Vilken är DIN favorit pokémon?

Permalänk
Medlem

Vilken är DIN favorit pokémon?

Det var länge sen vi tog upp ämnet på swec men jag undrar som topic lyder vilken är DIN favorit pokémon

P.S "gotta catch'em all"

Meddelande från GAPa: Skriv inte i den här tråden om ni inte gillar Pokémon. Vi vill inte se mer bråk här.

Visa signatur

ÖVERIGA ÄMNEN KOM HEM IGEN VI BÖRJAR OM IGEN!
Den enes död blir den andres bröd
//ægzor

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lätt Aipom. Fast det är bara i dataversionen. På samlarkort äger Wooper allt!

Visa signatur

well that's like.... your opinion..... man....

Permalänk
Medlem

Missingno

Permalänk
Medlem

Flaffy dödar aipoom på två slag om han tar en lightning energy å wooper klararinte mina vattenpokemons som goldén! annars är noctowl bra i de flesta terränger

Visa signatur

ÖVERIGA ÄMNEN KOM HEM IGEN VI BÖRJAR OM IGEN!
Den enes död blir den andres bröd
//ægzor

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tycker parasect är cool

Permalänk
Medlem

min favoritpokemon.

Den fulaste.

Typ Swinub eller något.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Charizard e bäst

Permalänk

Raichu givetvis.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Helt klart Pikachu, Pichu kan dock få en andraplats.

Permalänk
Medlem

Supercoolomon

nää, men Charizard e rätt cool

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

DIGLETT!!!!!

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk

blastois den dära blå lilla sköldpadden med hydro pump

Visa signatur

Intel E6600 |Crosair 2 GB DDR2 PC6400 (2x1024MB) | Sapphire ATI Radeon X1900GT 256MB GDDR3 | Asus P5W DH DELUX | Hiper M 530 W |Seagate 7200.10 320GB | Antec Nine Hundred Gamer Case

Permalänk
Medlem

Pikachu är min favorit och Pichu kommer som 2:a.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Kabutops, Bulbasaur och Mewtwo!

Permalänk
Medlem

Snorlax, han är så söt

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Avstängd

FTW

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

*kebabus och Sayonara varnade*

Skriv inte i den här tråden om ni inte gillar Pokémon.

Permalänk

ok! utan att väcka några arga känslor eller något så undrar jag bara en sak.
jag vill först bara meddela att jag inte tycker något alls om pokemon, jag vet knappt vad det är!

vilken ålder riktar sig pokemon samlarkort/spel/övrigt till?

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
jag vill först bara meddela att jag inte tycker något alls om pokemon, jag vet knappt vad det är!

10 år, typ..? Dom som är äldre än så spelar Magic, och dom som är ännu äldre än så åker moppe.

Hur som helst så är ju Psyduck stenhård.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är inte så insatt i det men de där krabbliknande pokémonnanrna tycker jag är coola

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Snälla, kan du redigera din särskrivning?
"favorit pokémon?" det är ett mellanslag för mycket där, och det förstör hela det seriösa intrycket.

- - -

Hitmonchan

Nej, bilden är inte för stor.

hjarterkung - spelen är i nintendos fall "för alla". Testa Pokémon Röd, mitt favoritspel.
tv-serien kanske 5-12, kortspelen "för alla" likaså (världsmästarna inom dom flesta TCG är ju normalt 16-30 år, så...)

Var länge sedan man körde kortspelet... ganska avancerat, inte som i Magic där det mest handlar om tur när spelet väl börjat. (även om det finns sisådär 10k kort nu ^^).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Bullbasaur såklart

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung

Ärligt talat så vet nog inte många det. Spelets karaktärer är onekligen söta och anpassade för barn, medans själva spelet uppskattas mer utav vuxna då det är relativt djupt och fantastiskt kul att köra emot varandra. Jag spelar själv Pokémon när det kommer ut nya spel och tycker fortfarande att det är roligt, om än aningen uttjatad pga den fruktansvärda publicitet fenomenet har fått.

Förövrigt så är Psyduck den hårdaste.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

LIte OT, är Pokemon fortfarande inne ?

Visa signatur

Vad står Manchester Citys sponsor EIDOS för? Eleven Idiots Dreaming Of Sucess :D

Permalänk
Medlem

bulbasaur

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

hum... mewtwo eller missingnumber(MN). fast fan vad full MN e. men attackerna rockar

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1