skönt att slippa sin NEC e616V).

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av langby
Jag var och kände lite på den idag. Riktigt fin, imorgon blir det att köpa den (skönt att slippa sin NEC e616V).

Samma Lite plastig kändes den dock med väldigt prisvärd

Permalänk
Medlem

Kände också på den idag, verkar helt ok, kanske lite stor.
Funderar mer på Nokia 6680 som är tunnar och som ska komma om någon vecka enligt han i tre butiken.

Men är det någon som vet när SE k600 kommer?

Visa signatur

The man, the concept
AMD 3200+ @ 2500Mhz - Asus A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Crucial\Ballistix - Geforce 6800GS - Hyundai L90D+ 2xRaptor 36GB@Raid0

Permalänk
Medlem

Sådär ja, köpte en idag jag med, riktigt nice! Luren är låst till 3 och jag skulle föra över nummer från den gamla telefonen men det sim kortet funkar inte, är det avtalsbrott att låsa upp telefonen innan avtalstiden på tolv månader gått ut?

Visa signatur

Permalänk

inte vad jag vet iaf.. hoppas min kommer så snart som möjligt beställde från deras hemsida.. nån som vet hur lång tid det kan ta för dom att skicka den till mig?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W