Gratis 3D-CAD Om "100 000 Reggar sig"

Permalänk
Medlem

Man skulle kunna fejka upp den där räknaren säkert med tanke på vad bekräftelse koden är för något.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Man skulle kunna fejka upp den där räknaren säkert med tanke på vad bekräftelse koden är för något.

Verkar inte öka om man skriver in nåt mumbojumbo som mailadress, så det stämmer nog.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Steffe
Verkar inte öka om man skriver in nåt mumbojumbo som mailadress, så det stämmer nog.

Du måste väl bekräfta från mumbojumbo adressen om det skall öka. Annars så funkar det inte.

Permalänk
Medlem

http://www.x-cad.net/optin.asp?contact=abc@abc.com

Så lägger man till adresser

EDIT:
Efter lite testande så verkar det inte funka iaf, det var nog någon annan som anmälde sig samtidigt som jag satt och testade/lekte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agent
Du måste väl bekräfta från mumbojumbo adressen om det skall öka. Annars så funkar det inte.

Det kan jag däremot gå med på, för det är ju precis som en ny användare

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
http://www.x-cad.net/optin.asp?contact=abc@abc.com

Så lägger man till adresser

Stämmer det att man måste bekräfta från mumbojumboadressen? I annat fall kan man skriva ett enkelt (Perl-)skript som registrerar de ~9000 adresser som behövs.

Permalänk
Medlem

Snart har dom fått in sina 100000 verifierade mailadresser som sedan säljs på Ebay

Säger som min mor brukar säga - Ingenting är gratis här i livet

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lando
Snart har dom fått in sina 100000 verifierade mailadresser som sedan säljs på Ebay

Säger som min mor brukar säga - Ingenting är gratis här i livet

Har du missat då det vi andas? Sen har vi allemansrätt här i Sverige vilket ger oss friheten att gå i skogen som vi vill och även äta av dom bären och svamparna vi hittar. Så jorå finns visst saker som är gratis

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

94908.:D

Visa signatur

I´m not a complete idiot. Some parts are missing.

Permalänk
Medlem

94942

Tänk er detta: Ifall det är fler än 100 000 som reggar sig så får vi inget, men då har dom 100 000 mailadresser dom kan sälja.

*But only if 100 000 participate*

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
Tänk er detta: Ifall det är fler än 100 000 som reggar sig så får vi inget, men då har dom 100 000 mailadresser dom kan sälja.

Just därför reggar man en såkallad spam-adress typ ett gammalt hotmail konto som man skapat just för dessa endamål.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demandred
Just därför reggar man en såkallad spam-adress typ ett gammalt hotmail konto som man skapat just för dessa endamål.

Exakt.

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk

bar ajg som är blind och inte ser hur man reggar sig?

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb

Permalänk
Medlem

nu e jag reggad också

Current Registrations

95510

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

INFO om X-CAD=Alibre Design Xpress

Ok idag så läckte information vem som ligger bakom X-CAD. Det är tydligen företaget ALIBRE DESIGNE.
X-CAD Unmasked!
It's official, today Alibre announced that X-CAD is, in fact,
Alibre Design Xpress, a new addition to our Alibre Design product family.

http://www.alibre.com/xpress/news/press-release.asp?source=ht...

Nån som känner till som kan berätta lite mer om dom. Vad är det för företag har dom haft några kända/bra program innan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Har du missat då det vi andas? Sen har vi allemansrätt här i Sverige vilket ger oss friheten att gå i skogen som vi vill och även äta av dom bären och svamparna vi hittar. Så jorå finns visst saker som är gratis

Tycker du skall kolla upp vad allemansrätten går ut på. Inte fan får du göra som du vill även om staten ofta använder allemansrätten under sina exproprierings-korståg

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

97207
Ser inte ut som att det är omöjligt..

Visa signatur

24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet?

Permalänk

Ska se till så jag blir den 100.000:e....:P

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Kommer inte bli något för vid 9998 kommer alla sitta och vänta ut varandra så de själva får den hundratusende

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ska se till så jag blir den 100.000:e....:P

?

Alla får, inte bara den som är 100000e att regga sig

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Kom igen nu då. Jag vill åt programmet, har suttit en hel del med AutoCAD i skolan och hemma för skolarbete och tycker det är kul (en av få i klassen då)

Permalänk
Medlem

98340. Börjar närma sig och det är 10 dagar kvar av månaden

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
98340. Börjar närma sig och det är 10 dagar kvar av månaden

Det här blir spännande. Idag eller imorgon så får vi 100.000. Då kan man ladda ner programet och börja greja lite.

Permalänk
Medlem

Är inte ett CAD program någonting dyrt och värdefullt? Jag hade det för mig i alla fall och då tvivlar jag starkt på att dom kommer ge bort 100 000 gratis sådana program. Låt oss säga att det kostar 1000kr så blir det ju en hel del...

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jeronix
Är inte ett CAD program någonting dyrt och värdefullt? Jag hade det för mig i alla fall och då tvivlar jag starkt på att dom kommer ge bort 100 000 gratis sådana program. Låt oss säga att det kostar 1000kr så blir det ju en hel del...

Här är företaget som står bakom X-Cad och det heter inte X-Cad utan Alibre Design Xpress

http://www.alibre.com/xpress/news/press-release.asp?source=ht...

Jag tror att dom håller sitt ord. För har dom avslöjat sig så är det bara löljligt från deras sida att inte hålla sitt ord nu.

Permalänk
Medlem

oh oh, börjar närma sig! man kanske skulle reklam för det på lunar?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
oh oh, börjar närma sig! man kanske skulle reklam för det på lunar?

Haha dom hade fyllt kvoten på 2 dagar. ))

http://www.alibre.com/xpress/software/ oj va dyr den andre va $1000 och uppåt.

Free version:
Primarily use 2D CAD software? Ready to get started with a real parametric solid modeler, but don't want to spend a bundle? Alibre Design Xpress delivers the features you need to tackle projects for your business or hobby.

Pay version $1000 och uppåt:
Need more advanced features like 3D sketch, large assemblies or photo-realistic rendering? There's an Alibre Design software package with the advanced tools you're looking for.

Permalänk
Medlem

obehagligt nära

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

99233 nu är det nära

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb