Permalänk
Medlem

Samsung SCH-Z500

Vem säljer den telefonen, vill köpa en idag!!!

Kontantpriset lär vara 2295 men vem har den?

tydligen är den låst till telia i 12 månader, billigaste och enklaste sättet att låsa upp den på undrar jag också över.

Permalänk
Medlem

http://katching.se/
skall väl sälja den nästa månad iaf har jag för mig.

Permalänk
Medlem

Jag fick en reklablad av expert häromdagen att de har den men så är inte fallet.

Enligt samsung finns den till försäljning idag men ingen verkar ha den, tänkte om nån vet ifall den verkligen finns i butik eller inte..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hur kan expert sälja den för 2295 utan abbonemang medan katshing som är kända för sina piser säljer den för 3960. En fråga,det verakr inte så,men har den blixtlampa till kameran ?

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem

2295 är ju helt klart ett bra pris, stämmer det verkligen?

Permalänk
Medlem

jo,det är jo ett FÖR bra pris. Den har ju precis samma funktioner som e720 som är en vikbar modell av d500. Z500 har dessutom stöd för minneskort,priset kan inte stämma.

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Beställde en i min lokala Audio-Videobutik idag för 1995:- + 29kr/månad Telia30 i 12 månader. Så 2295:- utan abonnemang låter kanske fel, men men

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem

Priset verkar stämma även om det låter för bra för att vara sant. Har diskuterats en del här:
http://www.prisjakt.nu/forum/index.php?showtopic=94206

Permalänk
Medlem

Låst till Telia iofs, men det är ju bara att låsa upp

Permalänk

Bara två spel!?!?

# JAVA stöd (Ladda ner nya spel)*: Ja
# Spel 2 st
# Bakgrundsbilder: Ja

Aja, finns förhoppningsvis fina spel att dra hem... Fast det verkade lite så där på den fronten faktiskt.

Den som lyckas få den upplåst får gärna berätta om det.

Jag tror tyvärr bara den är så här billig i och med Telias lilla kampanj, men vi får väl se.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

sjukt billig , synd att den inte verkar ha blixt till kameran...någon som kan bekräfta detta ?

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Den där verkar ju härlig! Vet någon om det finns HTML-läsare i Java? Det kunde vara roligt.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Bästa priset man kan få om man ringer för ca 100kr eller 100min/månad är följande erbjudande från audiovideo:
1995 kr för telefonen(man köper telefonen separat då) + "telia PLUS 100" abbonemang (12mån) där man betalar 89 per månad och får 100minuter. Att jämföra med telias "telia 100" erbjudande som är 1095 för telefonen och 199kr per månad i 12 mån. där 100 minuter ingår.

Jag tycker att audiovideos erbjudande är klockrent,ska nog satsa på det istället för hög månadsavgift som telia erbjuder.

110 x 12mån =1320kr +1095kr > 1995kr

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Tjena!

Var och köpte luren idag, verkar nice köpte den då jag tyckte min z1010 tyvärr kändes för stor.
Jag kan tyvärr inte säga något om luren då den är låst till telia så jag hoppas det kommer en lösning annars så kommer ni nog se en annons på luren snart :D.

Kan tyvärr inte uttala mig om något än förutom att skärmen ser skarp och go ut :).

Mvh

Mashi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mashi
Tjena!

Var och köpte luren idag, verkar nice köpte den då jag tyckte min z1010 tyvärr kändes för stor.
Jag kan tyvärr inte säga något om luren då den är låst till telia så jag hoppas det kommer en lösning annars så kommer ni nog se en annons på luren snart :D.

Kan tyvärr inte uttala mig om något än förutom att skärmen ser skarp och go ut :).

Mvh

Mashi

Trevligt att höra! Jag är på vippen att köpa en själv. Du får försöka skaffa Telia eller låsa upp den, för jag vill höra mer

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tjena!

Hehe jag vill också höra mer höll jag på att säga :D. Nä jag ringde och frågade tidigare idag om det gick att låsa upp den men han kunde inte svara på det :S. Det verkar som om det är en kod som man ska mata in om man vill låsa upp så det borde kunna gå att köra en remote unlock via IMEI numret.

Om någon annan vet mer får ni gärna fylla in.

Mvh

Mashi

Permalänk
Medlem

mashi,har du testat kameran, eller du har je kommit så långt ? på d500 så slog man in typ #7337# men jag vet ej,gå in på www.trycktill.se och checka

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Tjena!

Nä man kommer tyvärr inte så långt :S, ska gå och kolla in trycktill. Kom du åt menyerna när du knappa in #7337# eller?

Permalänk
Medlem

Unlock Code for Early Firmware Only.

Remove Sim Card and switch on....
Enter - #*7337#
Phone will restart unlocked.

fick det från mobile9.com's forum.
Äger doch inte d500 men ska förmodligen köpa z500.

Detta är för D500 !

Ps. var försiktig

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Tjena!

Ah nu e jag med, verkar lite risky om man läste det som stod på trycktill. Tror jag väntar tills det kommit ett mer säkert sätt :(. Ska ringa han på Mumien igen om några dagar och se hur det går.

Permalänk
Medlem

okej,men kan du kolla upp en sak åt mig? det står på vissa hemsidor att den har en fotolampa,har den det som du ser ?

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Tyvärr ingen lampa vad jag kan se :(. Hade gärna svarat på fler frågor om jag hade kunnat. Kan ta lite bilder på den om någon vill det

Permalänk
Medlem

du får gärna fota den med z1010 intill då jag har en sådan oxå

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

visst tar några bilder lägger upp dem snart!

Permalänk
Medlem

Hm, jag som funderade på en k750i. Kanske bör tänka om.
Men det beror på hur bra mp3-spelaren är. Någon som har testat?

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Tjena!

Här kommer några pics inga mästerbilder men dem duger för ändamålet :D.

http://venomsphotos.fotopic.net/c559795.html

Permalänk
Medlem

Goa foton fan ta telia som inte fått in de än SKa gå till Audio video imorgon och höra efter.

Visa signatur

-Nokia N95

Permalänk
Medlem

Tjena!

Hehe gör så, jag var inte direkt i något behov av en ny telefon men man ska ja ju kanske gå i shorts några dagar denna sommarn (håller tummarna ). Så size does matter

Permalänk
Medlem

Nu har du ju inte fått igång den ordentligt, men verkar skärmen bra i storlek? Är det mycket mindre jämfört med Z1010:an?

Visa signatur