Vilken är DIN favorit pokémon?

Permalänk
Medlem

CHARIZARD!!!

Har honom på kort... Intresserad?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Erm, den svarta saken som man har i början av Pokemon Colosseum tyckte jag var fräck...

Permalänk
Medlem

Snorlax

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Machomp !! eller vf den hette. ..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Den där lilla fisken som bara plaskar omkring och inte kan göra nåt, vad hette den?

Permalänk
Medlem

Psyduck & den där vatten drak/ormen....

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av powow
Har du gröt i huvet eller? Det finns typ 5 pokemonspel till gameboy, sen några till andra konsoller

äh käft va, jag har värdelöst minne så jag kom inte ihåg det då, OK?

nu minns jag dock bra, men han skrev inget i topic om att det var GB och jag hittade tråden när jag sökte på ÖÄ så man undrar ju lite, kan du fatta det?

dessutom har andra konstiga trådar legat i spel forumet förr.

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

Gillar Squirttle

Permalänk
Medlem

Treecko FTW

Visa signatur

Skylt i fönstret hos en japansk kemtvätt:
Ladies, leave your clothes here and spend the rest of the day having a good time!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denad
Den där lilla fisken som bara plaskar omkring och inte kan göra nåt, vad hette den?

Magikarp?

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
CHARIZARD!!!

Har honom på kort... Intresserad?

Lol noob, jag har "Dark Charizard" med glitter på
Eller jag hade innan iaf. Hade en jävla massa kort, men sen la man av med det och de har försvunnit nånstans på vinden. =/

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Pokemon suger som TV program osv men Pokemon på Gameboy är fan roligt och framförallt manligt :). Favoritpokemon....Kangaskhan heter den väl. VÄLDIGT manlig pokemon...

Visa signatur

(''')O.o(''')----->Say's *Roooar!*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kanesia
Pokemon suger som TV program osv men Pokemon på Gameboy är fan roligt och framförallt manligt :). Favoritpokemon....Kangaskhan heter den väl. VÄLDIGT manlig pokemon...

laugh! kanga-kanga!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Koffing! Älskar hur "han" utalar sitt namn, typ "kååffiiöööng"

Jag borde få nobelpris för den där beskrivningen...

Permalänk
Medlem

Hmmm. Det året pokemon var kul var det nog blaster, han heter väll så. Stor blå sköldpadda med kanoner på ryggen.

Permalänk
Medlem

Måste nog säga Snorlax, lite likt mig, med å sova hela tiden. ;>

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Lol noob, jag har "Dark Charizard" med glitter på
Eller jag hade innan iaf. Hade en jävla massa kort, men sen la man av med det och de har försvunnit nånstans på vinden. =/

Mja, Dark Charizard var rätt vanlig. Charizard i första serien var desto ovanligare.
Dark-monstrena var inte riktigt lika bra, right? De var mer destruktiva, men det var inte alltid de träffade, och de kunde skada sig själv i många attacker (på något sätt), right?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Hmmm. Det året pokemon var kul var det nog blaster, han heter väll så. Stor blå sköldpadda med kanoner på ryggen.

Blastoise.

Permalänk
Medlem

http://img.sheezyart.com/art/image/49/493609.jpg

Articuno! Det var min main! Min bästa gubbe någonsin!

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker mewtwo pawnar alla?:(

Permalänk
Medlem

Dragonite

Tyranitar

Metagross

Houndoom

Mina favoriter :>

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Mja, Dark Charizard var rätt vanlig. Charizard i första serien var desto ovanligare.
Dark-monstrena var inte riktigt lika bra, right? De var mer destruktiva, men det var inte alltid de träffade, och de kunde skada sig själv i många attacker (på något sätt), right?

Hehe, ingen aning faktiskt

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Vad många flumpokemon det finns, det var bättre förr med endast 151 st. ^^

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

mogna tråden?

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem

Pokémon har man lämnat bakom sig för 5 - 6 årsen men måste säga charizard för diggar hans halvtaskiga humör haha

Visa signatur

Aggregat rökare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Vad många flumpokemon det finns, det var bättre förr med endast 151 st. ^^

För mig så finns det fortfarande bara 151 Jag tror inte ens att jag har sett någon över 152

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Håller med, Det blev sämre när det övergick efter Mew med 151

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Håller med om att det blev för många, men annars regerar Pokémon!

Permalänk
Medlem

Pokemon var bäst innan guld och silver :/
Gillar Bulbasaur bäst btw

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
bara jag som tycker mewtwo pawnar alla?:(

mewtwo is the shit

finns det nån bättre?? känns kul att diskutera pokémon, det var ju ett tag sedan man sysslade med det men det återger ju bara fina minnen....