Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Kanon att ni hade fri frakt just av en slump samtidigt som jag köpte TV till mitt lekrum!

Hur fungerar det med hempaket, inte haft det tidigare? Blir man uppringd när de står utanvöfr dörren eller har de lite mer framförhållning?

Bra jobbat som vanligt Komplett!

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk

vill inte klaga eller något. men jag antar då komplett nu äger webhalle,n att ni borde vara medvetna om att Battlefield 4 får endas reklameras för amd och inget annat. då amd har köppt upp rättigheterna för att marknadsföra deras produkter med Battlefield 4

Permalänk
Medlem

Skickade idag mitt trasiga grafikkort men när jag skrev ut .pdf 'en som skickades så stod det att paketet är ej förbetalt?

Det har ALLTID vart förbetalt när jag tidigare behövt skicka tillbaka både till Inet och Komplett och så krävde de att jag skulle betala 155 spänn för deras snigelpost?

Nu är jag faktiskt lite fundersam, är det inte så att ni alltid betalar paketet när den reklameras?

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av GoosFraba:

vill inte klaga eller något. men jag antar då komplett nu äger webhalle,n att ni borde vara medvetna om att Battlefield 4 får endas reklameras för amd och inget annat. då amd har köppt upp rättigheterna för att marknadsföra deras produkter med Battlefield 4

Skulle tro att de är fullt medvetna om vad som gäller, är det någonstans de bryter mot det?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Skulle tro att de är fullt medvetna om vad som gäller, är det någonstans de bryter mot det?

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/kampanjer/intel_nvidi... Ganska mycket enligt min åsikt

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av GoosFraba:

Aha, jag trodde att du syftade på Komplett.

Diskussion kring samma sak kan du finna här, det verkar som att de gått runt det hela:
http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1241965-amd-...

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iKenn1i:

Har tyvärr ett lite knöligt ärende med komplett just nu.

Den 26/8 beställde jag en TX-P50GT60Y på kampanj för 9990kr vilket var ett toppenpris.
Dagarna gick och jag väntade på att få varan leveread. Tyvärr så strulade posten till det och jag fick inte varan förrän den 10/9.
När jag monterat TV:n och startar igång den så är det är otroligt tjutande på den, ett högt skrikande ljud. Det kommer ingen bild på TV:n.
Jag kontaktar då panasonic som säger att jag ska kontakta komplett.se för att få den utbytt då den verkar vara DOA.

Den 17/9 mottager komplett min retur och jag håller tummarna för att allt ska gå snabbt och smidigt.
Jag ringde igår den 23/9 för att höra hur ärendet går, då får jag veta att den är skickad till servicepartner den 18/9!?
Idag kontaktar jag komplett och frågar varför den är skickad på service, och varför jag inte får en ersättningsvara direkt istället.

I svaret jag får är att det uppkommit en liten repa på FOTEN, fotfästet som TV:n står på. Vid monteringen så var det lite knöligt att få dit foten, och en repa kan mycket väl ha uppstått. Men TV:n var inte ens i närheten av foten då. Felet på TV:n kan inte härledas till fabrikationsfel då det uppstått en repa på foten säger komplett. Seriöst?

Finns det någon representant från komplett som kan hjälpa till i detta ärende för det börjar dra ut på tiden. Var snart en månad sedan jag beställde
min vara, och har ännu inte kunnat utnyttja den något.

Kan tillägga att det bara tog 45min att få svar på mitt mail, vilket är ett plus i kanten. Tyvärr hjälper inte detta ärendet så mycket...

EDIT: Vid ett samtal under dagen med Panasonic så tyckte personen som svarade att det var mycket märkligt att komplett skickar den på service pga den repade foten. Den repade foten har inget att göra med själva funktionen på TV:n sa hon. Jag ska ligga på komplett nu och försöka få en ny TV skickad till mig så fort som möjligt, då detta är ett fel som borde gå under DOA.

Nu har jag fått ett kostnadsförslag på detta på 9000kr från infocare! Är detta verkligen rimligt då varan var skadad direkt från start?
Det var _INGEN_ som sa något till mig om att ni hade upptäckt att panelen var sprucken innan ni skickade iväg den till infocare. Det enda ni sa var att det var repor på foten. Alltså måste panelen ha spruckit efter att den skickats vidare till infocare?

Söker man på infocare här på internet och på forumet så kommer det upp en hel del obehagliga erfarenheter av infocare. Kanske något ni borde ha i åtanke i fortsättningen?

Detta börjar dra ut på tiden så ni får gärna höra av er till mig så snart som möjligt. Det blir tydligen en till helg utan TV...

EDIT: Detta har nu löst sig och en ny TV är på G ut

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

tjena kommer ni ha några 144hz skärmar på superweekend?
skulle bli riktigt glad om ni hade det

Permalänk

Hej Komplett.se!
Jag undrar hur lång tid komplett.se tycker att det max får ta från det att en kund i Sverige beställer en tv tills dess att produkten dyker upp som
"försändelsen transporteras" hos posten.se när man söker på kollinummer?
Jag antar nu att posten skickar vidare paketet samma vardag som de får in dem, eller dagen efter.

När man söker upp tv apparater på komplett.se står det "(1-2 vardagar leveranstid)". Vad innebär det? Dagen då produkten lämnas från kompletts lager till någon fraktfirma som skall frakta produkten till posten?

Om man lagt en order på flera artiklar och det står "skickad" på status sedan 5 hela vardagar, en vara har kommit fram efter 1-2 dagar och en vara har ännu inte "försändelsen transporteras" när man söker på kollinummer hos posten, trots att allt skulle skickas i ett paket (default val vid beställning), är det bara att vara glad och gilla läget som kund hos komplett.se?

Under villkor står :
4.1 Kunden får genom skriftligt meddelande till Komplett häva avtalet såvitt avser försenade produkter om leverans-försening som beror på Komplett eller något förhållande på hans sida pågår mer än 45 dagar.
Inkluderar de 45 dagarna även tiden tills varan framme för avhämtning hos posten?

Har tidigare handlat datorkomponenter och kringutrustning och fått snabba leveranser samt rätt/beställda artiklar. Men har nu en order på tv och en soundbar. Är inte nöjd med att soundbaren var framme efter 2 dagar och tv´n inte har börjat transporteras på posten (antar att de inte fått paketet) när det var ett gemensamt paket beställt. Men enligt avtalsvillkor måste jag vänta antar jag.... Hade känts bättre om man från kundservice hade kunnat ge ett svar på var(i vilket led) tv´n är samt förväntat möjligt uthämtningsdatum. Kundservice har dock varit trevliga! Och svarat ganska snabbt (utan att ge svar ).
Tycker i övrigt att er hemsida är rolig att handla på.

Visa signatur

GA-P55A-UD4 rev 1.0 ATX S1156, i5 750 2.67GHz, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz VENGEANCE RÖD, HX 750W, GTX 680, SSD Crucial 120GB, HD1T C. black, Win10, LG W2363V-WF

Permalänk
Moderator
Moderator

http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=delover...

Fri frakt på allt är en trevlig nyhet, tack för den.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Kardizz:

Tycker det är dåligt att göra reklam och säga att ni har generell svarstid på 2 minuter när det tar längre tid för er att svara på ett mail än att skicka en vara! Dock bra jobb i logistiken!

Btw, Samma sak igen uppdatera gärna statusen på produkter som tx-ps50st60y som det står "40 st på väg in 1.okt.2013. Datumet är preliminärt."

Vi beklagar att vi inte svart på ditt mejl så snabbt som utlovat. Ibland kommer det in mycket mejl och det kan tyvärr påverka svarstiden negativt. Det snabbaste sättet att komma i kontakt med oss är alltid via telefon på 031-710 20 00.

Skrivet av eparaggare:

Hejsan, jag har ett 7970 som ena fläkten lagt av på samt att flimmersträck uppstår emellanåt. Kortet är lite över ett år gammal tyvärr, men xfx lämnar ju ett par år extra, samt att kortet är köpt av en medlem här på sweclockers. Är detta nått som ni kan lösa, eller måste jag ta detta direkt med XFX? Mvh

Du kan skicka in kortet via oss. Kontakta oss om du behöver hjälp. 031-710 20 00 eller support@komplett.se

Skrivet av Schluug:

Kanon att ni hade fri frakt just av en slump samtidigt som jag köpte TV till mitt lekrum!

Hur fungerar det med hempaket, inte haft det tidigare? Blir man uppringd när de står utanvöfr dörren eller har de lite mer framförhållning?

Bra jobbat som vanligt Komplett!

Posten ringer och avtalar tid innan. I regel kvällstid mellan 17 och 21.

Skrivet av Dumsnuten:

Skickade idag mitt trasiga grafikkort men när jag skrev ut .pdf 'en som skickades så stod det att paketet är ej förbetalt?

Det har ALLTID vart förbetalt när jag tidigare behövt skicka tillbaka både till Inet och Komplett och så krävde de att jag skulle betala 155 spänn för deras snigelpost?

Nu är jag faktiskt lite fundersam, är det inte så att ni alltid betalar paketet när den reklameras?

När det gäller en reklamation är det alltid vi som står för frakten. Om du behövt lägga ut pengar, spara kvittot så att vi kan ersätta dig.

Skrivet av 007onex:

tjena kommer ni ha några 144hz skärmar på superweekend?
skulle bli riktigt glad om ni hade det

Det hade vi, hoppas att du inte missade.

Skrivet av stefan610:

Hej Komplett.se!
Jag undrar hur lång tid komplett.se tycker att det max får ta från det att en kund i Sverige beställer en tv tills dess att produkten dyker upp som
"försändelsen transporteras" hos posten.se när man söker på kollinummer?
Jag antar nu att posten skickar vidare paketet samma vardag som de får in dem, eller dagen efter.

När man söker upp tv apparater på komplett.se står det "(1-2 vardagar leveranstid)". Vad innebär det? Dagen då produkten lämnas från kompletts lager till någon fraktfirma som skall frakta produkten till posten?

Om man lagt en order på flera artiklar och det står "skickad" på status sedan 5 hela vardagar, en vara har kommit fram efter 1-2 dagar och en vara har ännu inte "försändelsen transporteras" när man söker på kollinummer hos posten, trots att allt skulle skickas i ett paket (default val vid beställning), är det bara att vara glad och gilla läget som kund hos komplett.se?

Under villkor står :
4.1 Kunden får genom skriftligt meddelande till Komplett häva avtalet såvitt avser försenade produkter om leverans-försening som beror på Komplett eller något förhållande på hans sida pågår mer än 45 dagar.
Inkluderar de 45 dagarna även tiden tills varan framme för avhämtning hos posten?

Har tidigare handlat datorkomponenter och kringutrustning och fått snabba leveranser samt rätt/beställda artiklar. Men har nu en order på tv och en soundbar. Är inte nöjd med att soundbaren var framme efter 2 dagar och tv´n inte har börjat transporteras på posten (antar att de inte fått paketet) när det var ett gemensamt paket beställt. Men enligt avtalsvillkor måste jag vänta antar jag.... Hade känts bättre om man från kundservice hade kunnat ge ett svar på var(i vilket led) tv´n är samt förväntat möjligt uthämtningsdatum. Kundservice har dock varit trevliga! Och svarat ganska snabbt (utan att ge svar ).
Tycker i övrigt att er hemsida är rolig att handla på.

Hej,
Normal leveranstid för de flesta fraktsätt hos oss är 1-3 vardagar lite beroende på var någonstans man bor. Tyvärr finns det finns fall då Posten inte lyckas leverera inom den tidsramen även om det är ovanligt.
Eftersom en TV skickas i sitt originalemballage så går det tyvärr inte att skicka i samma kolli om övriga produkter. Vi beklagar förseningen av din order och hoppas att den levereras inom kort. Tveka inte att höra av dig till oss igen om du har några funderingar. Eller direkt till Posten om din order är under transport.

Skrivet av Daemon:

http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=delover...

Fri frakt på allt är en trevlig nyhet, tack för den.

Kul att du gillar fraktfritt!

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det hade vi, hoppas att du inte missade.

/Mikael

vaaa jag missa det tyvärr :(?!?
men hoppas det blir en nästa gång då, då slår jag till direkt!
lägger ni upp en http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=774683 skulle jag bli extremt glad! jag väntar!

Permalänk
Medlem

Härligt Komplett att ni börjat ha fraktfritt nu! 1+

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd smått rensad.*

Helt irrelevant svar på ett 7 år gammalt inlägg rensat.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

När det gäller en reklamation är det alltid vi som står för frakten. Om du behövt lägga ut pengar, spara kvittot så att vi kan ersätta dig.

Vänligen

/Mikael

Har kvar kvittot, vill ni att jag ska skicka in en bild på kvittot eller hur vill ni göra? Vi kan ta detta i PM om det blir lättare för dig/er!

Fick svar från er reklamation-del och de skrev "Betalning: Omedelbart", Vad menar ni med detta?

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Dumsnuten:

Har kvar kvittot, vill ni att jag ska skicka in en bild på kvittot eller hur vill ni göra? Vi kan ta detta i PM om det blir lättare för dig/er!

Fick svar från er reklamation-del och de skrev "Betalning: Omedelbart", Vad menar ni med detta?

Hej,
Kontakta oss på 031-710 20 00 eller support@komplett.se tittar vi närmare på detta och hjälper dig.

Skrivet av 007onex:

vaaa jag missa det tyvärr :(?!?
men hoppas det blir en nästa gång då, då slår jag till direkt!
lägger ni upp en http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=774683 skulle jag bli extremt glad! jag väntar!

Ditt önskemål är noterat.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Fraktfritt på Komplett?! Nej nu blommar scharlottenlöken...

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Hej Komplett,

Har ni många retur nu ? Jag skickade in ett MK802IV måndagen den 30.9, den har fortfarande inte blivit registrerad. Känns konstigt när alla tidigare retur / reklamationer var behandlad dagen efter. RMA # 701189430

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Hej Komplett

detta med fri Frakt.. är de tidsbegränsat eller kommer det att vara så, från och med nu?

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av zeleni:

Hej Komplett,

Har ni många retur nu ? Jag skickade in ett MK802IV måndagen den 30.9, den har fortfarande inte blivit registrerad. Känns konstigt när alla tidigare retur / reklamationer var behandlad dagen efter. RMA # 701189430

Returen har inte kommit in till oss ännu. Har du något kollinummer?

Skrivet av Dragone:

Hej Komplett

detta med fri Frakt.. är de tidsbegränsat eller kommer det att vara så, från och med nu?

Nej det är inte tidsbegränsat.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Nej det är inte tidsbegränsat.

Vänligen

/Mikael

Någon form av utvärderingsperiod måste ni väl ha?

Jag klagar verkligen inte och det innebar omedelbart merköp.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MultiMan:

Någon form av utvärderingsperiod måste ni väl ha?

Jag klagar verkligen inte och det innebar omedelbart merköp.

Nej faktiskt inte. Vårt mål att erbjuda en så bra köpupplevelse och totalerbjudande som möjligt för våra kunder. Det kan ju såklart medföra fler förändringar i framtiden. Fri frakt har varit väldigt efterfrågat hos våra kunder och vi tror att det kommer fortsätta vara viktigt.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag köpte ett grafikkort som med guld vouchers till AMD (3 spel) jag trodde att man fick koderna med i leveransen men nu börjar jag inse att det nog inte är så det går till. Hur får jag tag i mina vouchers?

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorion:

Hejsan! Jag köpte ett grafikkort som med guld vouchers till AMD (3 spel) jag trodde att man fick koderna med i leveransen men nu börjar jag inse att det nog inte är så det går till. Hur får jag tag i mina vouchers?

Ah! Nevermind jag hittade den!

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk

Retur

Hej!

Jag undrar om det går lika bra att besöka adressen för returärende och lämna in sin vara personligen istället för att skicka med posten?

Det är Kruthusgatan 17 i Göteborg och ett grafikkort det handlar om och jag har redan fått godkänt på retur ansökan.

*edit*

Jag är också lite nyfiken över en grej, om det inte följde med någon antistat påse, måste jag ordna fram en själv innan jag packar ner kortet?
Jag har för mig att det brukat vara sånt till grafikkort, men det är ett bra tag sedan jag köpte mitt föregående kort så jag kan ha fel.

Visa signatur

- Pappadel: Corsair CX500M - Mammakort: ASRock Z87 Pro3
- Korttidsminne: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 CL8 - Tänkarhjärna: Intel i7-4790K
- Sekort: Zotac GTX670 2GB - Långtidsminne: Samsung 840 250GB Basic.

Permalänk
Medlem

Hej Komplett.

Jag undrar en sak eftersom jag beställde ett grafikkort av er i Onsdags http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=798717, det fanns i lager enligt er sida då och har inte (enligt sidan) skickats än, stod på "reserverat i lager" tills idag när det nu står "plockad". Är det bara så att ni inte fått börja skicka ut/sälja korten innan idag fredag för tillverkaren?

Inte så man sitter i sjön hehe, men är så sjukt sugen att få hem det så man trampar ju nästan över alla runt en!

Tack på förhand.

Edit: Nu står det "skickat", just efter att jag skrev inlägget haha, antar att det var som jag trodde ovan då :P.

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - MSI RX6650XT 8GB - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - Fractal Design 750W Silver >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

Permalänk

Komplettering till tidigare inlägg 2013-10-05

Sö Mail med orderbekräftelse på tv och en soundbar
Må Mail 12:52 från komplett att ordern skickas
Ti Soundbaren transporteras hos posten.se
Ons Soundbaren är framme och skulle kunna hämtas ut hos posten
To
Fre

Sö kollinummer för tv visar att densamma transporteras på posten.se
Må Tv´n tillgänglig för uthämtning posten
Ti Första dagen posten kan göra hemleverans av tv´n, vilket sker av tv och soundbar

Är jag nöd med produkterna : ja, en rea tv som jag finner mycket prisvärd
Om jag skall leta efter något att klaga på produkterna : surr från tv´n men hörs bara när man kopplar in sladdarna bakom.

Helhet:
-dåligt att man skyltar med 1-2 dagars leveranstid, men inte håller den(för tv). Och inte behöver heller eftersom villkoren säger annat.
-fri frakt
-är nöjd med produkterna

Visa signatur

GA-P55A-UD4 rev 1.0 ATX S1156, i5 750 2.67GHz, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz VENGEANCE RÖD, HX 750W, GTX 680, SSD Crucial 120GB, HD1T C. black, Win10, LG W2363V-WF

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag köpe en razer naga (vänster versionen) . Men när jag tar ur den ur lådan och kopplar in den i datorn så funkar inte höger musklick. Det är precis som den dubbelklickar eller så funkar den inte alls. Jag vet ej om det är fel på mjukvaran (tror far min) men jag tror det är hårdvaran som är trasig.

Hur kan ja veta detta? Jag har fått den att funka i ett tag sen slutade den att funka igen.

Vad ska jag göra? skicka in den till er? om inte hur fixar jag så den funkar?

EDIT: hur lång tid tar det tills jag får en fungerande mus om jag lämnar in den?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av SuNK1LLeR:

Hej!

Jag undrar om det går lika bra att besöka adressen för returärende och lämna in sin vara personligen istället för att skicka med posten?

Det är Kruthusgatan 17 i Göteborg och ett grafikkort det handlar om och jag har redan fått godkänt på retur ansökan.

*edit*

Jag är också lite nyfiken över en grej, om det inte följde med någon antistat påse, måste jag ordna fram en själv innan jag packar ner kortet?
Jag har för mig att det brukat vara sånt till grafikkort, men det är ett bra tag sedan jag köpte mitt föregående kort så jag kan ha fel.

I min erfarenhet har det gått mycket bra att lämna in på deras pick-up-points.
Tror inte heller de kräver mer förpackning än du själv mottog kortet i.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hej Komplett

Det är så att jag köpte en Komplett PC av er i Julas. Men det är så att SSD disken är så jä*la seg så att det inte är sant. Det är en Crucial V4 128 GB. Jag har läst att det var ett ERKÄNT produktionsfel så man kan få antingen pengar tillbaka eller en ny SSD. Hur ska jag göra? För att det tar över 2 (!) minuter att komma till skrivbordet och sedan så är alla program extremt sega. Min HDD som jag har monterat in själv är hur mycket snabbare än SSD:en som helst. Men där ligger ju inte Windows.

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!