World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Var nån som hade gjort ett macro för att välja gnome som target om det fanns någon nära. Är man gnome och förminskar sig med Noggenfogger så ryms man i klöven på en tauren ungefär, så jag förstår att man kan vara svår att få tag i ibland.

"I klöven på en tauren" haha, klockrent

Jo, tabba funkar inte alltid Och musklick är hopplöst svårt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Så jävla gött när man ska betala speltiden, så buggar sidan så jag måste försöka mer än 3ggr. Nu är mitt konto blockat 24h.. gg blizz. Vafan ska man hitta på nu ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobokrull
Så jävla gött när man ska betala speltiden, så buggar sidan så jag måste försöka mer än 3ggr. Nu är mitt konto blockat 24h.. gg blizz. Vafan ska man hitta på nu ?

Ring Blizzard

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Ring Blizzard

Eller så kan man kolla hur en dag utan wow är

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Det jag menar är att när folk menar imba så menar dom den 1% som lyckas med en 4.2k critt.

Är det inte bättre att se till dom 99% som försöker skaffa bra gear?
e

1% som lyckas med en 4.2 critt? Jag gjorde 4000 med Ice Barbed Spear på lvl 56. Har screenshot på det. ( execute iofs ) Men ändå en 4k critt

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Ring Blizzard

Spärras automatiskt, kan inte lyftas manuellt.

Visa signatur

C2D E6400@2,13 | Asus P5B | MSI 7900GTO 512Mb | TwinMOS PC5300 CL5 1024x2 | WD Raptor |

Permalänk
Medlem

Du skadar ju inte mer när du crittar bara för att du har en högre critt %.
% avgör ju bara hur ofta du crittar inte skadar på dina critts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Du skadar ju inte mer när du crittar bara för att du har en högre critt %.
% avgör ju bara hur ofta du crittar inte skadar på dina critts.

Ja självklart. Har någon påstått anourlunda?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem

funkar public test realm page för ngn annan?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
funkar public test realm page för ngn annan?

Nope.

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Vad är snabbaste klassen och lvla? Som Ally

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av we_man1
Vad är snabbaste klassen och lvla? Som Ally

Rogue om du gillar att grinda.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blesk
Ja självklart. Har någon påstått anourlunda?

Sen är vad jag vet Execute fixed-value, dvs den går efter rage samt level på skillen i fråga, så när man får den sista skillen kan du critta execute minst lika högt som en full tier 2 warrior med ash'khandi. Om det nu inte är tooltipet som luras (som vanligt).

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?ForumName=wow-rea...

En kille leftade guilden idag, för andra gången. Migratade utan att säga något.
Blir så jävla förbannad. Så se upp med honom om ni lirar på Tarren mill.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kan en doom guard spawna från alla mobs (även riktigt låga) om man använder curse of doom? trodde inte det förut tills jag såg en warlock lyckas skapa en från ett critter i ZG

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee

Alvarligt talat har jag väldigt svårt att förstå vad han får ut av det? jag menar vad är chansen att han får joina ett AQ guild (om jag förstog det rätt clearar ni BWL utan för mycket problem?) på den nya servern. sen varför skulle han vilja starta om med MC... Nä, han förlorar nog mest på det själv, även om jag fårstår att du vill skjuta honom eller nåt.

(samma hände för oss i vår raid aliance, folk från ett guild tog nästan all loot en gång och när vi var klara i MC sa de att de hade problem med att de hade en från guildet som byt till vårt guild, så vi fick välja mellan han och de i aliancen... Vi vald han och förlora 15 medlemar)

Permalänk
Medlem

Undrar hur lång tid det tar innan vi ser dokusåpor som kretsar kring WoW drama i ett (eller flera) gillen

Visa signatur

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. -Tyler Durden "Fight Club"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lanbonden
Alvarligt talat har jag väldigt svårt att förstå vad han får ut av det? jag menar vad är chansen att han får joina ett AQ guild (om jag förstog det rätt clearar ni BWL utan för mycket problem?) på den nya servern. sen varför skulle han vilja starta om med MC... Nä, han förlorar nog mest på det själv, även om jag fårstår att du vill skjuta honom eller nåt.

(samma hände för oss i vår raid aliance, folk från ett guild tog nästan all loot en gång och när vi var klara i MC sa de att de hade problem med att de hade en från guildet som byt till vårt guild, så vi fick välja mellan han och de i aliancen... Vi vald han och förlora 15 medlemar)

Jag skiter i hur han gör, men det dryga var ju att han var skyldig min polare 30 arcanite bars. Han hade tillochmed lovat att pröjsa tillbaka dem, men icke.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har hört att Hunter eller rogue är som ally.. Kan nån säga konkret svar vad det är och kanske slänge upp en guide? :).. btw är druid roligare än dom 2 klasserna?

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har hört att Hunter eller rogue är som ally.. Kan nån säga konkret svar vad det är och kanske slänge upp en guide? :).. btw är druid roligare än dom 2 klasserna?

Satsar du på ett liv efter 60 ska du definitivt köra druid. Som rogue/hunter är det svårt att hitta guild.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Kört båda, Druid är fett skojj (tycker jag). Hunter är rätt skojj den med, Rogue håller jag på med nu, är i level 20. Så där vet jag inte mycket mer.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Om vi räknar ut guilder och så.. bara vad är roligare.. för guild kommer inte vara problem vart än jag kör.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Citat:

Bara kört rogue och hunter till lvl~20, håller på att levla en druid till 60 nu (lvl 53, ska bli min andra 60) och defenitivt roligaste klassen jag spelat...

Stor varitation då man spelar druid, varit både healer, dps och tank i olika instancer.

Hoppas bara att då jag dingar 60 så hittar jag en guild som uppskattar en feral druid.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

Handa> vad är det för User frames?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem
Citat:

Niii... fick.. DE!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brains
Niii... fick.. DE!

Ofc..

Unitframes är Nurfed...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee

En fråga: Vad är det för mening med att ge någon som inte har en binding den binding som den andra behöver för att få TF? Som jag fattade hade eran MT ingen binding alls, medans MR. X hade, i min förra guild gav såg vi till att den som fick första binding som droppade även fick den andra (om han var med dvs.). :>

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

kan du fixa länken? den är antingen broken eller så ser jag bara en ytterst liten bild?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
kan du fixa länken? den är antingen broken eller så ser jag bara en ytterst liten bild?

Om du går upp till min post o trycker på den lilla bilden så kommer en stor bild :>

Men sure... http://img325.imageshack.us/my.php?image=darkegde8tb.jpg