Så enkelt men ändå så roligt!

Permalänk
Medlem

Så enkelt men ändå så roligt!

Jag fann det här spelet av en ren slump!

http://frip.dk/invisiblemafia/multitaskingTest_1.htm

Mitt rekord är 19,531 sekunder, försök slå det (kanske inte så svårt iofs )

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem

21,016 sekunder

BOO-YAH!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

21,86 sekunder :>
Dubbelägd!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem

20,969 sekunder.

Permalänk
Medlem

Har fått runt 11.5 ca 15ggr i rad nu.

Visa signatur
Permalänk

23.468 2 min.. sällan att man klarar de även som pilot

Permalänk
Medlem

21.09 Sekunder. Inte svårt att memorera vägen man ska gå fram till ca 16 sekunder, sen börjar det bli lite svårare.

Edit: Uppdaterad tid 23.6

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk
Medlem

23.703

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

om man har en sölig dator som jag "450mhz" så kan jag lätt få 40 sek ;p

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

old ju

27. nått fick ja sisst.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
23.703

haha, varför ljuga på internet? ger dig en känsla av makt eller?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
haha, varför ljuga på internet? ger dig en känsla av makt eller?

Är du full eller. 23-24 sekunder är det många som klarar, tror inte att han ljuger.

Permalänk
Medlem

26.436, är så trött att jag bara lirade på ren instinkt.. när jag försöker tänka på vad jag sysslar med så har jag toppat 22.422 max

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MclarenII
Är du full eller. 23-24 sekunder är det många som klarar, tror inte att han ljuger.

Det ska vara frågetecken efter en fråga.. Kanske du som är full?

Permalänk

12 sek sen palla jag inte mer. Tog 5 försök för att få ingång det, svårast e ju starten

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

36 på första. wee

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
haha, varför ljuga på internet? ger dig en känsla av makt eller?

Säger som house. I never lie!

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
Det ska vara frågetecken efter en fråga.. Kanske du som är full?

Det var nog ingen fråga, tror det var ett påstående.
Sen är det ju alltid trevligt om nya användare är lite ödmjuka och trevliga iallafall.

Själv fick jag 11 s. Fast jag skyller på min CPU... spelet är säkert baserat på mhz...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

14 sekunder. Bögspel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
haha, varför ljuga på internet? ger dig en känsla av makt eller?

Tog inte så lång tid att får det:

Edit: trimmade bilden lite...

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk
Entusiast

postat detta förut, men klarar fortfarande inte mer än 18 sek i suck.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

fick 21.5 nånting.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Divine Intervent
Det ska vara frågetecken efter en fråga.. Kanske du som är full?

Ja det har du rätt i, fel av mig. Är helt nykter däremot.
Förstår dock inte varför du trodde att han ljög om sin tid, testa det ett tag själv så ska du se att det inte är så svårt när man väl lärt sig mönstret.

Permalänk
Medlem

haha, vilka killar asså Kom igen.

jag sitter och jobbar på en walkthrough. Hittills har jag kommit fram till att vänstra hörnet där uppe är frizon fram tills 11,4 sek om man bara aktar sig för den långa precis i början. Sen blir det lite klurigare. Nåra tips?

edit: Går man ner till vänster innan dom attackerar igen och sen direkt in i mitten klarar man sig till 21 sek ganska lätt enbart med hjälp av små rörelser upp och ner därifrån.

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delight
haha, vilka killar asså Kom igen.

jag sitter och jobbar på en walkthrough. Hittills har jag kommit fram till att vänstra hörnet där uppe är frizon fram tills 11,4 sek om man bara aktar sig för den långa precis i början. Sen blir det lite klurigare. Nåra tips?

edit: Går man ner till vänster innan dom attackerar igen och sen direkt in i mitten klarar man sig till 21 sek ganska lätt enbart med hjälp av små rörelser upp och ner därifrån.

det verkar som att spelet går snabbare ju snabbare dator man har. jag landar på drygt 10 sekunder om jag håller mig uppe i vänstra hörnet.

sedan - som du sade - flyttar man till nedre vänstra. därifrån flyttar man ut till mitten när alla plupparna närmar sig. den långa kommer komma mot mitten, så då kan man flytta tillbaka. sedan är det bara att finjustera litegrann från mitten
där kan jag stanna tills dryga 20 sekunder har gått. då måste jag hitta på något nytt men det orkar jag inte nu. det tar ju 20 sekunder varje gång ;P

Visa signatur

Var med och vik proteiner med Sweclockers du också!

Permalänk
Medlem

å herregud vilket rabalder det blev
Man kanske skulle klockaa ner prollen till ett par hundra mhz å se om man kan få bättre tid..!

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5 750 <-> Ati Radeon HD5770 <-> Gigabyte GA-P55-UD3 <-> Corsair XMS3 1600 4GB<-> Corsair Vx550 <-> Windows 7
Server: Dell Dimension Intel P4 1.7ghz <-> 256mb rambus <-> Ubuntu 7.10

Permalänk
Medlem

20,9

21,6

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

ja gjorde tvärtom haha..hålla ut så lite som möjligt fick 0,015 sekunder det ni folk..fick ifs 0,011 i försöket innnan hehe..testa det ist

edit: den går tydligen på mhz för om ni bara klickar på den svarta ramen o inte rör den röda fyrkanten så ser ni hur lång tid det tar för dom andra klossarna att nå den röda fyrkanten. men det varierar för mig mellan 3-4 olika tal..alltså klossarna förflyttar sig olika snabbt olika gånger. beroende på hur mkt din processor arbetar. skulle ja tro

kankse bara är trötthets snack vem vet haha ..aja off to bed..

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

Det är extremt troligt att det är beroende på CPUn.
Många saker är det.
Vet en del flashspel som är helt okej att göra på min flickväns 3200+ medans de är fruktansvärt snabba på min 3.8ghz.

Med det vill jag inte säga att min processor är mycket snabbare utan att det är en skillnad mellan 2 ghz och 3.8ghz och ifall spelets klocka är synkat mot cpun så är det ändå en skillnad på ganska många procent.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Hedersmedlem

Lägg av med personangreppen, ni som vet med er

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X