XP funkar ej efter MS Vista skins installation.

Permalänk
Medlem

XP funkar ej efter MS Vista skins installation.

Var för ungefär 30min sen inne på neowin.net och drog ner MS Vistas "Customization Pack v1";
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=353870

Installerade det samt uppdateringen och startade om datorn, men vid "Välkommen" skärmen får jag ett dll fel samt att jag får starta om datorn. Bara det händer. Har försökt komma in genom felsäkert läge, och andra lägen, funkar inte.

Någon som har någon ide? Eller är det bara att dra fram XP skivan och ominstallera?

MVH
Piilo

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Vad får du för dll fel till att börja med? Det kanske går att packa upp den dll:en från xp skivan alternativ skulle du kunna testa att starta i felsäkertläge med komandotolk och köra rstrui.exe (i windows/system32/restore) alltså systemåterställning och backa nån dag före du installerade temat.

Såg att du testat felsäkert men felsäkert med kommandotolk brukar ju oftas fungera.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dll filen heter msgina.dll och det är winlogon.exe som strular.
Ska testa din metod nu tack.

Fy fan vad jobbigt, felsäkertläge med kommandotolket funker heller inte. Detta suger hästpng!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]