Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
hur är luckan då när den är stängd? glappar den något när man trycker på lite på telefonen? Jag får min nästa vecka

Nix, inget glapp. Det enda "glapp" som finns då är det där yttepytteglappet som jag pratade om tidigare, som om man skulle försöka öppna telefonen som en Siemens SK65.

En bild från kameran i telefonen har jag iallafall tid att bidra med. Kanske inte världsbäst kvalitet anser vissa, men det duger för mig. Inte alla som har en telefon som varit dyrare i inköp än bilen.

Bilden är klickbar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
[B]Nix, inget glapp. Det enda "glapp" som finns då är det där yttepytteglappet som jag pratade om tidigare, som om man skulle försöka öppna telefonen som en Siemens SK65.

En bild från kameran i telefonen har jag iallafall tid att bidra med. Kanske inte världsbäst kvalitet anser vissa, men det duger för mig. Inte alla som har en telefon som varit dyrare i inköp än bilen.

Du har inga problem med att det blir en grön ruta vid inkommande samtal?

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Du har inga problem med att det blir en grön ruta vid inkommande samtal?
http://img96.imageshack.us/img96/5879/hpim02006pq.jpg

Jag har läst om den buggen men hittills har den inte drabbat mig. Däremot stängs högtalaren av när man lyssnar på radio genom högtalaren samtidigt som telefonen försöker ge ifrån sig något annat ljud. Då hamnar ljudet i hörlurarna igen men telefonen tror fortfarande att högtalaren är påslagen, så man måste först stänga av högtalaren och sätta på den igen för att få tillbaka ljudet i högtalaren. Å andra sidan är gångerna jag brukar lyssna på radio genom högtalaren lätträknade, samt att man får räkna med lite småbuggar när man köper en telefon precis runt release.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Jag har läst om den buggen men hittills har den inte drabbat mig. Däremot stängs högtalaren av när man lyssnar på radio genom högtalaren samtidigt som telefonen försöker ge ifrån sig något annat ljud. Då hamnar ljudet i hörlurarna igen men telefonen tror fortfarande att högtalaren är påslagen, så man måste först stänga av högtalaren och sätta på den igen för att få tillbaka ljudet i högtalaren. Å andra sidan är gångerna jag brukar lyssna på radio genom högtalaren lätträknade, samt att man får räkna med lite småbuggar när man köper en telefon precis runt release.

Vilken FW lirar den på?

*#0000#

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Vilken FW lirar den på?

*#0000#

V 3.0614.0.1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
V 3.0614.0.1

Tack. Och kameran kommer bli bättre var så säker

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Avstängd

Har varit inställd på en N80 länge nu men så fick man reda på nokias nya mobiler som skulle komma vid juli så nu vet man varken ut eller in ;>

Svart N80 är riktigt snygg dock

Permalänk
Medlem

Själv kommer jag överge min N70 för en N73 i Juli

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Hedersmedlem

JAZIP --> phonehouse får in ett par st v18

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
JAZIP --> phonehouse får in ett par st v18

Gjutet!

Då ska jag hänga på handtaget till butiken

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Hedersmedlem

*ropar på väktaren*

Permalänk
Medlem

Min N91 kom idag äntligen

Visa signatur

1. MacBook Pro | Dual 2.53 Ghz | 250 GB | 4 GB ram |
2. Asus Eee PC | 0.9 Ghz | 4 GB | 1 GB ram |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jali
Min N91 kom idag äntligen

http://www.sprakstudier.se/uploads/n91.jpg

Har du också problem med att galleriet kan hänga sig lite hipp som happ? Förresten, var köpte du luren?

Edit: Kan slänga upp en bild jag tog på skärmen. Jag vet inte hur den är jämfört med N70 och andra nyare Nokiatelefoner, men den fullständigt krossar skärmen som var på min 6600.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Har du också problem med att galleriet kan hänga sig lite hipp som happ? Förresten, var köpte du luren?

Edit: Kan slänga upp en bild jag tog på skärmen. Jag vet inte hur den är jämfört med N70 och andra nyare Nokiatelefoner, men den fullständigt krossar skärmen som var på min 6600.

http://ballistic.rautermods.net/swec/n80/n80skarm_s.jpg

Kan ju bero på dess något högre upplösning på 352 x 416

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Kan ju bero på dess något högre upplösning på 352 x 416

Jo, jag vet. Jag tror det gör sitt till.

Förresten, har du koll på när nästa firmwareversion kommer? Den nuvarande har en hel del småbuggar som poppar upp lite här och där.

Permalänk
Medlem

Den skärmen är verkligen i en klass för sig.
Helt underbar!

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jali
Min N91 kom idag äntligen

http://www.sprakstudier.se/uploads/n91.jpg

hmmm 3250 i bakgrunden? varför köpte du den för när du ändå ska skaffa n91?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
hmmm 3250 i bakgrunden? varför köpte du den för när du ändå ska skaffa n91?

kanske för att han behövde en mobil snabbt o N91 inte fanns ute ännu, kanske för att han trodde det skulle dröjja jätte länge innan N91 kom, kanske det inte är hans. finns ju hur många förklaringar som helst

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Hedersmedlem

YEY igår fick jag min n80
hm forumet verkar automatiskt ändre på thumbnails till vga storlek... jaja klicka på bilden för att se på orginalet

Permalänk
Medlem

Den är så grymt snygg!
Man ska lätt ha den svarta modellen.

ThePonehouse ska ha fått in några idag, ska nog springa till Lund och kolla om dom har nån...

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Hedersmedlem

finns knappt några kvar. tror att det fanns 3st på instant ship (man betalar för telefonen så skickas den till butiken med nästa leverans)

Permalänk
Medlem

Jaha...
Då kanske dom inte har några i butik som man kan pilla på.

Vill helst känna på den först, för jag läste på Mobile-Review att nån hade fått en N80 där sliden var lite "slö" så att säga...

Så man får kanske vänta lite till tills dom börjar komma i volymer...

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Hedersmedlem

sliden e rätt seg / hård, svårt o få upp med en hand.. men den glappar iallafall inte som 6280 gör (tack o lov)

Permalänk
Medlem

Jag beställde min från phonehouse igår :), hoppas den kommer imorgon till min butik.

Permalänk
Medlem

Då har man sagt till The Phonehouse att beställa en

Får se om det finns nån kvar.

Såg på MR att det har kommit en ny firmware också...
Det är väll den nye du har Phat^Trance?

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Hedersmedlem

japp. har den senaste mjukvaran i telefonen.. några roliga freeware till n80?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
sliden e rätt seg / hård, svårt o få upp med en hand.. men den glappar iallafall inte som 6280 gör (tack o lov)

Seg att få upp med en hand? Jag har inga som helst problem att öppna telefonen med en hand.

Kan du testa en sak? Surfa in på mobile-review via wlan och gå vidare in på deras review-del och sen in på N80-recensionen. Jag kommer bara till review-delen, sen stängs webläsaren ner och anslutingen avbryts.

En annan rolig sak är att jag får "minnet fullt" när jag försöker starta snake ibland, trots att alla program är avstängda korrekt. Har det hänt dig någon gång, eller har du inte testat snake än?

Permalänk
Hedersmedlem

DET E NÅGOT STRUL MED GRANNENS wlan, ska testa lite senare..har du varit med om att telefonen ansluter via wlan men inte kan ladda sidan?

Permalänk
Hedersmedlem

Jupp. De första gångerna jag försökte så anslöt den men sen blev det bara vitt. Nu laddar den åtminstone ned allting den ska så att jag ser sidan, men rätt var det är så tycker den att sidan är för tungladdad och vips så är webläsaren nedstängd och anslutningen nerkopplad.

Permalänk
Hedersmedlem

vad kan det vara för fel? kan det vara mobilens sunkiga wlan mjukvara eller något skumt med routern?