Permalänk
Medlem

Orkar datorn?

Orkar datorn spela alla dagens spel - WOW,GUILDWARS,D3,HL2 OCH CS:S?

System~
Asus A8N-SLI nforce4
AMD 3500+ "venice"
Asus 6800GT 256mb
1024MB GeIL minne
Seagate 80gig.

Orkar det? JAG E NOOB!

Hur många år hänger den med som spel dator?

Permalänk
Medlem

Orkar mycket bra med dagens spel

Permalänk
Hedersmedlem

Ja noob den duger...skryt nisse.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

mm du visste verkligen inte om denna dator klarade dagens spel. Folk köper nya datorer och har feta specs men endå undrar dom om dom funkar för dagens nya spel. Och de kolla du inte INNAN du köpte din dator lr. Men okej din dator är skit, klarar inget alls. Ge bort den

Permalänk
Medlem

Haha, tack, jag skryter inte, Jag har inte varit särskilt inne i datorer, började intressera mig i vintars, vet nu vad allting är i datorn, hur man bygger, lite om annat avancerat, men jag läser,testar och lär
Dator är skit kul!

tack för svaren

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morello
Haha, tack, jag skryter inte, Jag har inte varit särskilt inne i datorer, började intressera mig i vintars, vet nu vad allting är i datorn, hur man bygger, lite om annat avancerat, men jag läser,testar och lär
Dator är skit kul!

tack för svaren

Njae.. Det skulle nog vara bättre om du gav den till mig.. Plus 2000kr... Då kan jag fixa upp den åt dig och skicka tillbaka den i form av ett tomt kuvert.. Okay?

Skämt åsido. Det är en bra dator som kommer hänga med ett par år till skulle jag tippa

Visa signatur

Varför är ingen snäll mot mig? :(

Permalänk
Medlem

okej tack
känner mig inte så osäker mera, första datorbygget förstås

Permalänk
Avstängd

Re: Orkar datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av morello
Orkar datorn spela alla dagens spel - WOW,GUILDWARS,D3,HL2 OCH CS:S?

System~
Asus A8N-SLI nforce4
AMD 3500+ "venice"
Asus 6800GT 256mb
1024MB GeIL minne
Seagate 80gig.

Orkar det? JAG E NOOB!

Hur många år hänger den med som spel dator?

well,, ja sejer som andra du du fattar väl d att datan e bra?? men din hård dsk e kass,,, sen så finns inte diablo 3 än lol så vi kan inte seja nått om d

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

Re: Re: Orkar datorn?

jorå den duger

Permalänk
Medlem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
well,, ja sejer som andra du du fattar väl d att datan e bra?? men din hård dsk e kass,,, sen så finns inte diablo 3 än lol så vi kan inte seja nått om d

.................................................................................................................................

Tänk lite, han menar nog Doom 3. OM inte så, well ignorera detta inlägg.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Ja jag menade DOOM 3, inte nåt diablo 3, kött huve ähh skoja, man kan inte alltid veta(syftar på mig själv och diablo 3 killen)

Permalänk
SpelClockers

Det där är en monster maskin

Ge mig!!

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt

Och varför är hårddisken kass då?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Den duger en taskig söndagskväll, eller kanske även i krig.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jadu.... beror på om modermodemet är optimerad för glide och att du får med det senaste voodochippsettet..

annars kan du få byta den mot min XP1900+ som ja vet fungerar finnemang med wow

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Släng, köp nytt.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Musikälskare

köpte med precis nytt, kolla sign

så du kommer lätt att klara dagen spel ett tag framöver

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Orkar datorn?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Och varför är hårddisken kass då?

KASS, jo jo 80gb e rätt lite o så så kan d vara gammal hård disk som e på 5400 istelle för 7200 så den d segar ladda

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

uj missade det jag.. jo en fet hårddisk läre du ju ha.. 80gig försvinner VÄLDIGT snabbt.
räkna med runt 5-10gb för alla program inklusive windows..
o nya spel tar jävligt mycket plats också.

Tex wow tar upp drygt 4gig.. Act of war tar minst lika mycket.

Skulle rekomendera en 200Gigs 7200rpmare.. dom kostar runt 800-1000 spänn

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Jag vet det är riktigt lite hårddisk utrymme och den är inte på 5400rmp den är åp 7200rmp.
Hårddisk är nåt jag är beroende av, men just nu har jag bara råd till det som jag skrev längst upp, då skippar man att ladda ner lite tills man får pengar och köpt en till hårddisK?

MVH

Permalänk

Skulle kört en raptor istället för den slöa disken ...
Tråkigt att ha bra hårdvara i övrigt och en slö disk ...

Visa signatur

:D "Det är roligare att ha kul" :D
<@L/\/\()$t-Üñ®è@L>

Permalänk
Medlem

Det ska jag så fort jag har pengar till att köpa en 74gig(eller mer) 10000rmp's hårddisk!

Permalänk
Medlem

den kommer hänga med ett bra tag, jag har spekulerat i att min komemr nog vara med i ca 2år (från dess att jag köpte den är snart 1årsen, så blir 1 år till minst.)

Så du behöver nog inte oroa dig på över 1år iaf

[edit] du ser info om min dator i min sig

Permalänk

KASS, jo jo 80gb e rätt lite o så så kan d vara gammal hård disk som e på 5400 istelle för 7200 så den d segar ladda

ALLVARLIGT!!! IBLAND SÅ UNDRAR JAG VAD FAN NI TÄNKER MED! SKÄRP ER!!! DET FINNS EN ANLEDNING TILL ATT HAN HAR EN 80GB HÅRDDISK! Han har förmodligen tänkt att inte använda mer. Bara för att ni drar ner en massa skit på era datorer och totallt tokfyller dom med skit så behöver det inte betyda att andra gör det. Jag har en 80Gb hårddisk funkar perfekt, har mycket plats över å då har jag endå några tusen mp3or, en 4-5 spel, och dom program jag behöver. Det finns inge anledning att klanka ner på folk som har små hårddiskar, dom behöver inte mer så kom inte med nå jälva spydiga kommentarer att dom ska köpa nya hårddiskar. NI ÄR ETT BUNT JÄVLA SMÅGLIN SOM MÅSTE KLANKA NER PÅ ALLT. JÄVLA IDIOTER!

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber

ALLVARLIGT!!! IBLAND SÅ UNDRAR JAG VAD FAN NI TÄNKER MED! SKÄRP ER!!! DET FINNS EN ANLEDNING TILL ATT HAN HAR EN 80GB HÅRDDISK! Han har förmodligen tänkt att inte använda mer. Bara för att ni drar ner en massa skit på era datorer och totallt tokfyller dom med skit så behöver det inte betyda att andra gör det. Jag har en 80Gb hårddisk funkar perfekt, har mycket plats över å då har jag endå några tusen mp3or, en 4-5 spel, och dom program jag behöver. Det finns inge anledning att klanka ner på folk som har små hårddiskar, dom behöver inte mer så kom inte med nå jälva spydiga kommentarer att dom ska köpa nya hårddiskar. NI ÄR ETT BUNT JÄVLA SMÅGLIN SOM MÅSTE KLANKA NER PÅ ALLT. JÄVLA IDIOTER!

Hey, ta det lite lugnt :).
Som du ser så är grabben som skrev det inte så insatt i varken svenskaspråket eller datorer (så ta det inte så allvarligt).

Alltid lika roligt när folk frågar än hur många GB (gigabyte) man har för att sedan utvärdera om datorn är bra eller inte

Citat:

- Köpte ny dator idag!
- Jasså, hur många gigabyte?
- Erm (ointressant, men visst), 80GB.
- LOL, Det var inget vidare. Köp ny data!

edit: Litet exempel (har själv vart med om det x antal gånger).

Permalänk

jo jag är lugn men jag tycker bara det är fan dagis - nivå på såna inlägg. Vad fan låt folk ha vad fan dom vill liksom. Bara för att han 100 filmer och ett dussintal tusen med mp3 or så måste inte alla andra ha det. Så då när man har en liten hårddisk för att man inte behöver mer så får man ca. 5 st gliringar minst över att hårddisken är skit å för liten. Vad fan vet dom om vad som är för litet? Jag tycker bara man ska få ha vad fan man vill utan att nån ska kommentera och klanka ner.

Samma sak när jag hade precis köpt min dator. Fick minst 10 st attacker om att hårddisken är på tok för liten. ÖH VEM HAR SAGT DET? Dom har ju en blekaste anning om hur mycket jag behöver.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Precis netbomber, Jag brukar också ha mycket, jag hade mer hårddisk innan men det gick sönder, vissa jag vet har 40gigare, räcker det så visst?, jag skulle gärna haft 200gig, det vore perfekt för mig!, jag tittar lite film, några tusen mp3 filer, 4-5 spel, 2 man kanske satsar på, sen lite program utöver det, ventrilo,photoshop och annat smeck.

vet vissa som har 600gig som använder 30gig..verkligt men idiotiskt...:rolleyes:

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
jo jag är lugn men jag tycker bara det är fan dagis - nivå på såna inlägg. Vad fan låt folk ha vad fan dom vill liksom. Bara för att han 100 filmer och ett dussintal tusen med mp3 or så måste inte alla andra ha det. Så då när man har en liten hårddisk för att man inte behöver mer så får man ca. 5 st gliringar minst över att hårddisken är skit å för liten. Vad fan vet dom om vad som är för litet? Jag tycker bara man ska få ha vad fan man vill utan att nån ska kommentera och klanka ner.

Samma sak när jag hade precis köpt min dator. Fick minst 10 st attacker om att hårddisken är på tok för liten. ÖH VEM HAR SAGT DET? Dom har ju en blekaste anning om hur mycket jag behöver.

Och själv lever jag på en 60 gig 4200rpm laptop disk, visst ibland kan det vara jobbigt, men oftast är det inget man lägger så mycket märke till....

Men som du redan har förstått så är detta ju dagisavdelningen för barn med rika föräldrar

Permalänk
Medlem

jävla snobb ungar....nöjer sig aldrig....fifa...n...

Permalänk

Men som du redan har förstått så är detta ju dagisavdelningen för barn med rika föräldrar.

Jovisst, då får dom väl ha det så men dom ska fortfarande inte tala om för andra vad som är rätt och fel när det kommer till materiela ting. Jag springer inte runt på stan å säger till folk att det dom har på sig är fult och ser konstigt ut. Samma principer ska till lämpas på nätet. För ni som ska klanka ner på saker å ting här springer väl inte runt på stan och klagar på folk, hoppas ni åker på råspö av nån då. Dagisungar utan respekt och bristande uppfostran verkar många här ha. Medans många har en jävla massa vett innanför pannbenet.

Visa signatur