Permalänk
Avstängd

Sommaren har väl aldrig varit direkt stor för spel

Permalänk
Medlem

Alldrig varit stor sessong för mycket spel i europa över sommaren nej, men i USA så är det ett stort ja, eftersom många har låv o.s.v och det är inte vanligt att de reser runt heller för den delen.

Samt det tar nästan alltid för lång tid att släppa spel här så ^^, så vi brukar få de lagom till när skolan början o under vinten.

Citat:

Ninety Nine Nights - US Release Date June 8th

http://www.myxbox360.com/news/news/...lease_Date_880/

Hoppas det kommer hit fort också

Diggade up lite info om detta, och detta stämmer inte tuvärr, det är release datumet för singapor, ej USA. USA är förtfarande i augusti.

Dock kan vi alltid hoppas att Asien verisioen blir regions fri 39$ för spelet skulle inte skada, samt den verisionen släpps på Onsdag nästa vecka.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Har sett väntat hårt på att det ska bli fredag så man kunde köpe både Hitman: Blood money och Ping pong men nu har jag sett att Ping pong inte tycker upp förrän nästa vecka, lite triiiist.

edit: Beställde Table tennis hos play.com. De har det "in stock" nu och mitt paket håller på att packas just nu, kanske kan spela det innan fredag nästa vecka, tjohoooo.

Permalänk

Får man hd upplösning om man köper till en adapter till skärm och skärmen har en upplösning på 1600x1200?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Avstängd

Ny Ninety-Nine Nights Trailer

http://www.xboxcore.com/news/1527.html

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Tja ivall du vill ha N3 filmer

http://www.xboxyde.com/game_789_se.html

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
Får man hd upplösning om man köper till en adapter till skärm och skärmen har en upplösning på 1600x1200?

Jodå, då kan du köra 720p dvs 1280x720.

Citat:

720p - 1280x720 progressive
1080i - 1920x1080 interlaced
1080p - 1920x1080 progressive

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Avstängd

Hitman: blood money demo ute nu på Marketplace - 783mb

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata

Permalänk
Medlem

jo kul bara att live är överbelastat eller något.. kommer till 54% sen stannar nerladdningen.. kasst ville spela i natt

Permalänk
Medlem

Yay, lite variation.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Är det normalt att det ska ta +3h (oftast betydligt mer) att tanka demos ifrån Marketplace?

Permalänk
Medlem

Xbox 360 from Uk,Kina,World Wide
hej alla, tänkte bara fråga, Hur är det nu om man importerar en xbox 36o från kina, eller england eller nån annan ställe, Funkar den som den vi har här i sverige?

Kommer svenska spelen funka att köra på den?
Är den exakt likadan som den VI har här ?

Jag hittade en billig från kina genom ebay,. Helt Nytt, Me vet dock inte om den kommer funka här i sverige,.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BossMan
Xbox 360 from Uk,Kina,World Wide
hej alla, tänkte bara fråga, Hur är det nu om man importerar en xbox 36o från kina, eller england eller nån annan ställe, Funkar den som den vi har här i sverige?

Kommer svenska spelen funka att köra på den?
Är den exakt likadan som den VI har här ?

Jag hittade en billig från kina genom ebay,. Helt Nytt, Me vet dock inte om den kommer funka här i sverige,.

Tänk på kostnaden av frakt och ev. tullavgift.
Sen har vi det faktum att det finns regionslåsning på DVD-filmer och vissa spel.

EDIT: sen är ju det att ebay är ju en auktionssida så slutpriset kan bli högre. Vad är priset du är beredd att betala för den kinesiska?
För det finns ju svenska affärer som säljer för ca 3800kr för en premium och ca 2500 för en core.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Hej

Sen har vi det faktum att det finns regionslåsning på DVD-filmer och vissa spel?

vad menar du med det?

Permalänk

Re: Hej

Citat:

Sen har vi det faktum att det finns regionslåsning på DVD-filmer och vissa spel?

vad menar du med det?

Såvitt jag vet så är xboxen regionslåst vad gäller filmer. Du vet region 1, 2 osv.
Vad gäller spel så är vissa spel regionsfria medans andra inte är det.
Finns listor på nätet som du kan hitta via google t.ex som talar om vilka spel som är regionsfria.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grensman
Är det normalt att det ska ta +3h (oftast betydligt mer) att tanka demos ifrån Marketplace?

nja, jag tankade ner hitman demot på runt 1 timme idag.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

hmm

rättare sagt är svenska versionen bättre ?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grensman

Beror lite på när man tankar också tankade du det igår kväll när det kom så tar det ju längre tid för att många vill ha det USa är vaket m.m

Tankar du tidigt på morgonen så går det väldigt fort att få ner sakerna.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk

Re: hmm

Citat:

rättare sagt är svenska versionen bättre ?

Tja, i Sverige är den det iallafall. Alla filmer här fungerar och alla spel du köper fungerar också.

Vet dock inte om det går att ställa in region på den eller om detta görs från början.

Jag ser det iallafall som bättre att köpa i Sverige.

Import via ebay är alltid vanskligt då vissa kompenserar ett lågt säljpris med en hög fraktkostnad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ok

ok. tack för svaret.

Ni som har en 360 vad tycker ni? är den mycket bättre än orginalet xbox?

grafik mässigt osv.?

Permalänk
Medlem

http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guid...

Bra lista för kopabilitet av spel, :/

Samt idag updaterades den med N3 från asien :/ tuvärr region låst gah....

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Re: ok

Citat:

ok. tack för svaret.

Ni som har en 360 vad tycker ni? är den mycket bättre än orginalet xbox?

grafik mässigt osv.?

Ja grafikmässigt är den överlägsen Xbox och ändå är det bara i början nu, vilket betyder att spelen kommer bara att bli snyggare.

Sedan är den bättre på allt som en Orginal Xbox är - dvs omoddad.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

aa kan tänka mig att den är mycket bättre än den vanliga xboxen.
Men satan vad dyra spelen ska vara:P

By the way, Nån som lirat top spin 2 ännu:P?

Kan inte vänta alltså. den var hur bra som helst på xbox och jag hoppas att den är ändå bättre o snyggare till 360n......

Permalänk
Avstängd
Citat:

aa kan tänka mig att den är mycket bättre än den vanliga xboxen.
Men satan vad dyra spelen ska vara:P

By the way, Nån som lirat top spin 2 ännu:P?

Kan inte vänta alltså. den var hur bra som helst på xbox och jag hoppas att den är ändå bättre o snyggare till 360n......

Jag har Bara spelat Demot och jag fick inte så stor uppfattning om spelet men det är ju snyggare iaf, Det är även nytt kontrollupplägg men bara positivt enligt mig.

Men som sagt det var bara Demot jag lirade men jag har ju svårt att tro att spelet är sämre än demot

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

tack för svaret

Permalänk
Medlem

nån som har Quake 4?
är det många som spelar de online?
ladded nyss demot och blev riktigt positivt överraskad, lite dålig framerate ibland på singelpalyer delen men mp fungerade bra

*edit*
finns demo på PDZ nu, lite väl långt efter release kanske...

Permalänk

nån som sett scrrensen samt trailer på FIA GTR XboX360 seeer GGrymt ut
kanske en utmanare till PGR3 som ser as grymm ut har dne inte själv men har fått erbjudande om att få ett näst intill nytt för 380 reksdaler men är lite reserverad för om den nu inte skulle vara som jag tror så kanske man bara ångrar sig

men GTR ser grymt snygg ut

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Tankade hitman demot ^^ ser grymt fantastiskt snyggt ut ^^ o jag har inte enns en tv som klarar 720p ^^ önskar man hade en dock.

Tankade desutom ner PDZ demot som jag såg fanns ute nu ^^ blev faktist ganska överaskad ^^ lär nog skafa det och spela igenom det med en polare ^^.

Fanns oxo en till drös mer demos idag såg jag ^^ det är vääällldigt svårt att hålla koll på vad som finns på marketplace samt vad som nligen släppts ^^.

Någon som vet en bra sida som tar up allt? Eller vet någon om de funderat på att 'förbättra' market place, eftersom det är bara grymt jobbigt att browsa runt i det... riktigt iriterande.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Här har du vad som finns på XLM

http://www.xbox.com/en-US/live/marketplace/

Sedan väljer du ju bara underkategori ex. Demos, Trailers osv.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk

måste man ha xboxlive för att kunna ta hem demos?
kopplar man bara nätverkskabeln till xbox360 och sedan via den komma åt demos?

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|