Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Jo, fast jag förstår fortfarande inte vad du anmärker på ?

Är det min användning av ordet "nyhet" som inte passar ? - skulle "nyhetsartikel" passa bättre ?

Enligt mig finns det "nyheter" här på sweclockers som är från 2001 - eller ?

1 månad gammal "nyhet" = den har redan varit upp i den här tråden iaf 1 gång tidigare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanssoN_88
1 månad gammal "nyhet" = den har redan varit upp i den här tråden iaf 1 gång tidigare

Och?
Någon frågade när hårdvaran skulle uppdateras, han svarade och gav länken som källa.

Permalänk
Medlem

edit: sprucetwig svarade åt mig

Permalänk
Avstängd

missade det sorry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BossMan
Om man chippar xbox 360 kan man spela online då? eller blockas det?

Finns inga chip till 360.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Jag vet att folk har frågat samma frågor som jag nu tänker fråga, vet att det blir tjatigt med samma frågor, Men jag känner lite osäkerhet angående 360n då jag vill köpa en fast är inte så säker samtidigt, Själv har jag haft 1 ps1 och en ps2 som jag sålt, så att jag kunde köpa mig en vanlig xbox, den tycker jag var mycket bättre.

Allafall, Om jag ska gå in i grafiken nu. Vad skilljer grafiken från en vanlig xbox och en 360? Är den (WOW en jävla skillnad) eller är det (Hmm det är nästan lika bra)

sen är det en annan sak som gjort mig osäker på att köpa den, Va igår inne på Pc city, eller kanske det hette computer city, Allfall, Jag frågade en snubbe som jobbade där. Hur många xbox 360 har ni sålt sedan den släpptes förra året, Han svarade Ca: 50 St, Vilket jag tyckte va en jäkla
låg summa.

jag vill ju självklart ha en 360, Fast om det bara är en liten skillnad på 360n och xboxen då tror jag att jag håller mig till orginalet, Men jag vet inte,

Vad tycker ni alla som har en 360? Är ni nöjda????

ursäkta om jag ställer till det för alla.

Permalänk
Citat:

Jag vet att folk har frågat samma frågor som jag nu tänker fråga, vet att det blir tjatigt med samma frågor, Men jag känner lite osäkerhet angående 360n då jag vill köpa en fast är inte så säker samtidigt, Själv har jag haft 1 ps1 och en ps2 som jag sålt, så att jag kunde köpa mig en vanlig xbox, den tycker jag var mycket bättre.

Allafall, Om jag ska gå in i grafiken nu. Vad skilljer grafiken från en vanlig xbox och en 360? Är den (WOW en jävla skillnad) eller är det (Hmm det är nästan lika bra)

sen är det en annan sak som gjort mig osäker på att köpa den, Va igår inne på Pc city, eller kanske det hette computer city, Allfall, Jag frågade en snubbe som jobbade där. Hur många xbox 360 har ni sålt sedan den släpptes förra året, Han svarade Ca: 50 St, Vilket jag tyckte va en jäkla
låg summa.

jag vill ju självklart ha en 360, Fast om det bara är en liten skillnad på 360n och xboxen då tror jag att jag håller mig till orginalet, Men jag vet inte,

Vad tycker ni alla som har en 360? Är ni nöjda????

ursäkta om jag ställer till det för alla.

Har inte haft några problem alls med min. Så jag e mycket nöjd med min. Och den står på nästan 24/7 och den har aldrig hängt sig pga värme eller nåt annat.

Visa signatur

Jobb jobb mera jobb!😒

Permalänk
Avstängd

Jag är nöjd med 360 både grafiskt och spelmässigt, Grafiken är bättre än vad den är på Xbox och speciellt om du kör på en bildskärm som klarar HD då får man en WOW känsla i vissa spel. Samtidigt får du tänka på att den är helt ny så grafiken kommer bara bli bättre med tiden.

Att dom bara har sålt 50st kan ju bero på att dom kanske inte har köpt in mera än så, att tveka på ett köp för att en affär inte sålt mer än 50 boxar tycker jag är dumt.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

låter ju bra, Men min fråga va ju om grafiken och sånt:)

Permalänk
Avstängd

Det är väl WOW om man har en HDTV, vet inte hur mycket bättre det ser ut på en SDTV. Sen så är du ju olika från spel till spel så klart.

Permalänk
Medlem

Ok. Tack för Hjälpen (JohanssoN_88 O mBr)

Permalänk
Avstängd
Citat:

låter ju bra, Men min fråga va ju om grafiken och sånt:)

Jag skrev ju om grafiken

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata

Permalänk
Medlem

jag menade nalle6killer

Permalänk
Medlem

Behöver lite tips här nu. Vann lite pengar på nattöppet på tv4 häromdan och fick ut dryga 1400 kronor. Det ska jag spendera på 360in då jag bara har ett spel i dagsläget(Tony hawk underground) Så jag undrar vad jag ska skaffa för ngt? Jag funderar på Hitman Bloodmoney och GRAW. Men vill gärna ha tips på fler lir som kan vara bra?

Undrar också om någon har wlan-adaptern och isof om den fungerar bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Behöver lite tips här nu. Vann lite pengar på nattöppet på tv4 häromdan och fick ut dryga 1400 kronor. Det ska jag spendera på 360in då jag bara har ett spel i dagsläget(Tony hawk underground) Så jag undrar vad jag ska skaffa för ngt? Jag funderar på Hitman Bloodmoney och GRAW. Men vill gärna ha tips på fler lir som kan vara bra?

Undrar också om någon har wlan-adaptern och isof om den fungerar bra?

Oft: Hehe jävlar Gratulerar. Sitter själv och försöker lista ut de där orden ibland. Vad var ditt svar när hon frågade vad du skulle spendera dina pengar på?

Ont:Vad är du främst ute efter? Action, FPS-spel, sport?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
Oft: Hehe jävlar Gratulerar. Sitter själv och försöker lista ut de där orden ibland. Vad var ditt svar när hon frågade vad du skulle spendera dina pengar på?

Ont:Vad är du främst ute efter? Action, FPS-spel, sport?

Jag sa att det är bra nu när studenten är på gång

Jag är ganska bred på den fronten faktiskt. Funderar på om FarCry och Kameo är ngt att ha?

Hitman Bloodmoney och Graw är i princip givna titlar för mig iafl.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Jag sa att det är bra nu när studenten är på gång

Jag är ganska bred på den fronten faktiskt. Funderar på om FarCry och Kameo är ngt att ha?

Hitman Bloodmoney och Graw är i princip givna titlar för mig iafl.

Far Cry fick tvyärr riktigt dåligt betyg i den recension jag läst hos FZ.
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1235
Tycker själv det är synd att ingen av de här Xbox-versionerna också kommit till PC.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Om du har spelat Far Cry förut skulle jag inte rekommendera det. Inte nog mycket nytt för priset.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Okej då går far cry bort Så det blir Graw, Hitman, är kameo ngt att ha?

Fortfarande ingen respons till hur wlanadaptern funkar vore gott med ett tips om den faktiskt.

Permalänk
Avstängd

Toke du har ett nytt PM

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk

tänk på att Hitman kräver en 60hz tv apparat

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Avstängd

Hallå the movie försenas.

http://news.teamxbox.com/xbox/11040/Halo-Movie-Pushed-Back/

betyder detta att spelet också blir det? eller är detta en följd av att spelet inte skulle bli klart under 2007? den som väntar får se

Permalänk
Medlem

Fint löfte med att släppa det när PS3 lanseras huh

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk

En sak är ju bra det är inte Uwe Bolls Film detta är P.Jackson inblandad kan man räkna med en riktigtbra Film

Halo kan bli riktigt bra film om det går vägen för dom

som tur är som sagt ingen Uwe Boll med men det kan ju ändras men bara han inte har ett finger med så kan det bara bli bra

angående Halo äre inte dags att bungie eller MS ger oss mer kött på benen när det gäller Halo 3 den video som är ute nu visar väl egentligen inget.

då visar Lost Planet´s trailer fan så mycke mer.

så mer Halo 3 till massorna efterlyses

om ingen nu vet av nån mer video som visar själva spelet

FEAR kan bli kul på 360´n

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
En sak är ju bra det är inte Uwe Bolls Film detta är P.Jackson inblandad kan man räkna med en riktigtbra Film

Halo kan bli riktigt bra film om det går vägen för dom

som tur är som sagt ingen Uwe Boll med men det kan ju ändras men bara han inte har ett finger med så kan det bara bli bra

angående Halo äre inte dags att bungie eller MS ger oss mer kött på benen när det gäller Halo 3 den video som är ute nu visar väl egentligen inget.

då visar Lost Planet´s trailer fan så mycke mer.

så mer Halo 3 till massorna efterlyses

om ingen nu vet av nån mer video som visar själva spelet

FEAR kan bli kul på 360´n

peter jackson är typ producent och har nog inte så överdrivet mycket att säga till om! (taget från imdb.com)

"Executive Producer
AKA: Executive in Charge of Production
A producer who is not involved in any technical aspects of the filmmaking process, but who is still responsible for the overall production. Typically an executive producer handles business and legal issues. See also associate producer, co-producer, line producer."

varför den kan bli bra är är väll att det är han som skrivit halo spelen som skriver filmen med. samt att Alex Garland är med. det som är skilnad mot andra spel filmer då säljer man abra rättigheterna till någe kasst filmbolag som ger det till någe hel värdelös mäniska som tex uwe boll ellr paul w.s andersson.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

Heejsan. Läste detta på ett forum och ville veta om det kan stämma, eller ej.

XBOX 360 har HD. Grattis. Men tyvärr så kan den inte utnyttjas. (fullt ut.) Eftersom inte Xbox 360 har Blue ray så kan den endast spela skivor som är cirkus 9 gig. Vilket betyder att antingen komprimerar dom ner spelen, så att grafiken och ljudet blir sämre. Samt att grafikmotorernas kap. måste kompromissas ner. Eller så ligger spelen på 6 Dvd duallayer skivor.

Ps3 därimot spelar skivor som 50 gig stora.

Permalänk
Medlem
Citat:

Heejsan. Läste detta på ett forum och ville veta om det kan stämma, eller ej.

XBOX 360 har HD. Grattis. Men tyvärr så kan den inte utnyttjas. (fullt ut.) Eftersom inte Xbox 360 har Blue ray så kan den endast spela skivor som är cirkus 9 gig. Vilket betyder att antingen komprimerar dom ner spelen, så att grafiken och ljudet blir sämre. Samt att grafikmotorernas kap. måste kompromissas ner. Eller så ligger spelen på 6 Dvd duallayer skivor.

Ps3 därimot spelar skivor som 50 gig stora.

Låter som en typisk Sony fanboy.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nej nej, Skulle inte tro det, Om du har läst mina senaste inlägg. så har jag skrivit att jag gillar Xbox mer än playstation.

Permalänk
Medlem
Citat:

nej nej, Skulle inte tro det, Om du har läst mina senaste inlägg. så har jag skrivit att jag gillar Xbox mer än playstation.

Jag menade att det du läste på det andra forumet var skrivet av en Sony fanboy.

Visa signatur